Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi* Z Genç, H Kazez, A Fidan Akademik Bilişim 1 (1), 194-197, 2013 | 38* | 2013 |
Experiences of Classroom Teachers on the Use of Hands-On Material and Educational Software in Math Education. E Kukey, H Gunes, Z Genc World Journal on Educational Technology: Current Issues 11 (1), 74-86, 2019 | 36 | 2019 |
İlkokul matematik öğretiminde yeni bir yaklaşım: Lego MoretoMath H KAZEZ, G Zülfü Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (2), 59-71, 2016 | 21 | 2016 |
A systematic review of educational robotics studies for the period 2010–2021 H Güneş, S Küçük The Review of Education 10 (3), 1-26, 2022 | 9 | 2022 |
Research trends in LEGO and robotic usage in education: A document analysis H KAZEZ, G Zülfü Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (1), 2016 | 9 | 2016 |
BÖTE bölümü öğretmen adaylarının Edmodo kullanımına dair görüşlerinin incelenmesi H Kazez, F Bahçeci Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 9-20, 2016 | 9 | 2016 |
Investigating the digital parenting behaviors of parents on children’s digital game play A Fidan, H Güneş, T KARAKUS Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (2), 833-857, 2021 | 8* | 2021 |
İlkokul 2. sınıflarda Lego MoreTomath eğitsel aracınının matematikte problem çözme, akıcılık, anlama ve akıl yürütme becerilerine etkisi: Bir vaka incelemesi H Kazez Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 7 | 2015 |
The Effect of LEGO Manipulative Use on Student Performance in the Mathematical Skills of the 2nd Grade: Parents' and Students' Views. H Günes, Z Genç Malaysian Online Journal of Educational Technology 9 (4), 50-67, 2021 | 6 | 2021 |
SINIF VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME HAZIR BULUNUŞLUKLARI İ Saralar-Aras, H Güneş Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 12 (1), 195-220, 2022 | 1 | 2022 |
Görsel ve fiziksel programlamaya dayalı fen etkinliklerinin öğretmen adayları üzerindeki etkilerinin karma yöntemler durum çalışmasıyla incelenmesi H Güneş Atatürk Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Öğretmen Eğitiminde Bilgisayar Bilimi Eğitimi Uygulamaları H Güneş, S Küçük Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi Eğitimi, 219-244, 2023 | | 2023 |
GEOMETRİ EĞİTİMİNDE DİNAMİK YAZILIMLARININ KULLANIMI İ Saralar-Aras, H Güneş Yeni Nesil Öğrenme Öğretme Yaklaşımları, 223-237, 2022 | | 2022 |
TEKNOLOJİ DESTEKLİ GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ İ SARALAR-ARAS, H GÜNEŞ Yeni Nesil Öğrenme Öğretme Yaklaşımları, 205-221, 2022 | | 2022 |
Programlama Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının 21. yy ve Bilgi-işlemsel Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi H Güneş, S Küçük Icits 2022, 2022 | | 2022 |
Developing Educational Proficiencies of Mathematics Teachers in Distance Education with Micro-teaching and Peer Assessment H Güneş, İ Saralar-Aras ECER Plus (online), 2022 | | 2022 |
Analysis of Classroom Teachers' Storytelling in Teaching Mathematical Skills. E Kükey, H Günes, Z Genç International Journal of Curriculum and Instruction 14 (2), 1301-1323, 2022 | | 2022 |
Sputnik Sonrası Amerikan Eğitim Reformlarının Değerlendirilmesi H GÜNEŞ, L DURDU, Y GÖKTAŞ Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 48-68, 2021 | | 2021 |
Türkiye'de Eğitsel Robotik Kullanımına İlişkin Lisansüstü Tezlerin Sistematik Derlemesi H Güneş, S Küçük International EJER Congress 2021, 2021 | | 2021 |
Öğretmen Adayları Çevrimiçi Öğretmeye Hazır Hissediyor Mu?: Ilkokul Ve Matematik Öğretmenleri Örneği İ Saralar-Aras, H Güneş ITTES 2021, 56, 2021 | | 2021 |