ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ) A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray Kastamonu Eğitim Dergisi, 93, 2005 | 490 | 2005 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004 | 345 | 2004 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004 | 345 | 2004 |
İlköğretim öğrencilerinin çevre eğitiminde sera etkisi ile ilgili kavram yanılgıları O Bozkurt, ÖC KORAY Hacettepe üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 23 (23), 2002 | 181 | 2002 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi Ö Koray, S Yaman Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002 | 163* | 2002 |
Ortaöğretim öğrencilerinin problem çözme ve mantiksal düşünme becerilerinin cinsiyet ve seçilen alan açisindan incelenmesi Ö Koray, A Azar Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 125-136, 2008 | 152 | 2008 |
Ortaöğretim öğrencilerinin problem çözme ve mantiksal düşünme becerilerinin cinsiyet ve seçilen alan açisindan incelenmesi Ö Koray, A Azar Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 125-136, 2008 | 152 | 2008 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme temelli fen laboratuarı uygulamalarının akademik başarı ve bilimsel süreç becerileri üzerine etkisi Ö Koray, MS Köksal, M Özdemir, Aİ Presley İlköğretim Online 6 (3), 377-389, 2007 | 138 | 2007 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi Ö Koray, S Yaman Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002 | 119* | 2002 |
The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on academic achievement and science process skills Ö Koray, MS Köksal, M Özdemir, Aİ Presley Elementary Education Online 6 (3), 377-389, 2007 | 116 | 2007 |
BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN 9. SINIF KİMYA DERS KİTABI VE KİMYA MÜFREDATINDA TEMSİL EDİLME DURUMLARI Ö Koray, F GEÇGİN Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 2 (4), 147-156, 2006 | 104 | 2006 |
İlköğretim öğrencilerinin" birimler" hakkında sahip oldukları kavram yanılgıları: Kütle ve ağırlık örneği Ö Koray, M Özdemir, N Tatar İlköğretim Online 4 (2), 24-31, 2005 | 102 | 2005 |
The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on creative and logical thinking abilities of prospective teachers. Ö Koray, MS Köksal Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 10 (1), 2009 | 101 | 2009 |
FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI VE KAVRAMSAL DEĞİŞİM STRATEJİSİ ÖC KORAY, BAL Şenol Kastamonu Eğitim Dergisi, 83, 2002 | 101 | 2002 |
How effective is critical reading in the understanding of scientific texts? F Akın, Ö Koray, K Tavukçu Procedia-social and behavioral sciences 174, 2444-2451, 2015 | 91 | 2015 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KÜTLE VE AĞIRLIK İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI VE BU YANILGILARIN 6., 7. ve 8. SINIF DÜZEYLERİNE GÖRE DAĞILIMI Ö KORAY, AGN TATAR Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 187-198, 2003 | 85 | 2003 |
Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisi Ö Koray Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2003 | 82 | 2003 |
Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeylerine etkisi Ö Koray Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 40 (40), 580-599, 2004 | 79 | 2004 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “ÇÖZÜNÜRLÜK” KONUSUNDA GÜNLÜK YAŞAMLA İLGİLİ OLAYLARDA GÖZLENEN KAVRAM YANILGILARI Ö Koray, N AKYAZ, MS KÖKSAL Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 241-250, 2007 | 77 | 2007 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “ÇÖZÜNÜRLÜK” KONUSUNDA GÜNLÜK YAŞAMLA İLGİLİ OLAYLARDA GÖZLENEN KAVRAM YANILGILARI Ö Koray, N AKYAZ, MS KÖKSAL Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 241-250, 2007 | 77 | 2007 |