Follow
Özlem Koray
Özlem Koray
Professor of Science Education, Bulent Ecevit University
Verified email at beun.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ)
A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray
Kastamonu Eğitim Dergisi, 93, 2005
4852005
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004
3432004
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004
3432004
İlköğretim öğrencilerinin çevre eğitiminde sera etkisi ile ilgili kavram yanılgıları
O Bozkurt, ÖC KORAY
Hacettepe üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 23 (23), 2002
1812002
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
Ö Koray, S Yaman
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002
161*2002
Ortaöğretim öğrencilerinin problem çözme ve mantiksal düşünme becerilerinin cinsiyet ve seçilen alan açisindan incelenmesi
Ö Koray, A Azar
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 125-136, 2008
1512008
Ortaöğretim öğrencilerinin problem çözme ve mantiksal düşünme becerilerinin cinsiyet ve seçilen alan açisindan incelenmesi
Ö Koray, A Azar
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 125-136, 2008
1512008
Yaratıcı ve eleştirel düşünme temelli fen laboratuarı uygulamalarının akademik başarı ve bilimsel süreç becerileri üzerine etkisi
Ö Koray, MS Köksal, M Özdemir, Aİ Presley
İlköğretim Online 6 (3), 377-389, 2007
1362007
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
Ö Koray, S Yaman
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002
117*2002
The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on academic achievement and science process skills
Ö Koray, MS Köksal, M Özdemir, Aİ Presley
Elementary Education Online 6 (3), 377-389, 2007
1162007
BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN 9. SINIF KİMYA DERS KİTABI VE KİMYA MÜFREDATINDA TEMSİL EDİLME DURUMLARI
Ö Koray, F GEÇGİN
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 2 (4), 147-156, 2006
1022006
İlköğretim öğrencilerinin" birimler" hakkında sahip oldukları kavram yanılgıları: Kütle ve ağırlık örneği
Ö Koray, M Özdemir, N Tatar
İlköğretim Online 4 (2), 24-31, 2005
1022005
The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on creative and logical thinking abilities of prospective teachers.
Ö Koray, MS Köksal
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 10 (1), 2009
1012009
FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI VE KAVRAMSAL DEĞİŞİM STRATEJİSİ
ÖC KORAY, BAL Şenol
Kastamonu Eğitim Dergisi, 83, 2002
982002
How effective is critical reading in the understanding of scientific texts?
F Akın, Ö Koray, K Tavukçu
Procedia-social and behavioral sciences 174, 2444-2451, 2015
912015
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KÜTLE VE AĞIRLIK İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI VE BU YANILGILARIN 6., 7. ve 8. SINIF DÜZEYLERİNE GÖRE DAĞILIMI
Ö KORAY, AGN TATAR
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 187-198, 2003
852003
Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisi
Ö Koray
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2003
822003
Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeylerine etkisi
Ö Koray
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 40 (40), 580-599, 2004
782004
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “ÇÖZÜNÜRLÜK” KONUSUNDA GÜNLÜK YAŞAMLA İLGİLİ OLAYLARDA GÖZLENEN KAVRAM YANILGILARI
Ö Koray, N AKYAZ, MS KÖKSAL
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 241-250, 2007
772007
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “ÇÖZÜNÜRLÜK” KONUSUNDA GÜNLÜK YAŞAMLA İLGİLİ OLAYLARDA GÖZLENEN KAVRAM YANILGILARI
Ö Koray, N AKYAZ, MS KÖKSAL
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 241-250, 2007
772007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20