Follow
Bahar Türk
Bahar Türk
Doçent Doktor, Pamukkale Üniversitesi
Verified email at pau.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Etik çerçevesinde tüketim, tüketici ve çevre: ekolojik okuryazarlığın moderatör rolü1
A ERCİŞ, T Bahar
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (2), 1-24, 2016
552016
Materialism and its associated concepts
B Türk, A Erciş
International Journal of Organizational Leadership 6, 444-455, 2017
332017
Kişisel değerler ve çevre bilincinin çevreci ürünlerin tercih edilmesindeki etkileri: Karşılaştırmalı bir araştırma
E Çolakoğlu, B Türk, EE Başar, O Gül
Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars/Türkiye, 2013
322013
Moda Odakli İçgüdüsel Satin Alma Davranişina Etki Eden Faktörler
İ TÜFEKÇİ, A ERCİŞ, T Bahar
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (4), 587-606, 2014
282014
Ölüm Kaygisinin Tüketici Tutumlari Üzerindeki Etkileri
A Erciş, G KOTAN, T Bahar
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 107-134, 2016
262016
TÜRKİYE'DE ÇEVRE POLİTİKASI VE ULUSLARARASI ÇEVRE SÖZLEŞMELERİ
T Bahar, A Erciş
The Journal of Academic Social Science Studies 1 (54), 351-362, 2019
252019
KAMU SPOTLARININ SİGARA BIRAKMA/AZALTMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ
U Güllülü, T Bahar
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 8 (16), 23-42, 2015
252015
KİŞİSEL DEĞERLER VE İÇSEL YENİLİKÇİLİK BOYUTLARI İLİŞKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
A Erciş, B Türk
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (2), 75-88, 2014
242014
4A marketing mix impacts on organic food purchase intention
B Türk, A Erciş
Serbian Journal of Management 12 (2), 189-199, 2017
192017
Kolektivist Kültür, Yeşil Tutum Ve Davranişin Yeşil Ürünlere Daha Fazla Ödeme İsteği Üzerindeki Etkisi
A Ercis, M Kurnuç, B Türk
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 160-178, 2016
142016
TÜKETİCİ ETİĞİNİN YENİDEN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SUÇLULUK DUYGUSU BAĞLAMINDA İNCELENMESİ.
A Erciş, Ş Altay, B Türk
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences 31 (2), 2017
92017
Marka kişiliğinin marka sadakati üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici (moderatör) rolü
A Erciş, E Yavuz, T Bahar
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 45-58, 2017
82017
An Investigation of Self-Image Congruence Differences between Materialistic and Non-Materialistic Consumers/Materyalist Olan ve Olmayan Tüketiciler Arasinda Benlik Imaji Uyumu …
EE Basar, B Türk, S Ünal
Boğaziçi Journal 29 (2), 41, 2015
82015
Ambalajlı dondurma sektöründe marka sadakatine etki eden faktörler
HD BÜYÜK, A Erciş, T Bahar
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (3), 275-292, 2014
82014
Tüketici yenilikçiliğinin moda ürünleri benimseme eğilimi üzerindeki etkileri
B Türk
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans …, 2012
82012
Döngüsel Ekonomi Çerçevesinde Atık Yönetimi ve Sıfır Atık Yaklaşımı: E-Atık Oluşumunda Planlı Eskitme Stratejisinin Etkileri
B Türk
Gazi Kitabevi, Ankara, 2020
52020
Tüketici yenilikçiliğinin moda ürünleri benimseme eğilimi üzerindeki etkileri
A Erciş, B Türk
İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uluslararası Bilimsel …, 2012
52012
BÜTÜNLEŞİK AMACA YÖNELİK DAVRANIŞ MODELİ İLE ÇEVRECİ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNİN İNCELENMESİ
A ERCİŞ, T Bahar
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 12 (23), 55-80, 2019
42019
In the frame of ethics consumption, consumer and the environment: the moderator role of ecoliteracy
A Erciş, B Türk
Journal of Cukurova University Faculty of Economics and Administrative …, 2018
42018
TERSİNE LOJİSTİK KAPSAMINDA E-ATIK SORUNU ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK DAVRANIŞSAL DEĞİŞİM STRATEJİLERİNİN DERECELENDİRİLMESİ
AGB TÜRK, A ERCİŞ
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences 31 (3), 2017
42017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20