Follow
şenay sabah çelik
şenay sabah çelik
ankara üniversitesi siyasal bilgiler fakültesi
Verified email at politics.ankara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Impact of Cultural Openness, Religion, and Nationalism on Entrepreneurial Intensity: Six Prototypical Cases of Turkish Family Firms
S Sabah, A Koçak, A Carsrud
Journal of Small Business Management 52 (2), 306-324, 2014
1172014
Entrepreneurial Intention: Theory of Planned Behaviour and the Moderation Effect of Start-Up Experience
S Sabah
Entrepreneurship - Practice-Oriented Perspectives, 2016
842016
Bireysel müşterilerin mobil bankacılık kullanım niyetini etkileyen faktörler
HP Özcan, ŞS Çelik, A Özer
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2019
282019
Tüketim bilinci ve bilinçli tüketici
MN Velioğlu, S Çifci, EM Dölarslan, ŞS Kıyan, S Karsu
TC Anadolu Üniversitesi Yayın No 2912, 2013
272013
The impact of self-construal and self-concept clarity on socially motivated consumption: The moderating role of materialism
S Sabah
Journal of Global Scholars of Marketing Science 27 (1), 31-45, 2017
212017
Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
Ş Sabah
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 53-78, 2013
162013
Ekolojik Feminizm Bağlamında Kadınların Tüketici Olarak Pazarda Yabancılaşması
Ş Sabah
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1 …, 2011
14*2011
TRAVMATİK SÜREÇLERDE YAŞANAN SAHİPLİK KAYIPLARI VE BENLİK AŞINMASI
Ş SABAH, S OFLAZOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (2), 319-341, 2016
122016
Ben, Kendim ve Avatarım: Sanallık ve Gerçeklik Arasında Tüketim, Sahip Olunanlar ve Kişisel Benlik
Ş Sabah
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 117-154, 2017
102017
İşletme Sınırlarının Girişimci Faaliyetle Yeniden Yapılandırılması: Yeni Pazar Oluşturma
Ş Sabah, A Özer
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 66 (2), 93-120, 2011
10*2011
Futbol taraftarlığı ve nefret kavramlarının marka nefreti kapsamında ele alınması: Ankaragücü taraftarlarının Beşiktaş nefreti
SS ÇElik
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2019
62019
Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, TC
Ş SABAH
Anadolu Üniversitesi Yayını, 2013
62013
Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi
Ş Sabah
Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (2), 421-451, 2012
62012
Pırlantam Olmadan Asla: Kadınların Bireysel Kimlik ve Pırlanta Evlilik Yüzüğü İlişkileri
Ş Sabah
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (2), 67-84, 2017
52017
Consumer Behavior-Practice Oriented Perspectives
Ş Sabah
42017
Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin”: Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık
Ş Sabah
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal, 541-558, 2016
32016
Şenay.“
SSÇ Oflozoğlu
Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olma İhtiyacı ve Mater-yalizm Eğiliminin …, 2020
22020
“Gecekondu Varken AnkaraGüçsüz Kalmaz”: Genişletilmiş Benlik Kuramı ve Tüketim Bağlamında Futbol Taraftarlığı
ŞS ÇELİK
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2020
22020
Şenay Sabah Kıyan
E Tellal, M Baskıcı, B Duru, BSÇ Aytekin
Bilge Kağan Şakacı, Murat Yaman ve Sevgi Eda Tuzcu, 1943-2011, 2012
22012
Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
Ş Sabah
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20