Takip et
şenay sabah çelik
şenay sabah çelik
ankara üniversitesi siyasal bilgiler fakültesi
politics.ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Impact of Cultural Openness, Religion, and Nationalism on Entrepreneurial Intensity: Six Prototypical Cases of Turkish Family Firms
S Sabah, A Koçak, A Carsrud
Journal of Small Business Management 52 (2), 306-324, 2014
1172014
Entrepreneurial Intention: Theory of Planned Behaviour and the Moderation Effect of Start-Up Experience
S Sabah
Entrepreneurship - Practice-Oriented Perspectives, 2016
852016
Tüketim bilinci ve bilinçli tüketici
MN Velioğlu, S Çifci, EM Dölarslan, ŞS Kıyan, S Karsu
TC Anadolu Üniversitesi Yayın No 2912, 2013
302013
Bireysel müşterilerin mobil bankacılık kullanım niyetini etkileyen faktörler
HP Özcan, ŞS Çelik, A Özer
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2019
282019
The impact of self-construal and self-concept clarity on socially motivated consumption: The moderating role of materialism
S Sabah
Journal of Global Scholars of Marketing Science 27 (1), 31-45, 2017
222017
Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
Ş Sabah
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 53-78, 2013
182013
Ekolojik Feminizm Bağlamında Kadınların Tüketici Olarak Pazarda Yabancılaşması
Ş Sabah
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1 …, 2011
14*2011
TRAVMATİK SÜREÇLERDE YAŞANAN SAHİPLİK KAYIPLARI VE BENLİK AŞINMASI
Ş SABAH, S OFLAZOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (2), 319-341, 2016
122016
Ben, Kendim ve Avatarım: Sanallık ve Gerçeklik Arasında Tüketim, Sahip Olunanlar ve Kişisel Benlik
Ş Sabah
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 117-154, 2017
102017
İşletme Sınırlarının Girişimci Faaliyetle Yeniden Yapılandırılması: Yeni Pazar Oluşturma
Ş Sabah, A Özer
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 66 (2), 93-120, 2011
10*2011
Futbol taraftarlığı ve nefret kavramlarının marka nefreti kapsamında ele alınması: Ankaragücü taraftarlarının Beşiktaş nefreti
SS ÇElik
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2019
62019
Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, TC
Ş SABAH
Anadolu Üniversitesi Yayını, 2013
62013
Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi
Ş Sabah
Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (2), 421-451, 2012
62012
Pırlantam Olmadan Asla: Kadınların Bireysel Kimlik ve Pırlanta Evlilik Yüzüğü İlişkileri
Ş Sabah
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (2), 67-84, 2017
52017
Consumer Behavior-Practice Oriented Perspectives
Ş Sabah
42017
“Gecekondu Varken AnkaraGüçsüz Kalmaz”: Genişletilmiş Benlik Kuramı ve Tüketim Bağlamında Futbol Taraftarlığı
ŞS ÇELİK
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2020
32020
Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin”: Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık
Ş Sabah
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal, 541-558, 2016
32016
Şenay.“
SSÇ Oflozoğlu
Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olma İhtiyacı ve Mater-yalizm Eğiliminin …, 2020
22020
Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
Ş Sabah
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017
22017
Şenay Sabah Kıyan
E Tellal, M Baskıcı, B Duru, BSÇ Aytekin
Bilge Kağan Şakacı, Murat Yaman ve Sevgi Eda Tuzcu, 1943-2011, 2012
22012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20