Combining different conceptual change methods within 5E model: A sample teaching design of'cell'concept and its organelles. M Ürey, M Çalik Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 9 (2), 2008 | 55 | 2008 |
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri A Aydın, H Bakırcı Milli Eğitim Dergisi 42 (193), 214-230, 2012 | 38* | 2012 |
Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi M Ürey, S Çepni Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 537-548, 2014 | 37* | 2014 |
Öğretmen adaylarının temel ekoloji kavramları ve çevre sorunları konusundaki yanılgıları M ÜREY, B ŞAHİN, NF ŞAHİN Ege Eğitim Dergisi 12 (1), 21-51, 2011 | 36 | 2011 |
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları M Ürey, A Karaçöp, V Göksu, K Çolak YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017 | 32* | 2017 |
Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının bazı sosyal bilgiler öğretim programı kazanımları üzerine etkisinin değerlendirilmesi M Ürey, S Çepni, S Kaymakçı Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 7-29, 2015 | 32 | 2015 |
Akademik personelin çevre sorunları ve çevre eğitimine yönelik duygu, düşünce ve davranışlarının değerlendirilmesi M Ürey, B Şahin Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (38), 134-149, 2010 | 31 | 2010 |
Okul öncesi çocuklarının bilim insanı kavramına yönelik algıları HŞ AYVACI, A Alper, Ü Mustafa Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (3), 669-689, 2016 | 29 | 2016 |
Serbest etkinlik çalışmaları dersi kapsamında geliştirilen disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin bazı matematik kazanımları üzerine etkisinin değerlendirilmesi Ü Mustafa, S Çepni, C YILDIZ Journal of Turkish Science Education 10 (3), 37-58, 2013 | 29 | 2013 |
Serbest etkinlik çalışmaları dersine yönelik fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi M Ürey Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 29 | 2013 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi programında yer alan çevre konularına yönelik bir program analizi M Ürey, M Aydın Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 37-50, 2014 | 28 | 2014 |
Defining the relationship between the perceptions and the misconceptions about photosynthesis topic of the preservice Science teachers M Ürey European Journal of Educational Research 7 (4), 813-826, 2018 | 27 | 2018 |
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeyleri ile Fen Tutum ve Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki Ü Mustafa, LC ÖZSEVGEÇ JOURNAL OF THEORETICAL EDUCATIONAL SCIENCE, 400, 2015 | 24* | 2015 |
İlköğretim öğretmen ve öğrencilerinin çevreye karşı tutumları, yeterlilikleri ve çevre eğitiminde bölgesel farklılıklar (Kars ili örneği) M Ürey Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005 | 24 | 2005 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE KULLANILAN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ M ÜREY, S KAYMAKCI Milli Eğitim 49 (227), 7-32, 2020 | 20 | 2020 |
Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions M Ürey, K Çolak, M Okur Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 795-799, 2009 | 17 | 2009 |
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Fen ve Teknoloji Dersi Kazanımları Üzerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi M Ürey, S Çepni Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 166-184, 2015 | 16 | 2015 |
Serbest etkinlik çalışmaları dersine yönelik bir program önerisi: Okul bahçesi programı M ÜREY, S ÇEPNİ Milli Eğitim 43 (202), 37-58, 2014 | 13 | 2014 |
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri M Ürey, V Göksu, A Karaçöp İlköğretim Online 16 (1), 1-14, 2017 | 12 | 2017 |
Öğretim yazılımlarının önemi ve uygulanabilirliğine ilişkin fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri H AYVACI, Ü Mustafa, G BEBEK, S BÜLBÜL Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (1), 2015 | 12 | 2015 |