Follow
Hatice Akkoç
Hatice Akkoç
Verified email at marmara.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Pre-service mathematics teachers’ concept images of radian
H Akkoc
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 39 …, 2008
1362008
PRESERVICE TEACHERS’INSTRUCTIONAL BELIEFS AND EXAMINATION OF CONSISTENCY BETWEEN BELIEFS AND PRACTICES
F Ogan-Bekiroglu, H Akkoç
International journal of science and mathematics education 7, 1173-1199, 2009
1212009
Matematiksel kavram yanılgıları ve çözüm önerileri
MF Özmantar, E Bingölbali, H Akkoç
Ankara: Pegem Akademi 1, 2008
1162008
Pre-service mathematics teachers’ use of multiple representations in technology-rich environments
MF Özmantar, H Akkoç, E Bingölbali, S Demir, B Ergene
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 6 (1), 19-36, 2010
1122010
The simplicity, complexity and complication of the function concept
H Akkoç, D Tall
PME conference 2, 2-025, 2002
852002
Matematik öğretmen adaylarının sayı örüntülerine ilişkin padegojik alan bilgilerinin konuya özel stratejiler bağlamında incelenmesi
S YEŞİLDERE, H AKKOÇ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 125-149, 2010
782010
FONKSİYON KAVRAMININ ÇOKLU TEMSİLLERİNİN ÇAĞRIŞTIRDIĞI KAVRAM GÖRÜNTÜLERİ
H AKKOÇ, H AKKOÇ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 1-10, 2006
732006
Fonksiyon kavramanın çoklu temsillerinin çağrıştırdığı kavram görüntüleri
H AKKOÇ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 2006
73*2006
Pre-service and in-service mathematics teachers’ concept images of radian
T Topçu, M Kertil, H Akkoç, K Yilmaz, O Önder
Proceedings of the 30th Conference of the International Group for the …, 2006
672006
Pre-service and in-service teachers’ views of the sources of students’ mathematical difficulties
E Bingolbali, H Akkoç, MF Ozmantar, S Demir
International Electronic Journal of Mathematics Education 6 (1), 40-59, 2011
652011
Bilgisayar destekli ölçme-değerlendirme araçlarının matematik öğretimine entegrasyonuna yönelik hizmet öncesi eğitim uygulamaları ve matematik öğretmen adaylarının gelişimi
H Akkoç
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3 (2), 99-114, 2012
642012
A mismatch between curriculum design and student learning: the case of the function concept
H Akkoç, D Tall
Proceedings of the sixth British Congress of Mathematics Education held at …, 2005
612005
Investigating the development of prospective mathematics teachers’ pedagogical content knowledge of generalising number patterns through school practicum
S Yeşildere İmre, H Akkoç
Journal of Mathematics Teacher Education 15, 207-226, 2012
602012
Investigating the development of prospective mathematics teachers' technological pedagogical content knowledge
H Akkoç
Research in Mathematics Education 13 (1), 75-76, 2011
562011
Matematik Öğretmen Adaylarının Şekil Örüntülerini Genelleme Süreçleri
S Yeşildere, H Akkoç
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 141-153, 2011
462011
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi
H Akkoç, S Yesildere İmre
Pegem Akademi, 2015
382015
Investigating the technological pedagogical content knowledge: A case of derivative at a point
H Akkoç, E Bingolbali, F Ozmantar
32nd International Conference on the Psychology of Mathematics Education …, 2008
332008
Fonksiyon kavramının anlaşılması: Çoğul temsiller ve tanımsal özellikler
H Akkoç
Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (20), 1-14, 2005
332005
Algebraic generalisation strategies of number patterns used by preservice elementary mathematics teachers
S Yeşildere, H Akkoç
World Conference on Educational Sciences, 2010
322010
Examining socio-mathematical norms related to problem posing: a case of a gifted and talented mathematics classroom
A Çakır, H Akkoç
Educational Studies in Mathematics, 2020
302020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20