Follow
Prof.Dr.Süleyman Murat YILDIZ
Prof.Dr.Süleyman Murat YILDIZ
Mugla Sitki Kocman University, Faculty of Sport Sciences, Department of Recreation
Verified email at mu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An importance-performance analysis of fitness centre service quality: Empirical results from fitness centres in Turkey
SM Yildiz
African Journal of Business Management 5 (16), 7031-7041, 2011
1352011
A re-examination and extension of measuring perceived service quality in physical activity and sports centres (PSC): QSport-14 scale
SM Yildiz, A Kara
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 13 (3), 26-45, 2012
922012
Fitness merkezi müşterilerinin hizmet kalitesine yönelik beklenti ve algılarının değerlendirilmesi
SM Yıldız, Ö Tüfekçi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (24), 1-11, 2010
84*2010
Lider-üye etkileşimi, işyerinde mobbing ve mesleki tükenmişlik ilişkisi
SM Yıldız
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
832015
The PESPERF scale: An instrument for measuring service quality in the School of Physical Education and Sports Sciences (PESS)
SM Yildiz, A Kara
Quality Assurance in Education 17 (4), 393-415, 2009
802009
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarında Eğitim Hizmetleri Kalitesini Etkileyen Faktörler
SM YILDIZ
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 451-462, 2007
71*2007
Spor Ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri: Geniş Bir Siniflama
SM Yıldız
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (22), 1-10, 2009
692009
Instruments for measuring service quality in sport and physical activity services
SM Yildiz
Collegium antropologicum 36 (2), 689-696, 2012
642012
An empirical analysis of the leader–member exchange and employee turnover intentions mediated by mobbing: Evidence from sport organisations
S M Yildiz
Economic Research-Ekonomska Istraživanja 31 (1), 480-497, 2018
632018
Spor ve fiziksel etkinlik hizmetleri pazarlaması
SM Yıldız
632010
Mobbingin beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin tükenmişliği üzerine etkisi
E Alkan, SM Yıldız, M Bakır
61*2011
The relationship between bullying and burnout: an empirical investigation of Turkish professional football players
SM Yildiz
Sport, Business and Management: An International Journal, 2015
592015
İçsel pazarlama, iş tatmini ve örgütsel bağlılık ilişkisi: Spor okullarında görev yapan antrenörler üzerine bir inceleme
SM Yıldız
58*2011
KATILIMA DAYALI SPOR HİZMETLERİNDE HİZMET KALİTESİ MODELLERİ
SM Yildiz
Ege Academic Review 9 (4), 2009
58*2009
A unidimensional instrument for measuring internal marketing concept in the higher education sector: IM-11 scale
SM Yildiz, A Kara
Quality Assurance in Education 25 (3), 343-361, 2017
512017
Service quality evaluation in the school of physical education and sports: An empirical investigation of students' perceptions
SM Yildiz
Total Quality Management & Business Excellence 25 (1-2), 80-94, 2014
512014
İçsel pazarlamanın iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerindeki rolü: Spor ve fiziksel etkinlik işletmeleri üzerine ampirik bir inceleme
SM Yıldız
Ege Academic Review 14 (1), 137-146, 2014
51*2014
Relationship between leader–member exchange and burnout in professional footballers
SM Yildiz
Journal of Sports Sciences 29 (14), 1493-1502, 2011
482011
SPOR HİZMETLERİ KALİTESİNİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILABİLECEK HİZMET KALİTESİ MODELLERİ VE ÖLÇÜM ARAÇLARI
SM YILDIZ
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 13 (3), 35-48, 2008
41*2008
Spor ve fiziksel etkinlik işletmelerinde iş yaşam kalitesinin çalışanların işten ayrılma niyetine etkisi
SM Yıldız
402013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20