Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının sürekli kaygı, akılcı olmayan inanç, öz düzenleme ve akademik başarı ile ilişkisi N Çetin, E Ceyhan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 460-479, 2018 | 58 | 2018 |
Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının incelenmesi N Çetin PQDT-Global, 2016 | 14 | 2016 |
Kadınların Boşanma Sonrası Yaşama Uyum Deneyimleri: Nitel Bir Çalışma N Uyar, İ Yıldırım Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 405-434, 2022 | 8 | 2022 |
The relationship between the academic procrastination of high school students and the trait anxiety, irrational belief, self-regulation and academic achievement N Cetin, E Ceyhan HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2018 | 7 | 2018 |
Kadınların boşanma sonrası yaşama uyumu: Bilişsel davranışçı kurama dayalı psikoeğitim programının etkililiği N Uyar Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | 4 | 2022 |
Psikodrama grup uygulamasının hemşirelik öğrencilerinin psikolojik iyi oluş ve kendini kabul düzeyleri üzerine etkisi: Yarı deneysel bir çalışma Y Kaya, E Güç, BŞ Kırlangıç, N Uyar Humanistic Perspective 4 (1), 44-63, 2022 | 2 | 2022 |
Post-Divorce Emotion/Social Adjustment of Women: Effectiveness of a Psycho-Education Program Based on Cognitive Behavioral Theory N Uyar, İ Yıldırım Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 13 (70), 330-344, 2023 | 1 | 2023 |
Studying the Academic Procrastination Theme with Psychodrama: A Case Report N Uyar, B Şimşek, E Güç Bartın University Journal of Faculty of Education 11 (2), 384-395, 2022 | | 2022 |
Yalnız Değilim, Kabul ve Zaman Üçlüsünde Boşanma Sonrası Yaşama Uyum N Uyar BİLDİRİ ÖZETLERİ KİTABI, 127, 0 | | |