Takip et
Prof.Dr.Süleyman Murat YILDIZ
Prof.Dr.Süleyman Murat YILDIZ
Mugla Sitki Kocman University, Faculty of Sport Sciences, Department of Recreation
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An importance-performance analysis of fitness centre service quality: Empirical results from fitness centres in Turkey
SM Yildiz
African Journal of Business Management 5 (16), 7031-7041, 2011
1342011
A re-examination and extension of measuring perceived service quality in physical activity and sports centres (PSC): QSport-14 scale
SM Yildiz, A Kara
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 13 (3), 26-45, 2012
922012
Fitness merkezi müşterilerinin hizmet kalitesine yönelik beklenti ve algılarının değerlendirilmesi
SM Yıldız, Ö Tüfekçi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (24), 1-11, 2010
84*2010
Lider-üye etkileşimi, işyerinde mobbing ve mesleki tükenmişlik ilişkisi
SM Yıldız
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
832015
The PESPERF scale: An instrument for measuring service quality in the School of Physical Education and Sports Sciences (PESS)
SM Yildiz, A Kara
Quality Assurance in Education 17 (4), 393-415, 2009
802009
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarında Eğitim Hizmetleri Kalitesini Etkileyen Faktörler
SM YILDIZ
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 451-462, 2007
71*2007
Spor Ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri: Geniş Bir Siniflama
SM Yıldız
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (22), 1-10, 2009
692009
An empirical analysis of the leader–member exchange and employee turnover intentions mediated by mobbing: Evidence from sport organisations
S M Yildiz
Economic Research-Ekonomska Istraživanja 31 (1), 480-497, 2018
652018
Instruments for measuring service quality in sport and physical activity services
SM Yildiz
Collegium antropologicum 36 (2), 689-696, 2012
642012
Spor ve fiziksel etkinlik hizmetleri pazarlaması
SM Yıldız
622010
Mobbingin beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin tükenmişliği üzerine etkisi
E Alkan, SM Yıldız, M Bakır
61*2011
The relationship between bullying and burnout: an empirical investigation of Turkish professional football players
SM Yildiz
Sport, Business and Management: An International Journal, 2015
592015
İçsel pazarlama, iş tatmini ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Spor okullarında görev yapan antrenörler üzerine bir inceleme
SM Yıldız
58*2011
KATILIMA DAYALI SPOR HİZMETLERİNDE HİZMET KALİTESİ MODELLERİ
SM Yildiz
Ege Academic Review 9 (4), 2009
53*2009
İçsel pazarlamanın iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerindeki rolü: Spor ve fiziksel etkinlik işletmeleri üzerine ampirik bir inceleme
SM Yıldız
Ege Academic Review 14 (1), 137-146, 2014
52*2014
A unidimensional instrument for measuring internal marketing concept in the higher education sector: IM-11 scale
SM Yildiz, A Kara
Quality Assurance in Education 25 (3), 343-361, 2017
512017
Service quality evaluation in the school of physical education and sports: An empirical investigation of students' perceptions
SM Yildiz
Total Quality Management & Business Excellence 25 (1-2), 80-94, 2014
512014
Relationship between leader–member exchange and burnout in professional footballers
SM Yildiz
Journal of Sports Sciences 29 (14), 1493-1502, 2011
482011
Spor ve fiziksel etkinlik işletmelerinde iş yaşam kalitesinin çalışanların işten ayrılma niyetine etkisi
SM Yıldız
402013
SPOR HİZMETLERİ KALİTESİNİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILABİLECEK HİZMET KALİTESİ MODELLERİ VE ÖLÇÜM ARAÇLARI
SM YILDIZ
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 13 (3), 35-48, 2008
38*2008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20