Follow
Ufuk Özkubat (Ph.D)
Title
Cited by
Cited by
Year
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri: Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri
G Töret, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01), 1-17, 2014
942014
Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin otizm tanılama sürecinde ve tanı sonrasında yaşadıkları deneyimlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖG SELİMOĞLU, S ÖZDEMİR, G TÖRET, U ÖZKUBAT
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 129-161, 2013
912013
Otizme yolculuk: Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin sosyal destek algılarına ilişkin görüşleri
U Özkubat, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 323-348, 2014
842014
Ciddi düzeyde otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ile annelerinin ebeveyn-çocuk etkileşimlerinin ebeveyn ve çocuk davranışları açısından incelenmesi
G Töret, S Özdemir, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01), 1-28, 2015
452015
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri, günlük oyun etkileşimleri, problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri
G TÖRET, S ÖZDEMİR, ÖG SELİMOĞLU, U ÖZKUBAT
Ege Eğitim Dergisi 15 (1), 1-44, 2014
412014
A comparison of social skills in Turkish children with visual impairments, children with intellectual impairments and typically developing children
U Ozkubat, S Ozdemir
International Journal of Inclusive Education 18 (5), 500-514, 2014
312014
YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLARIN SOSYAL KABULLERİNİ SAĞLAMADA KAYNAŞTIRMAYA HAZIRLIK ETKİNLİKLERİNİN ETKİSİ
U ÖZKUBAT, H SANIR, G TÖRET, A BABACAN
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 211-232, 2016
292016
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin matematik problemi çözme süreçlerinin incelenmesi: Sesli düşünme protokolü uygulaması
U Özkubat, ER Özmen
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (1 …, 2018
282018
An Examination of the Views of Parents of Children With Autism About Their Experiences at the Post-Diagnosis Period of Autism.
OG Selimoglu, S Ozdemir, G Toret, U Ozkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 2013
272013
Otizm spektrum bozukluğu olan ve normal gelişim gösteren çocuklarda anne-çocuk etkileşiminin karşılaştırılması
Y Doğan, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret, U Özkubat, ATC Duman
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (01 …, 2016
252016
Mathematical Problem-Solving Processes of Students with Special Needs: A Cognitive Strategy Instruction Model'Solve It!'.
U Özkubat, A Karabulut, ER Özmen
International electronic journal of elementary education 12 (5), 405-416, 2020
242020
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Ebeveynlerinin, Ebeveyn-Çocuk Etkileşimlerinin Normal Gelişim Gösteren Çocuk ve Ebeveynleri ile Karşı laştırılması
AT Ceyhun, S Özdemir, G TÖRET, U Özkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 183-211, 2016
192016
Görme yetersizliğinden etkilenmiş ve normal gelişim gösteren çocukların sosyal becerilerinin karşılaştırılması
U Özkubat, S Özdemir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 13 (01), 1-14, 2012
182012
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi
G Töret, Ç Aykut, A Babacan, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (02 …, 2015
172015
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ BİLDİRİLERİNDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
CEM Aslan, U Özkubat
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 23 (2), 535-554, 2019
162019
Zihinsel yetersizliği olan çocuklara gündüz tuvalet kontrolü becerisi öğretiminde anneleri tarafından sunulan geleneksel gündüz tuvalet kontrolü öğretimin etkililiği
U ÖZKUBAT, U ÖZKUBAT, G TÖRET
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 61-84, 2014
162014
Görme engelli, zihinsel engelli ve olağan gelişim gösteren çocukların sosyal becerilerinin karşılaştırılması
U Özkubat
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
152010
Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler için yapılan öğretimsel uyarlamalara yönelik öğretmen görüşleri
U ÖZKUBAT, H SANIR, E ÖZMEN
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (3), 881-900, 2021
102021
Investigating the Effectiveness of Star Strategy in Math Problem Solving.
U Özkubat, A Karabulut, AS Uçar
International Journal of Progressive Education 17 (2), 83-100, 2021
102021
Investigation of effects of cognitive strategies and metacognitive functions on mathematical problem-solving performance of students with or without learning disabilities
U Özkubat, ER Özmen
International Electronic Journal of Elementary Education 13 (4), 2021
92021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20