Takip et
Habibe KAZEZ GÜNEŞ
Habibe KAZEZ GÜNEŞ
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi*
Z Genç, H Kazez, A Fidan
Akademik Bilişim 1 (1), 194-197, 2013
38*2013
Experiences of Classroom Teachers on the Use of Hands-On Material and Educational Software in Math Education.
E Kukey, H Gunes, Z Genc
World Journal on Educational Technology: Current Issues 11 (1), 74-86, 2019
362019
İlkokul matematik öğretiminde yeni bir yaklaşım: Lego MoretoMath
H KAZEZ, G Zülfü
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (2), 59-71, 2016
212016
A systematic review of educational robotics studies for the period 2010–2021
H Güneş, S Küçük
The Review of Education 10 (3), 1-26, 2022
92022
Research trends in LEGO and robotic usage in education: A document analysis
H KAZEZ, G Zülfü
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (1), 2016
92016
BÖTE bölümü öğretmen adaylarının Edmodo kullanımına dair görüşlerinin incelenmesi
H Kazez, F Bahçeci
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 9-20, 2016
92016
Investigating the digital parenting behaviors of parents on children’s digital game play
A Fidan, H Güneş, T KARAKUS
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (2), 833-857, 2021
8*2021
İlkokul 2. sınıflarda Lego MoreTomath eğitsel aracınının matematikte problem çözme, akıcılık, anlama ve akıl yürütme becerilerine etkisi: Bir vaka incelemesi
H Kazez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
72015
The Effect of LEGO Manipulative Use on Student Performance in the Mathematical Skills of the 2nd Grade: Parents' and Students' Views.
H Günes, Z Genç
Malaysian Online Journal of Educational Technology 9 (4), 50-67, 2021
62021
SINIF VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME HAZIR BULUNUŞLUKLARI
İ Saralar-Aras, H Güneş
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 12 (1), 195-220, 2022
12022
Görsel ve fiziksel programlamaya dayalı fen etkinliklerinin öğretmen adayları üzerindeki etkilerinin karma yöntemler durum çalışmasıyla incelenmesi
H Güneş
Atatürk Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023
2023
Öğretmen Eğitiminde Bilgisayar Bilimi Eğitimi Uygulamaları
H Güneş, S Küçük
Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi Eğitimi, 219-244, 2023
2023
GEOMETRİ EĞİTİMİNDE DİNAMİK YAZILIMLARININ KULLANIMI
İ Saralar-Aras, H Güneş
Yeni Nesil Öğrenme Öğretme Yaklaşımları, 223-237, 2022
2022
TEKNOLOJİ DESTEKLİ GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ
İ SARALAR-ARAS, H GÜNEŞ
Yeni Nesil Öğrenme Öğretme Yaklaşımları, 205-221, 2022
2022
Programlama Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının 21. yy ve Bilgi-işlemsel Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
H Güneş, S Küçük
Icits 2022, 2022
2022
Developing Educational Proficiencies of Mathematics Teachers in Distance Education with Micro-teaching and Peer Assessment
H Güneş, İ Saralar-Aras
ECER Plus (online), 2022
2022
Analysis of Classroom Teachers' Storytelling in Teaching Mathematical Skills.
E Kükey, H Günes, Z Genç
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (2), 1301-1323, 2022
2022
Sputnik Sonrası Amerikan Eğitim Reformlarının Değerlendirilmesi
H GÜNEŞ, L DURDU, Y GÖKTAŞ
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 48-68, 2021
2021
Türkiye'de Eğitsel Robotik Kullanımına İlişkin Lisansüstü Tezlerin Sistematik Derlemesi
H Güneş, S Küçük
International EJER Congress 2021, 2021
2021
Öğretmen Adayları Çevrimiçi Öğretmeye Hazır Hissediyor Mu?: Ilkokul Ve Matematik Öğretmenleri Örneği
İ Saralar-Aras, H Güneş
ITTES 2021, 56, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20