Follow
Doç. Dr. Yalçın Karalı
Doç. Dr. Yalçın Karalı
Verified email at inonu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Cooperative Learning on the Academic Achievement and Attitude of Students in Mathematics Class.
Y Karali, H Aydemir
Educational Research and Reviews 13 (21), 712-722, 2018
732018
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri: İnönü Üniversitesi örneği
Y Karalı
İnönü Üniversitesi, 2012
522012
Grasha-Reichmann ölçeğine göre öğretmen adaylarinin öğrenme stillerinin değerlendirilmesi
H AYDEMİR, E KOÇOĞLU, Y KARALI
Kastamonu Education Journal 24 (4), 2016
302016
Study of secondary school students’ multiple intelligence areas (Malatya case)
H Aydemir, Y Karalı
Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 167-172, 2014
212014
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
H AYDEMİR, Y KARALI, G COŞANAY
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 1199-1214, 2020
192020
Examination of classroom teachers’ 21st century teaching skills
G Coşanay, Y Karalı
International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 432-448, 2022
162022
Türkiye ve Singapur ilkokul fen bilimleri öğretim programlarının karşılaştırılması
Y Karalı, ÖV Palancıoğlu, H Aydemir
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 866-888, 2021
15*2021
Difficulties Classroom Teachers Encounter in Teaching Mathematics: A Phenomenological Study.
Y Karali
International Journal of Progressive Education 18 (5), 75-99, 2022
142022
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
G COŞANAY, Y KARALI, H AYDEMİR, ŞEN Mert
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi/Electronic Journal of Social Sciences, 70-84, 2024
112024
İşbirliğine dayalı öğrenme yönteminin Matematik dersinde öğrencilerin akademik başarısına ve tutumuna etkisi
Y Karali
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
102017
Öğretmen adaylarının konuşma kaygılarının incelenmesi: İnönü Üniversitesi örneği
Y Karalı, TG Şahin, M Şen, H Aydemir
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2277-2296, 2021
82021
Examining the Factors Affecting Turkey's 4th Grade Mathematics Achievement According to TIMSS 2019 Final Report.
Y Karali, ÖV Palancioglu, H Aydemir
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 424-454, 2022
72022
Analysis of internet addiction levels of primary school, secondary school and high school senior students
H Aydemir, M Çınar, Y Karalı
International Online Journal of Educational Sciences 13 (4), 1152-1178, 2024
52024
Interdisciplinary Approach in Primary School Mathematics Education
Y Karali
Education Quarterly Reviews 4 (4), 2021
52021
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Y KARALI
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 89-101, 2022
42022
Hayat bilgisi 2. sınıf dersinde yer alan dün, bugün, yarın temasında geçen kazanımların gerçekleşme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri
H Aydemir, Y Karalı, Ö Çelik
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi 2 (1), 6-21, 2018
42018
Grasha-Reichmann scale evaluatıon of learning styles by teacher candidates
H Aydemir, E Koçoğlu, Y Karalı
Kastamonu Education Journal 24 (4), 1881-1896, 2016
42016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ALT BOYUTLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
H Aydemir, Y Karalı
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 364 - 376, 2020
32020
Fen bilimlerine yönelik tutum ölçeği geliştirme; Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Karalı, ÖV Palancıoğlu, H Aydemir
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 79-98, 2023
22023
Investigation of the Effect of Digital Hologram Use on Academic Achievement and Attitude in Primary School Science Teaching.
Y Karali, S Adiguzel
International Online Journal of Educational Sciences 14 (4), 2022
22022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20