Takip et
Nevzat Devebakan
Nevzat Devebakan
Associate Professor, Dokuz Eylul University, Department of Healthcare Management, Izmir, Turkey
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sağlık işletmelerinde algılanan hizmet kalitesinin ölçümünde SERVQUAL skorlarının kullanımı ve Özel Altınordu Hastanesi uygulaması
N Devebakan, M AKSARAYLI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
4192003
Sağlık işletmelerinde teknik ve algılanan kalite
N Devebakan
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
1242006
Özel sağlık işletmelerinde iş sağlığı ve güvenliği
N Devebakan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
1202007
Hizmet Kalitesinin Servqual Ölçeği İle Değerlendirilmesi: Elaziğ’daki Hastaneler Üzerinde Bir Çalişma
ÖGS RAHMAN, R Erdem, ÖGN DEVEBAKAN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (9), 2007
1122007
Sağlık işletmelerinde algılanan hizmet kalitesi ve ölçümü
N Devebakan
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sağlık Enstitüsü, İzmir, 2005
1012005
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde lisansüstü eğitim kalitesinin arttırılmasına yönelik bir alan araştırması
AN Sözer, Ö Tütüncü, Öİ Doğan, U Gencel, H Gül, G Tenikler, D Tarlan, ...
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (2), 41-65, 2002
572002
Üniversitelerde Servqual tekniği ile algılanan hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
E Özgül, N Devebakan
Yönetim Bilimleri Dergisi 3 (2), 93-116, 2005
532005
Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde Lisansüstü eğitim kalitesinin arttırılması kapsamında öğrencilerin eğitime ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
N DEVEBAKAN, H Koçdor, B MUSAL, GÜL GÜNER AKDOĞAN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
422003
Sağlık işletmelerinde kalite ve algılanan hizmet kalitesinin ölçülmesi
N Devebakan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
352001
The Relationship Between Burnout and Perceived Stress: A sample of Healthcare Workers
N Devebakan
Psychiatry and Behavioral Sciences 8 (4), 178-85, 2018
192018
Sağlık işletmelerinde hizmet kalitesi standartlarının çalışan güvenliği açısından çalışanlar tarafından değerlendirilmesi: İzmir İlinde bir araştırma
N Devebakan, N Paşalı
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 18 (2), 123-142, 2015
172015
Sağlık Kurumlarında Çalışanların Kurumda Kalma ya da Ayrılma Kararlarının Belirlenmesinde Örgütsel Bağlılığın Etkisi: İzmir İlinde Bir Araştırma
ND Suna Akça
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 32 (2 …, 2017
162017
SAĞLIK KURUMLARINDA İŞYERİ ŞİDDETİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ’NDE BEYAZ KOD BAŞVURULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
N Devebakan
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari ve Bilimler Dergisi 23 (2 …, 2018
142018
Yükseköğretim kurumlarında öğrenci beklenti ve algılamaları temelinde hizmet kalitesinin SERVQUAL ölçeği ile değerlendirilmesi: Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek …
N Devebakan, HA Egeli, N Koçak
Yükseköğretim Dergisi 9 (2), 201-212, 2019
132019
Relationship between temperament and character dimensions of personality and burnout and management in healthcare organization workers
N Devebakan, O Dogan, V Ceylan, E Akin, S Kose
Psychiatry and Clinical Psychopharmacology 28 (1), 73-79, 2018
132018
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLARIN SUNULAN HİZMETLERE YÖNELİK KALİTE ALGISI: İZMİR’DE BİR DEVLET HASTANESİNDE ARAŞTIRMA
N DEVEBAKAN, Y Arısan
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30 (3), 2016
132016
Yağcı K
N Devebakan
Sağlık işletmelerinin algılanan hizmet kalitesi düzeylerinin …, 2005
132005
Sağlık çalışanlarının iş sağlığı ve güvenliği
N Devebakan
Türkiye Sağlık İşçileri Sendikası, 2008
112008
Sağlık hizmetlerinde algılanan hizmet kalitesinin ölçümünde servqual skorlarının kullanımı
M Aksaraylı, N Devebakan
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (3), 40-42, 2003
102003
The usage of SERVQUAL scores for the measurement of quality of perceived service in health facilities and implementation of private Altinordu hospital
N Devebakan, M Aksarayli
Journal of Institute of Social Sciences 5 (1), 38-53, 2003
82003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20