Öğretmen adayları senkron uzaktan eğitime nasıl bakıyor? Bir anket çalışması F Karatepe, N Küçükgençay, B Peker Journal of social and humanities sciences research 7 (53), 1262-1274, 2020 | 226* | 2020 |
What are the perspectives of teacher candidates on synchronous distance education? A survey study F Karatepe, N Küçükgençay, B Peker Journal of Social and Humanities Sciences Research 7 (53), 1262-1274, 2020 | 28 | 2020 |
LGS ve örnek matematik sorularının öğrenme alanları ve PISA 2012 çerçevesinde değerlendirilmesi N Küçükgençay, F Karatepe, B Peker Milli Eğitim Dergisi 50 (232), 177-198, 2021 | 6 | 2021 |
A new answer for the question of how we will make mathematics attractive: Cinema B Peker, N Küçükgençay, S Acar Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 12 (14 …, 2021 | 5 | 2021 |
Çeşitli branşlardaki ortaokul öğretmenlerinin online eğitim platformları hakkındaki görüşleri S Acar, B Peker, N Küçükgençay International Journal Of Social, Humanities and Administrative Sciences 6 …, 2020 | 5 | 2020 |
Tam sayılar ve tam sayılarda işlemler konularında öğretmen ve öğretmen adaylarının kullandıkları benzetimler N Küçükgençay PQDT-Global, 2019 | 4 | 2019 |
A STEAM Activity to Design a Virtual Rectangular Prism Museum for 5th Graders N Küçükgençay, B Peker International Journal of Academic Studies in Technology and Education 1 (2 …, 2023 | 2 | 2023 |
The solo pantomime in the pandemic: Distance postgraduate education in the department of mathematics education during COVID-19 N Kucukgencay, B Peker International Electronic Journal of Mathematics Education 18 (1), em0725, 2023 | 2 | 2023 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının ve pedagojik formasyon eğitimi alan matematik öğretmen adaylarının KPSS kaygı düzeylerinin incelenmesi N Küçükgençay, B Peker Turkish Studies - Education 15 (6), 4401-4425, 2020 | 2 | 2020 |
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinin, ilköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterliliklerine ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına etkisi B Peker, N Küçükgençay, S Acar Human Society and Education in the Changing World, 180-188, 2018 | 2 | 2018 |
Reflections of COVID-19 on Teacher Education: A Metaphor Study for Distance Education B Peker, N Küçükgençay, F Karatepe Asya Öğretim Dergisi 11 (2), 1-22, 2023 | | 2023 |
Realistic Mathematics Education AM INCI, B PEKER, N KUCUKGENCAY Current Studies in Educational Disciplines 2023, 66-83, 2023 | | 2023 |
Mathematical Doodles in Türkiye and the World N KUCUKGENCAY, B PEKER The Eurasia Proceedings of Science Technology Engineering and Mathematics 19 …, 2022 | | 2022 |
Parent Groups Established with Instant Messaging Applications for Math Lessons During Covid-19: Parents' Opinions N KUCUKGENCAY, B PEKER The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 25, 45-52, 2022 | | 2022 |
Transition to secondary education in Turkey over 20 years and its reflection on mathematics questions B Peker, N Küçükgençay Education, social, health and political developments in Turkey between 2000 …, 2021 | | 2021 |
Teachers' access statuses to manipulatives in mathematics lessons and the factors limiting their access: A qualitative study N Küçükgençay, S Acar, B Peker Turkish Studies - Educational Sciences 15 (5), 3513-3534, 2020 | | 2020 |