The Effect of Cooperative Learning on the Academic Achievement and Attitude of Students in Mathematics Class. Y Karali, H Aydemir Educational Research and Reviews 13 (21), 712-722, 2018 | 73 | 2018 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri: İnönü Üniversitesi örneği Y Karalı İnönü Üniversitesi, 2012 | 52 | 2012 |
Grasha-Reichmann ölçeğine göre öğretmen adaylarinin öğrenme stillerinin değerlendirilmesi H AYDEMİR, E KOÇOĞLU, Y KARALI Kastamonu Education Journal 24 (4), 2016 | 30 | 2016 |
Study of secondary school students’ multiple intelligence areas (Malatya case) H Aydemir, Y Karalı Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 167-172, 2014 | 21 | 2014 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ H AYDEMİR, Y KARALI, G COŞANAY Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 1199-1214, 2020 | 19 | 2020 |
Examination of classroom teachers’ 21st century teaching skills G Coşanay, Y Karalı International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 432-448, 2022 | 16 | 2022 |
Türkiye ve Singapur ilkokul fen bilimleri öğretim programlarının karşılaştırılması Y Karalı, ÖV Palancıoğlu, H Aydemir İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 866-888, 2021 | 15* | 2021 |
Difficulties Classroom Teachers Encounter in Teaching Mathematics: A Phenomenological Study. Y Karali International Journal of Progressive Education 18 (5), 75-99, 2022 | 14 | 2022 |
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ G COŞANAY, Y KARALI, H AYDEMİR, ŞEN Mert Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi/Electronic Journal of Social Sciences, 70-84, 2024 | 11 | 2024 |
İşbirliğine dayalı öğrenme yönteminin Matematik dersinde öğrencilerin akademik başarısına ve tutumuna etkisi Y Karali Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 10 | 2017 |
Öğretmen adaylarının konuşma kaygılarının incelenmesi: İnönü Üniversitesi örneği Y Karalı, TG Şahin, M Şen, H Aydemir İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2277-2296, 2021 | 8 | 2021 |
Examining the Factors Affecting Turkey's 4th Grade Mathematics Achievement According to TIMSS 2019 Final Report. Y Karali, ÖV Palancioglu, H Aydemir International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 424-454, 2022 | 7 | 2022 |
Analysis of internet addiction levels of primary school, secondary school and high school senior students H Aydemir, M Çınar, Y Karalı International Online Journal of Educational Sciences 13 (4), 1152-1178, 2024 | 5 | 2024 |
Interdisciplinary Approach in Primary School Mathematics Education Y Karali Education Quarterly Reviews 4 (4), 2021 | 5 | 2021 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi Y KARALI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 89-101, 2022 | 4 | 2022 |
Hayat bilgisi 2. sınıf dersinde yer alan dün, bugün, yarın temasında geçen kazanımların gerçekleşme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri H Aydemir, Y Karalı, Ö Çelik Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi 2 (1), 6-21, 2018 | 4 | 2018 |
Grasha-Reichmann scale evaluatıon of learning styles by teacher candidates H Aydemir, E Koçoğlu, Y Karalı Kastamonu Education Journal 24 (4), 1881-1896, 2016 | 4 | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ H Aydemir, Y Karalı Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 364 - 376, 2020 | 3 | 2020 |
Fen bilimlerine yönelik tutum ölçeği geliştirme; Geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Karalı, ÖV Palancıoğlu, H Aydemir İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 79-98, 2023 | 2 | 2023 |
Investigation of the Effect of Digital Hologram Use on Academic Achievement and Attitude in Primary School Science Teaching. Y Karali, S Adiguzel International Online Journal of Educational Sciences 14 (4), 2022 | 2 | 2022 |