Takip et
Nimet Uray
Nimet Uray
Kadir Has University
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An analysis of the portrayal of gender roles in Turkish television advertisements
N Uray, S Burnaz
Sex roles 48, 77-87, 2003
2392003
How to engage consumers through effective social media use—Guidelines for consumer goods companies from an emerging market
G Aydin, N Uray, G Silahtaroglu
Journal of theoretical and applied electronic commerce research 16 (4), 768-790, 2021
1052021
A customer lifetime value model for the banking industry: a guide to marketing actions
Y Ekinci, N Uray, F Ülengin
European Journal of Marketing 48 (3/4), 761-784, 2014
852014
Pazarlama stratejileri ve karar alma mekanizması
L Özkale, S Sezgin, N Uray, F Ülengin
İstanbul: İletişim Yayınları, 1991
751991
Analysis of customer lifetime value and marketing expenditure decisions through a Markovian-based model
Y Ekinci, F Ülengin, N Uray, B Ülengin
European journal of operational research 237 (1), 278-288, 2014
652014
Identifying fashion clothing innovators by self-report method
N Uray, A Dedeoglu
Journal of Euromarketing 6 (3), 27-46, 1998
621998
Efficiency analysis of emergency departments in metropolitan areas
C Akkan, MA Karadayi, Y Ekinci, F Ülengin, N Uray, E Karaosmanoğlu
Socio-Economic Planning Sciences 69, 100679, 2020
482020
Current perspectives in logistics: Turkey as a case study
F Ülengin, N Uray
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management 29 (1 …, 1999
441999
Meat substitutes in sustainability context: A content analysis of consumer attitudes
P Tosun, M Yanar, S Sezgin, N Uray
Journal of International Food & Agribusiness Marketing 33 (5), 541-563, 2021
302021
PAZARLAMA BİLİMİNDE DUYGU VE DUYGU DURUMU KAVRAMLARI İÇİN BAZ ALINMIŞ TEORİLER
P TOSUN, N SEZGİN, S.,& U. R. A. Y.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 1832-1851., 2019
262019
Pazarlama stratejileri
L Özkale, S Sezgin, N Uray, F Ülengin
Cep Üniversitesi, Yeni Yüzyıl Kitaplığı, İletişim Yayınları, 1991
261991
Using customer lifetime value to plan optimal promotions
Y Ekinci, F Ulengin, N Uray
The Service Industries Journal 34 (2), 103-122, 2014
252014
Testing the cross-cultural generalizability of the scale of consumer attitudes toward marketing and consumerism
N Uray, B Mengüç
Journal of International Consumer Marketing 9 (2), 65-92, 1996
241996
Exploring the development of supply chain international joint ventures
M Tokman, A Banu Elmadag, N Uray, R Glenn Richey Jr
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management 37 (6 …, 2007
222007
Websiteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Websitesi Kalitesi, Tüketici-Odaklı Marka Değeri ve Satınalma Eğilimi Arasındaki İlişki
E Karaosmanoğlu, R Nacar, N Uray
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (1), 159-173, 2016
212016
Consumer complaining behavior in hospitality management
P Tosun, S Sezgin, N Uray
Journal of Hospitality Marketing & Management, DOI: 10.1080/19368623.2021 …, 2021
202021
Teknolojik gelişmelerin tüketici bilgi arama davranışı üzerine etkisi: Bir model önerisi
G Ulubaşoğlu, N Uray
İTÜDERGİSİ/d 8 (4), 2011
192011
A segmentation based analysis for measuring customer satisfaction in maritime transportation
YE Nimet Uray,Füsun Ulengin,Cem Duran
Transport 33 (1), 104-118, 2018
162018
Models and Methods for Management Science
H Zhang
Springer, 2022
15*2022
Küresel tüketici kültürü kavramıyla birlikte değişen pazar bölümlendirme yaklaşımları: Uluslararası pazarlama literatürüne bakış
R Nacar, N Uray
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 2014
152014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20