Matematik derslerinde başariya giden yolda problem çözmenin rolü Y Soylu, C Soylu İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (11), 97-111, 2006 | 344 | 2006 |
İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ: KESİRLERDE SIRALAMA, TOPLAMA, ÇIKARMA, ÇARPMA VE KESİRLERLE İLGİLİ PROBLEMLER Y Soylu, C Soylu Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 101-117, 2005 | 205 | 2005 |
Matematik derslerinde kavramsal ve işlemsel öğrenmenin dengelenmesinin önemi üzerine bir çalişma Y Soylu, S Aydın Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 83-95, 2006 | 168* | 2006 |
Türkçe ders kitaplarındaki dilbilgisi kazanımlarının ve sorularının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi D Eroğlu, TS Kuzu Başkent University Journal of Education 1 (1), 72-80, 2014 | 145* | 2014 |
Öğrencilerin problem çözme ve problem kurma becerilerinin değerlendirilmesi B Gökkurt, T Örnek, F Hayat, Y Soylu Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 751-774, 2015 | 111 | 2015 |
Öğretmen adaylarının KPSS ve alan sınavına ilişkin görüşleri E Erdem, Y Soylu Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (1), 223-236, 2013 | 100 | 2013 |
OKUMA-ANLAMADAKİ BAŞARININ MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA E Tatar, Y Soylu Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 503-508, 2006 | 95 | 2006 |
The Effects of Learning Together Technique Which is based on Cooperative Learning on Students' Achieevement in Mathematics Class B Gokkurt, S Dundar, Y Soylu, L Akgun Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3431-3434, 2012 | 75 | 2012 |
Examining prospective mathematics teachers' pedagogical content knowledge on fractions in terms of students' mistakes Ö Şahin, B Gökkurt, Y Soylu International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016 | 67 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusuna İlişkin Öğrenci Hatalarına Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri. B Gökkurt, Ö Şahin, Y Soylu, Y Doğan Ilkogretim Online 14 (1), 2015 | 62 | 2015 |
7. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeleri ve harf sembollerini (değişkenleri) yorumlamaları ve bu yorumlamada yapılan hatalar Y Soylu Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 237-248, 2008 | 59 | 2008 |
Öğrencilerin problem çözme sürecinde anlam bilgisini kullanma düzeyleri B Gökkurt, Y Soylu Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (2), 469-488, 2013 | 57 | 2013 |
Sınıf öğretmen adaylarının matematik derslerinde öğretim yöntem ve teknikleri kullanabilme konusundaki yeterlilikleri üzerine bir çalışma Y SOYLU Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 2009 | 54 | 2009 |
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL ALAN BİLGİLERİ İLE PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ AGB GÖKKURT, AGÖ ŞAHİN, Y Soylu The Journal of Academic Social Science Studies 5 (8), 2012 | 53 | 2012 |
Mathematical modelling at a glance: a theoretical study S Dundar, B Gokkurt, Y Soylu Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3465-3470, 2012 | 49 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Kesirlerle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Açısından İncelenmesi. B Gökkurt, Ö Şahin, Y Soylu, C Soylu International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013 | 47 | 2013 |
ÖĞRETMENLERİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI Ö ŞAHİN, B GÖKKURT, Y SOYLU Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 120-133, 2014 | 40 | 2014 |
ÖĞRENCİLERİN DEĞİŞKEN KAVRAMINA VERMİŞ OLDUKLARI ANLAMLAR VE YAPILAN HATALAR Y SOYLU Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 211-219, 2006 | 35 | 2006 |
Öğretmen adaylarının değişken kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi B GÖKKURT, Ö ŞAHİN, Y SOYLU Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (39), 17-31, 2016 | 34 | 2016 |
Yiyecek ve içecek işletmelerinde atmosfer, tüketim duyguları, müşteri menuniyeti ve yeniden satın alma davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi E TEMELOĞLU, O TAŞPINAR, Y SOYLU Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (Special Issue 2), 253-264, 2017 | 32 | 2017 |