Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi N Çetin, E Ceyhan | 51 | 2018 |
Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının incelenmesi N Çetin PQDT-Global, 2016 | 15 | 2016 |
The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement N Çetin, E Ceyhan Hacettepe University, 2018 | 7 | 2018 |
Kadınların Boşanma Sonrası Yaşama Uyum Deneyimleri: Nitel Bir Çalışma N Uyar, İ Yıldırım Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 405-434, 2022 | 3 | 2022 |
Kadınların boşanma sonrası yaşama uyumu: Bilişsel davranışçı kurama dayalı psikoeğitim programının etkililiği N Uyar Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | 2 | 2022 |
Post-Divorce Emotion/Social Adjustment of Women: Effectiveness of a Psycho-Education Program Based on Cognitive Behavioral Theory N Uyar, İ Yıldırım Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 13 (70), 330-344, 2023 | 1* | 2023 |
Psikodrama Grup Uygulamasının Hemşirelik Öğrencilerinin Psikolojik İyi Oluş ve Kendini Kabul Düzeyleri Üzerine Etkisi: Yarı Deneysel Bir Çalışma. Y KAYA, E GÜÇ, B KIRLANGIÇ ŞİMŞEK, N UYAR Humanistic Perspective 4 (1), 2022 | 1 | 2022 |
Studying the Academic Procrastination Theme with Psychodrama: A Case Report U Nilüfer, B ŞİMŞEK, GÜÇ Ebru Bartın University Journal of Faculty of Education 11 (2), 384-395, 2022 | | 2022 |