Emine Koyuncu
Emine Koyuncu
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Medya işletmelerinde pazarlama yönetimi
E Sayılgan
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010
192010
TV YAYINCILIĞI ALANINDAKİ DİJİTAL TV PLATFORMLARI SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARINI NEDEN KULLANIRLAR?
E KOYUNCU
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 315-335, 2017
92017
Medya Sektöründe Rekabet Olgusu ve Medyaya Giriş Engelleri
E Sayılgan
Marmara İletişim Dergisi, 2009
82009
Medya sahipliğinde küresel ve yerel gruplar
E Sayılgan
Medya eleştirileri, 2005
82005
Medya sektöründe bir uzmanlaşma olgusu olarak tematik kanallar ve izleyici çeşitliliğinin tematik kanal oluşumundaki rolü
E SAYILGAN
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 2 (3), 1-15, 2014
72014
Medya Eleştirileri, Medya Sahipliğinde Küresel ve Yerel Gruplar
N AKBULUT
İstanbul: Beta Yayınları, 2005
22005
Competitive Strategies: A Comparative Analysis Of Turkish Digital Television Market In Terms Of Marketing Strategies
EK Sayılgan
International Academy of Management and Business (IAMB) 2009 Fall Conference, 2009
2009
Basın Sektöründe Ekonomik Sansür Ve 1980 Sonrasında Değişen Yapısı
OB Emine Sayılgan
Ulusal Basından Sansürün Kaldırılışının 100. Yıl Dönümü Ulusal Kongresi, 2008
2008
HABER AJANSLARININ İNSTAGTAM VE TWİTTER KULLANIMININ DOĞRUDAN TOPLUMA ULAŞIM VE ETKİLEŞİM YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
E KOYUNCU
İNİF E-Dergi 1 (2), 50-63, 0
BASIN İŞLETMELERİNİN PAZAR YAPISI VE OKUYUCU DAVRANIŞLARI
EK SAYILGAN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 0
TÜRKİYE’DE EKONOMİK KRİZ VE YAZILI BASIN HABERLERİNİN KRİZ ETKİLERİNİ ELE ALIŞ ŞEKLİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
EK Sayılgan
THE FACTORS WHICH AFFECT THE ADVERTISING EXPENDITURES IN THE ECONOMIES AND AN ANALYSIS TOWARD ADVERTISING REVENUES FORMATION IN THE TURKISH MEDIA
E SAYILGAN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12