Follow
Gulfem MUSLU KAYGISIZ
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin bilimin doğasını sorgulama düzeylerinin tespiti ve çeşitli etkinliklerle geliştirilmesi
G Muşlu
PQDT-Global, 2008
72*2008
Elementary School Students’ Perceptions of Science and Scientific Process: A Qualitative Study
A Muşlu,G.,Macaroğlu
Educational Sciences: Theory & Practice 6 (1), 201-229, 2006
51*2006
Prospective Science Teachers' Self-efficacy Beliefs about Teaching Science between 6-8 Terms and the Opinions on These Beliefs.
F Önen, G Muslu Kaygisiz
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2449-2453, 2013
39*2013
Aktif öğrenmeye dayalı etkinliklerin okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etiği farkındalığı, çevre davranışı ve çevre eğitimine ilişkin özyeterliklerine etkisi
GM Kaygısız, E Benzer, CD Eren
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 50 …, 2019
162019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi.
G MUŞLU KAYGISIZ, E Benzer, M Uçar
Sakarya University Journal of Education 7 (3), 2017
152017
The case of prospective teachers’ integration of coding-robotics practices into science teaching with STEM approach
GM Kaygısız, Ö Üzümcü, F Melike Uçar
Ankara University, 2020
142020
Adaptation of Scientific Reasoning Scale into Turkish and Examination of Its Psychometric Properties.
G Muslu Kaygisiz, B Gürkan, U Akbas
Educational Sciences: Theory and Practice 18 (3), 737-757, 2018
142018
Öğretmen Adaylarının Ortaokul Fen Deneylerini Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Tasarlama Düzeylerinin ve Tasarım Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi.
E Benzer, GM KAYGISIZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (2), 2017
9*2017
Çocuk Gözüyle Bilim ve Bilim Adamı
A Kınık, G Muşlu, E Macaroğlu
M.Ü.A.E.F. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2004
82004
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Bilim” ve “Bilimsel Süreç” Kavramlarına İlişkin Algıları
G Muşlu
PQDT-Global, 2004
82004
Computer use of science teachers and their attitudes toward computer supported teaching: A sample from Turkey
GM KAYGISIZ, M BAĞLIBEL, M SAMANCIOĞLU
Journal of Turkish Science Education 8 (2), 78-90, 2011
72011
The relationship between the levels of self-efficacy beliefs of pre-service teachers and their levels of determining suitable taxonomy, strategy, and method-technique for …
GM Kaygisiz, N Uygun, FM Uҫar
Science Education International 31 (1), 117-126, 2020
62020
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırma yöntemlerini kullanma durumlarının değerlendirilmesi
GM KAYGISIZ, E BENZER, CD EREN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 706-729, 0
4
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
G MUŞLU KAYGISIZ
Araştırma ve Deneyim Dergisi 5 (1), 37-46, 0
4*
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık becerileri ile bilgi kaynaklarının güvenilirliklerini değerlendirmeleri arasındaki ilişki
CD Eren, GM KAYGISIZ, E Benzer
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 175-184, 2019
32019
Determining problems between schools and province and district educational directorates
M Bağlıbel, GM Kaygısız, M Samancıoğlu
Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (1), 163-183, 2010
3*2010
Okul yöneticilerinin bilgi yönetimi stratejilerini kullanma düzeyleri
M SAMANCIOĞLU, M BAĞLIBEL, S Summak, GM KAYGISIZ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 118-133, 2010
32010
Aktif Öğrenmeye Dayalı Etkinliklerin Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarına, Olumlu Davranışlarına ve Çevre Tutumlarına Etkisi
G MUŞLU KAYGISIZ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (1), 185-200, 0
3*
İlköğretim fen ve okul öncesi eğitim programlarındaki kazanımların çevre eğitimi açısından incelenmesi
G MUŞLU KAYGISIZ
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 5 (1), 29-47, 2020
22020
Araştırma tabanlı öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim ve dünya barışıyla ilgili görüşlerine etkisi
CD EREN, GM KAYGISIZ, E BENZER
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20