namık çencen
namık çencen
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Reşat Genç’in Hayatı ve Eserlerine Dair
M Şahingöz, N Çençen
Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu Reşat Genç Armağanı, Türk Kültürünü Araştırma …, 2015
322015
11. sınıf türkiye cumhuriyeti inkılap tarihi ve atatürkçülük dersinde tarih öğretmenlerinin “edebi ürün” kullanımına ilişkin görüşleri
N Çencen
Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2010
262010
Ortaöğretim TC İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde “şiir kullanımına” ilişkin öğretmen görüşleri
N Çencen, N Berk
Turkish History Education Journal 3 (1), 1-23, 2014
102014
Tarih Sinema Etkileşiminin Popüler Kültürdeki Yeri
Ö Demir, N Çencen
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2014
102014
İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf sosyal bilgiler programlarında türk halk kültürü oğelerinin yeri ve önemi
N ÇENÇEN, NA BERK
E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 2014
82014
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler dersine ve sosyal bilgiler öğretmenine ilişkin metaforları
N Akça Berk, F Gültekin, N Çençen
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2015
72015
Günümüz ortaöğretim 10. Sınıf tarih ders kitabı ile muhteşem yüzyıl isimli televizyon dizisindeki" kanuni sultan süleyman dönemi" söylemlerinin gösterge bilimsel açıdan …
N Çencen, Ö Demir
TUHED-TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ 2 (1), 76-101, 2013
62013
Ortaokul öğrencilerinin Türkiye Cumhuriyeti inkılâp tarihi ve Atatürkçülük dersinde tarihsel mektupların kullanımına ilişkin görüşleri: Ankara ili ODTÜ geliştirme vakfı …
N Çencen
Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017
42017
Diriliş" by the perspective of expert historians Usta tarihçilerin bakış açısı ile “Diriliş Dizisi
N Çencen, A Şimşek
Journal of Human Sciences 12 (2), 1377-1396, 2015
42015
Opinions of The Students of The Faculty of Medicine Towards The Subjects of Ataturk's Principles and History of Revolution (Example of Gazi University)
N ÇENCEN
Kastamonu Education Journal 26 (1), 247-253, 2018
22018
Biz ve Öteki Örnekleminde Türk ve İran Tarih Ders Kitaplarının Karşılaştırılması
N Çencen
İnsan Bilimleri Dergisi 14 (2), 1327-1337, 2017
22017
Comparing the Turkish and Iranian history textbooks in the sample of us and the other Biz ve öteki örnekleminde Türk ve İran tarih ders kitaplarının karşılaştırılması
N Çencen
Journal of Human Sciences 14 (2), 1327-1337, 2017
12017
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi Dersine İlişkin Görüşleri (Gazi Üniversitesi Örneği)
N Çencen
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (1), 247-253, 2017
12017
Balkan Savaşlarının Ortaöğretim Lise Tarih Ders Kitaplarında Bilimsel ve Biçimsel İçerik Yönünden İncelenmesi (1933'den Günümüze)
N Çencen
Doğu Batı, 316-327, 2019
2019
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yoluyla Öğretilmesine Yönelik Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri (Gazi Üniversitesi Örneği)
N Çencen
2019
Çağdaş Türkiye Tarihi / Lozan Antlaşması ve Sonrası Türk Dış Politikası
İH Demircioğlu, N Çencen, A Arslan
Apegem Akademi, 2019
2019
Çağdaş Türkiye Tarihi / Temel Kavramlar
N Çencen, A Arslan
Apegem Akademi, 2019
2019
Modern Türkiye'de Sağlık (1923-2019)
N Çencen, A Arslan
Apegem Akademi, 2019
2019
Dünya Eğitimine Yön Verenler (Friedrich Adolph Wilhelm Diesterweg
N Çencen
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2019
2019
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TIP TARİHİ VE ETİĞİ DERSİNİN TIP TARİHİ KONULARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
N Çencen
DİYALEKTOLOG ULUSAL SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 503-518, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20