İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin bilimin doğasını sorgulama düzeylerinin tespiti ve çeşitli etkinliklerle geliştirilmesi G Muşlu PQDT-Global, 2008 | 72* | 2008 |
Elementary School Students’ Perceptions of Science and Scientific Process: A Qualitative Study A Muşlu,G.,Macaroğlu Educational Sciences: Theory & Practice 6 (1), 201-229, 2006 | 51* | 2006 |
Prospective Science Teachers' Self-efficacy Beliefs about Teaching Science between 6-8 Terms and the Opinions on These Beliefs. F Önen, G Muslu Kaygisiz Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2449-2453, 2013 | 39* | 2013 |
Aktif öğrenmeye dayalı etkinliklerin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalığı, çevre davranışı ve çevre eğitimine ilişkin özyeterliklerine etkisi GM Kaygısız, E Benzer, CD Eren Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 50 …, 2019 | 16 | 2019 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi. G MUŞLU KAYGISIZ, E Benzer, M Uçar Sakarya University Journal of Education 7 (3), 2017 | 15 | 2017 |
The case of prospective teachers’ integration of coding-robotics practices into science teaching with STEM approach GM Kaygısız, Ö Üzümcü, F Melike Uçar Ankara University, 2020 | 14 | 2020 |
Adaptation of Scientific Reasoning Scale into Turkish and Examination of Its Psychometric Properties. G Muslu Kaygisiz, B Gürkan, U Akbas Educational Sciences: Theory and Practice 18 (3), 737-757, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Ortaokul Fen Deneylerini Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Tasarlama Düzeylerinin ve Tasarım Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. E Benzer, GM KAYGISIZ Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 2017 | 9* | 2017 |
Çocuk Gözüyle Bilim ve Bilim Adamı A Kınık, G Muşlu, E Macaroğlu M.Ü.A.E.F. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2004 | 8 | 2004 |
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Bilim” ve “Bilimsel Süreç” Kavramlarına İlişkin Algıları G Muşlu PQDT-Global, 2004 | 8 | 2004 |
Computer use of science teachers and their attitudes toward computer supported teaching: A sample from Turkey GM KAYGISIZ, M BAĞLIBEL, M SAMANCIOĞLU Journal of Turkish Science Education 8 (2), 78-90, 2011 | 7 | 2011 |
The relationship between the levels of self-efficacy beliefs of pre-service teachers and their levels of determining suitable taxonomy, strategy, and method-technique for … GM Kaygisiz, N Uygun, FM Uҫar Science Education International 31 (1), 117-126, 2020 | 6 | 2020 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırma yöntemlerini kullanma durumlarının değerlendirilmesi GM KAYGISIZ, E BENZER, CD EREN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 706-729, 0 | 4 | |
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI G MUŞLU KAYGISIZ Araştırma ve Deneyim Dergisi 5 (1), 37-46, 0 | 4* | |
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık becerileri ile bilgi kaynaklarının güvenilirliklerini değerlendirmeleri arasındaki ilişki CD Eren, GM KAYGISIZ, E Benzer Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 175-184, 2019 | 3 | 2019 |
Determining problems between schools and province and district educational directorates M Bağlıbel, GM Kaygısız, M Samancıoğlu Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (1), 163-183, 2010 | 3* | 2010 |
Okul yöneticilerinin bilgi yönetimi stratejilerini kullanma düzeyleri M SAMANCIOĞLU, M BAĞLIBEL, S Summak, GM KAYGISIZ Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 118-133, 2010 | 3 | 2010 |
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarına, Olumlu Davranışlarına ve Çevre Tutumlarına Etkisi G MUŞLU KAYGISIZ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (1), 185-200, 0 | 3* | |
İlköğretim fen ve okul öncesi eğitim programlarındaki kazanımların çevre eğitimi açısından incelenmesi G MUŞLU KAYGISIZ Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 5 (1), 29-47, 2020 | 2 | 2020 |
Araştırma tabanlı öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim ve dünya barışıyla ilgili görüşlerine etkisi CD EREN, GM KAYGISIZ, E BENZER Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018 | 2 | 2018 |