Takip et
Naci KÜÇÜKGENÇAY
Naci KÜÇÜKGENÇAY
Necmettin Erbakan Üniversitesi
ogr.erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen adayları senkron uzaktan eğitime nasıl bakıyor? Bir anket çalışması
F Karatepe, N Küçükgençay, B Peker
Journal of social and humanities sciences research 7 (53), 1262-1274, 2020
226*2020
What are the perspectives of teacher candidates on synchronous distance education? A survey study
F Karatepe, N Küçükgençay, B Peker
Journal of Social and Humanities Sciences Research 7 (53), 1262-1274, 2020
282020
LGS ve örnek matematik sorularının öğrenme alanları ve PISA 2012 çerçevesinde değerlendirilmesi
N Küçükgençay, F Karatepe, B Peker
Milli Eğitim Dergisi 50 (232), 177-198, 2021
62021
A new answer for the question of how we will make mathematics attractive: Cinema
B Peker, N Küçükgençay, S Acar
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 12 (14 …, 2021
52021
Çeşitli branşlardaki ortaokul öğretmenlerinin online eğitim platformları hakkındaki görüşleri
S Acar, B Peker, N Küçükgençay
International Journal Of Social, Humanities and Administrative Sciences 6 …, 2020
52020
Tam sayılar ve tam sayılarda işlemler konularında öğretmen ve öğretmen adaylarının kullandıkları benzetimler
N Küçükgençay
PQDT-Global, 2019
42019
A STEAM Activity to Design a Virtual Rectangular Prism Museum for 5th Graders
N Küçükgençay, B Peker
International Journal of Academic Studies in Technology and Education 1 (2 …, 2023
22023
The solo pantomime in the pandemic: Distance postgraduate education in the department of mathematics education during COVID-19
N Kucukgencay, B Peker
International Electronic Journal of Mathematics Education 18 (1), em0725, 2023
22023
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının ve pedagojik formasyon eğitimi alan matematik öğretmen adaylarının KPSS kaygı düzeylerinin incelenmesi
N Küçükgençay, B Peker
Turkish Studies - Education 15 (6), 4401-4425, 2020
22020
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinin, ilköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterliliklerine ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına etkisi
B Peker, N Küçükgençay, S Acar
Human Society and Education in the Changing World, 180-188, 2018
22018
Reflections of COVID-19 on Teacher Education: A Metaphor Study for Distance Education
B Peker, N Küçükgençay, F Karatepe
Asya Öğretim Dergisi 11 (2), 1-22, 2023
2023
Realistic Mathematics Education
AM INCI, B PEKER, N KUCUKGENCAY
Current Studies in Educational Disciplines 2023, 66-83, 2023
2023
Mathematical Doodles in Türkiye and the World
N KUCUKGENCAY, B PEKER
The Eurasia Proceedings of Science Technology Engineering and Mathematics 19 …, 2022
2022
Parent Groups Established with Instant Messaging Applications for Math Lessons During Covid-19: Parents' Opinions
N KUCUKGENCAY, B PEKER
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 25, 45-52, 2022
2022
Transition to secondary education in Turkey over 20 years and its reflection on mathematics questions
B Peker, N Küçükgençay
Education, social, health and political developments in Turkey between 2000 …, 2021
2021
Teachers' access statuses to manipulatives in mathematics lessons and the factors limiting their access: A qualitative study
N Küçükgençay, S Acar, B Peker
Turkish Studies - Educational Sciences 15 (5), 3513-3534, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16