Takip et
Esen TURAN ÖZPOLAT
Esen TURAN ÖZPOLAT
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of game-based learning on student achievement: A meta-analysis study
B Karakoç, K Eryılmaz, E Turan Özpolat, İ Yıldırım
Technology, Knowledge and Learning 27 (1), 207-222, 2022
1132022
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
DÖŞ Bülent, BAY Erdal, R KAHRAMANOĞLU, ET ÖZPOLAT
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 110-137, 2017
372017
Türkiye'de öğretmen yetiştirme konusunda yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi (1987-2017)
B KARAKOÇ, E TURAN ÖZPOLAT, K KARA
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (24), 313-333, 2018
192018
İLKOKULDA VERİLEN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
esen turan özpolat, berna karakoç, kevser kara
uluslararası avrasya sosyal bilimler dergisi 8 (30), 1849-1890, 2017
17*2017
Öğretmenlerin program uyumluluğu ve program uyumluluğunu etkileyen faktörlerin analizi (ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi örneği)
E Turan Özpolat
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
162015
The effects and uses of educational technology in learning and teaching
S Sahın, E Turan
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 321-330, 2009
132009
Aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin aday öğretmen görüşleri (Gaziantep-Osmaniye illeri örneği)
R Sarıca, E Turan-Özpolat
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27-30, 2016
122016
10. sınıf Türk dili ve edebiyatı öğretmenlerinin derste kullandıkları öğretim yöntemlerinin öğrencilerin sahip olduğu öğrenme stilleriyle uygunluğunun incelenmesi (Gaziantep …
E Turan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
112009
Program uyumluluğu ve program uyumluluğunu etkileyen faktörlere yönelik literatür taraması
E Turan-Özpolat, E Bay
Route Educational and Social Science Journal 2 (4), 200-227, 2015
102015
A Phenomenographic Study on Views about Entertaining and Boring Situations in Learning Process.
E Turan-Özpolat
International Education Studies 13 (10), 8-34, 2020
92020
Analyzing the Curriculum Alignment of Teachers.
E Turan-Özpolat, E Bay
Universal Journal of Educational Research 5 (7), 1161-1181, 2017
62017
Öğretmen adaylarının öğretmen yetiştirme modellerinin etkililiğine ilişkin görüşleri üzerine nitel bir çalışma (Gaziantep Üniversitesi örneği)
S Şahin, E Turan, N Toprak
Adıyaman Üniversitesi, 2010
62010
Investigating the Written Exam Scores' Prediction Power of TEOG Exam Scores.
H Kontas, ET Özpolat
International Journal of Evaluation and Research in Education 6 (1), 31-37, 2017
52017
Prediction of Entrepreneurship of Pre-service Teachers based on Cognitive Flexibility and Self-Efficacy Belief
E Turan-Ozpolat
Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (2), 239-258, 2020
42020
Aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin görüş ölçeği geliştirme çalışması
G Gürsoy, E Turan Özpolat
Diyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi 14, 65-78, 2017
42017
LEARNING AND TEACHING IN 21ST CENTURY
ET ÖZPOLAT
Innovative Approaches in Science Education, 117, 2021
12021
A Longitudinal Study on Pre and Post Service Views of Teacher Candidates on Teacher Candidate Training Program= Aday ögretmen yetistirme programina iliskin görüslerin …
ET Özpolat, G Gursoy
Pegem Journal of Education and Instruction 9 (2), 605-652, 2019
12019
The Effect of Homework on Student Achievement: A Meta-Analysis Study.
ET Ozpolat, B Karakoc, I Yildirim, K Eryilmaz
Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 25 (3), 2023
2023
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
S ÇIRAK-KURT, ET ÖZPOLAT
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (1), 36-52, 2021
2021
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
SÇ Kurt, ET Özpolat
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20