Yeni Teknolojiler ve Film Üretiminin Gelecek Normu: Sanal Stüdyolar K Subaşi, AF Parsa International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary …, 2024 | | 2024 |
İmgenin Maruz Kaldığı Şiddet: Sentetik İmgeler ve Dijital Dezenformasyon K Subaşi, AF Parsa IV International Symposium on Communication: Disinformation in the Digital …, 2024 | | 2024 |
Konvansiyonelden Dijitale 360 Derece Medya Perspektifinde Dönüşen Biçimin İzini Sürmek: Behzat Ç. Örneği K Subaşi, R Delice SINIR/SIZ: Dünya Yapmak & Ötesi 1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve …, 2023 | | 2023 |
Gündem Belirleme Kuramı Çerçevesinde DİJİTAL MEDYA H Alp, H Yaman, K Subaşi www.kriteryayinevi.com/urun/gundem-belirleme-kurami-cercevesinde-dijital-medya/, 2022 | | 2022 |
Kadının Özgürlüğünü Arama Mücadelesi Perspektifinden Jane Campion’un Piyano Filmi Üzerine Bir Değerlendirme H Alp, K Subaşi Uluslararası Akademik Birikim Dergisi 5 (5), 285-294, 2022 | | 2022 |
Popüler Kültür Ürünü Olarak Dizi Jenerikleri: “Dexter” ve “Şahsiyet” Dizisi Jeneriklerinin Biçim ve İçerik Açısından Karşılaştırılması K Subaşi Görsel İletişimde Disiplinlerarası Yaklaşımlar, 71-96, 2022 | | 2022 |
New Challenges and New Opportunities Through Interactive Cinema in New Media Case Study: 360 Degree Film K Subaşi, AF Parsa CINEMA STUDIES, 1-19, 2022 | | 2022 |
Ignacio Ramonet’in Medyanın Zorbalığı Kitabında Yer Alan Kavramlar Özelinde ATV Sabah Kuşağında Yayınlanan "Esra Erol'da ve Müge Anlı ile Tatlı Sert" İsimli Programların Analizi H Alp, H Yaman, K Subaşi Premium e-Journal of Social Science (PEJOSS) 5 (15), 327-336, 2021 | | 2021 |
Reha Erdem’in Beş Vakit İsimli Filminin Münsterberg ve Arnheim’ın Kuramları Üzerinden İncelemesi H Alp, H Yaman, K Subaşi International Communication and Art Symposium (INCAS) 1, 31-32, 2021 | | 2021 |
Ana Haber Bülten Jenerikleri Özelinde İzleyici Algısı Oluşumunda Görsel İmgelerin Kullanımı H Alp, H Yaman, K Subaşi INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) 8 (8 …, 2021 | | 2021 |
14.15 K Subaşi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0 | | |