11. sınıf türkiye cumhuriyeti inkılâp tarihi ve atatürkçülük dersinde tarih öğretmenlerinin edebi ürün kullanımına ilişkin görüşleri N Çencen Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 50 | 2010 |
Tarih sinema etkileşiminin popüler kültürdeki yeri Ö Demir, N Çencen e-Kafkas Journal of Educational Research 2 (1), 13-18, 2015 | 31 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler dersine ve sosyal bilgiler öğretmenine ilişkin metaforları N Akça Berk, F Gülteki̇n, N Çençen Ahi Evran Üniversitesi, 2015 | 24 | 2015 |
Reşat Genç’in Hayatı ve Eserlerine Dair M Şahingöz, N Çençen Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu Reşat Genç Armağanı, Türk Kültürünü Araştırma …, 2015 | 23 | 2015 |
Ortaöğretim TC İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde “şiir kullanımına” ilişkin öğretmen görüşleri N Çencen, B Neval Turkish History Education Journal 3 (1), 1-23, 2014 | 20 | 2014 |
İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf sosyal bilgiler programlarında türk halk kültürü oğelerinin yeri ve önemi N ÇENÇEN, NA BERK e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (3), 13-25, 2014 | 18 | 2014 |
Günümüz ortaöğretim 10. Sınıf tarih ders kitabı ile muhteşem yüzyıl isimli televizyon dizisindeki" kanuni sultan süleyman dönemi" söylemlerinin gösterge bilimsel açıdan … N Çencen, Ö Demir Turkish History Education Journal 2 (1), 76-101, 2013 | 10 | 2013 |
Diriliş" by the perspective of expert historians Usta tarihçilerin bakış açısı ile “Diriliş Dizisi N Çencen, A Şimşek Journal of Human Sciences 12 (2), 1377-1396, 2015 | 8 | 2015 |
Ortaokul öğrencilerinin Türkiye Cumhuriyeti inkılâp tarihi ve Atatürkçülük dersinde tarihsel mektupların kullanımına ilişkin görüşleri: Ankara ili ODTÜ geliştirme vakfı … N Çencen Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017 | 6 | 2017 |
DİVANÜ LÜGATİ’T-TÜRK’TE YER ALAN TÜRK HALK KÜLTÜRÜ ÖGELERİNİN İLKÖĞRETİM 4. VE 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA İŞLENİŞİ N ÇENCEN Turkish History Education Journal 5 (1), 226-240, 2016 | 5 | 2016 |
’lerde tarih eğitimi. A. Şimşek N Çençen Türkiye'de Tarih Eğitimi, 253-268, 1980 | 5 | 1980 |
1933’ten Günümüze Lise Tarih Ders Kitaplarında Salgın Hastalıkların İşlenişine Genel Bir Bakış N Çencen Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 919-946, 2020 | 4* | 2020 |
Comparing the Turkish and Iranian history textbooks in the sample of us and the other Biz ve öteki örnekleminde Türk ve İran tarih ders kitaplarının karşılaştırılması N Çencen Journal of Human Sciences 14 (2), 1327-1337, 2017 | 4 | 2017 |
Biz ve Öteki Örnekleminde Türk ve İran Tarih Ders Kitaplarının Karşılaştırılması N Çencen İnsan Bilimleri Dergisi 14 (2), 1327-1337, 2017 | 4 | 2017 |
Modern Türkiye'de Sağlık (1923-2019) N Çencen, A Arslan Apegem Akademi, 2019 | 3 | 2019 |
Opinions of The Students of The Faculty Of Medicine Towards The Subjects Of Ataturk’s Principles And History Of Revolution (Example Of Gazi University N ÇENCEN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (1), 2018 | 3 | 2018 |
Atatürk’ün Eğitim Anlayışı N ÇENCEN, Ş ARIDİL Askeri Tarih Bülteni, 2006 | 3 | 2006 |
Millî Mücadele Döneminde İstihbarat İ DEMİRCİOĞLU, N ÇENCEN, A ARSLAN Yeditepe Yayınevi, 2021 | 2 | 2021 |
Türk istihbarat tarihi İH Demircioğlu, A Özcan, N Çencen, Y Yiğit Yeditepe Yayınevi, 2024 | 1 | 2024 |
SALGIN HASTALIKLARIN CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE LİSE TARİH DERS KİTAPLARINDA İŞLENİŞİNE GENEL BİR BAKIŞ N ÇENCEN Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 919-946, 2020 | 1 | 2020 |