Follow
Seraceddin Levent Zorluoğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Analizi ve Değerlendirilmesi
SL Zorluoğlu, M Kızılaslan, A., ve Sözbilir
NEF-EFMED Cilt 10, 260-279, 2016
862016
Ortaöğretim kimya dersi öğretim programı kazanımlarının yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi ve değerlendirilmesi
SL ZORLUOĞLU, A KIZILASLAN, M SÖZBİLİR
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1 …, 2016
822016
2013 yılı fen bilimleri öğretim programı kazanımlarının yenilenmiş bloom taksonomisine göre analizi ve değerlendirilmesi
SL Zorluoğlu, A Şahintürk, KE Bağrıyanık
Bartın Üniversitesi, 2017
572017
Görme yetersizliği olan öğrencilerin öğrenmelerini destekleyici ihtiyaçlar
S ZORLUOĞLU
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 659-682, 2017
392017
Analysis of 5th Grade Science Learning Outcomes and Exam Questions According to Revised Bloom Taxonomy.
SL Zorluoglu, Ç Güven
Journal of Educational Issues 6 (1), 58-69, 2020
322020
Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik fen eğitimi araştırmalarında eğilimler
M Sözbilir, Ş Gül, B Okçu, A Kızılaslan, SL Zorluoğlu, G Atilla
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 218-241, 2015
322015
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Örneği: 2017 Taslak Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Analysis of A Sample According to the Revised Bloom Taxonomy: The Draft …
SL ZORLUOĞLU, Ç GÜVEN, ZS KORKMAZ
Mediterranean Journal of Humanities 7 (2), 467-479, 2017
26*2017
Improve learning with hands-on classroom activities: Science instruction for students with visual impairments
A Kizilaslan, SL Zorluoğlu, M Sozbilir
European Journal of Special Needs Education 36 (3), 371-392, 2021
242021
A cooperative computational and experimental investigation on electrochemical behavior of metoprolol and its voltammetric determination
SL Zorluoğlu, İH Taşdemir, A Ece, E Kiliç
Canadian Journal of Chemistry 91 (10), 951-959, 2013
232013
Yeti yitimi modellerinin tarihsel süreci
A Kızılaslan, SL Zorluoğlu, A Yüce, M Sözbilir
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 183-197, 2016
222016
The Analysis of 9th Grade Chemistry Curriculum and Textbook According to Revised Bloom's Taxonomy.
SL Zorluoglu, A Kizilaslan, MD Yapucuoglu
Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (1), 9-20, 2020
212020
Analyze of the Science and Technology Course TEOG Questions based on the Revised Bloom Taxonomy and their Relation between the Learning Outcomes of the Curriculum.
SL Zorluoglu, KE Bagriyanik, A Sahintürk
International Journal of Progressive Education 15 (2), 104-117, 2019
212019
Analysis and evaluation of learning outcomes in high school chemistry curriculum according to revised Bloom taxonomy
SL Zorluoğlu, A Kızılaslan, M Sözbilir
Balıkesir Üniversitesi, 2016
212016
Making science accessible to students with visual impairments: Insulation-materials investigation
A Kizilaslan, M Sozbilir, SL Zorluoglu
Journal of Chemical Education 96 (7), 1383-1388, 2019
202019
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerileri Öğrenimine Etkisi: Madde ve Isı
M Sözbilir, S Zorluoğlu, A Kızılaslan
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 2019
202019
İyonik ve kovalent bağlar konusunda uygulanan analoji tekniğinin öğrenci başarısına etkisi
SL Zorluoğlu, M Sözbilir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 84-99, 2016
192016
Fen bilimleri dersi öğretim programı 6., 7. ve 8. sınıf kazanımlarının SOLO Taksonomisine göre incelenmesi
H DÖNMEZ, SL ZORLUOĞLU
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 85-95, 2020
142020
A hands-on classroom activity to teach science concepts for students with visual impairment
A Kızılaslan, SL Zorluoglu, M Sözbilir
Science Activities 56 (4), 130-138, 2019
142019
Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
SL Zorluoğlu, BÇ Elbir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (27), 1-22, 2019
142019
Uzaktan Eğitimin öğretim elemanları açısından değerlendirilmesi: Covid-19 Pandemi süreci
SL Zorluoğlu, G Devecioğlu, İ Sayın
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (3), 1007-1025, 2021
132021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20