Takip et
ERGUN YOLCU
ERGUN YOLCU
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çizgi filmlerdeki subliminal mesajların çocuklar üzerindeki etkisi
F Temizyürek, Ü Acar
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 3 (3), 25-39, 2014
742014
Bilinçdışı (bilinçaltı) reklam tartışmaları ve çalışmaları
E Yolcu
İÜ İletişim Fakültesi Dergisi, 203-210, 2005
272005
Medyada şiddetin dönüşümüne bilinçaltı etki yöntemleri ve “mutlu şiddet” ilişkisi
M Aydemir
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2014
262014
Televizyon reklamcılığı
E Yolcu
İstanbul: İÜ İletişim Fakültesi Yayınları, 2001
252001
An innovative approach in virtual laboratory education: The case of “IUVIRLAB” and relationships between communication skills with the usage of IUVIRLAB
E İnce, FG Kırbaşlar, ZÖ Güneş, Y Yaman, Ö Yolcu, E Yolcu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 195, 1768-1777, 2015
222015
RENKLERLE İLETİŞİM VE ULUSAL TV LOGOLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL (DİLBİLİMSEL, GRAFİKSEL, RENKSEL) ANALİZİ
M Yağbasan, N AŞKIN
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 4 (2), 126-134, 2006
222006
3-Dimensional and Interactive Istanbul University Virtual Laboratory Based on Active Learning Methods.
E Ince, FG Kirbaslar, E Yolcu, AE Aslan, ZC Kayacan, J Alkan Olsson, ...
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 13 (1), 1-20, 2014
212014
TELEVİZYON ANA HABER BÜLTENLERİNDE KORKU KÜLTÜRÜNÜN İNŞASI
A Yurdigül, E Yolcu
202014
Renklerin Öznel Kullanımı ve Ekinsel Olarak Algılanması
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 13, 647-660, 2002
192002
BASINDA HABERİN ANLATIMINDA FOTOĞRAFIN ROLÜ
M KASIM
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 10 (1-2), 431-448, 2008
162008
İnternet Üzerinden Televizyon Yayıncılığı ve Türkiye Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
O Akyol
İstanbul Üniversitesi, 2006
162006
Bir halkla ilişkiler yöntemi olarak ürün yerleştirme: halkla ilişkiler sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi 20 (1), 297-300, 2004
162004
The effectiveness of the IUVIRLAB on undergraduate students’ understanding of some physics concepts
E İnce, ZÖ Güneş, Y Yaman, FG Kırbaşlar, Ö Yolcu, E Yolcu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 195, 1785-1792, 2015
152015
Sinema Filmlerinde Ürün Yerleştirme (Gizli Reklam)
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
132012
Televizyon reklamcılığı:(sinemanın etkisinde düşünsel ve görüntüsel yaratım öğeleri açısından)
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi, 2001
132001
Yeni dönem bağımsız Türk Sinemasında Ürün yerleştirme kavramı: Nuri Bilge Ceylan'ın üçlemesi üzerine ürün yerleştirme kavramının incelenmesi
E Yolcu
112004
Sinema filmlerindeki sigara içme sahnelerinin sigaraya başlama üzerine etkisi
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2006
82006
Amerika, Singapur ve Türkiye’de Televizyon Reklamcılığı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi
E Yolcu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 535-544, 2003
82003
TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
CAN Polat
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (4 …, 2015
62015
Repräsentation in Politik, Medien und Gesellschaft
L Huth, M Krzeminski
62007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20