Follow
ELİF SÖNMEZ
ELİF SÖNMEZ
Verified email at kastamonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
A Field Study on Environmental Knowledge Levels and Environmental Attitudes of Secondary Education Students: The Case of Kastamonu City
E Sönmez, Z Yerlikaya
Kastamonu Education Journal 25 (3), 1239-1249, 2017
542017
The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates’ critical thinking
E Sönmez, E Kabataş Memiş, Z Yerlikaya
Educational Studies 47 (1), 59-83, 2021
272021
Ortaokul öğrencilerine müfredat dışında uygulanan bazı biyoteknoloji etkinliklerinin bilimin doğası görüşleri ve biyoteknoloji bilgilerine etkisi
M PEKTAŞ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (5), 2019-2036, 2017
23*2017
Okullaşma sürecinde uzaktan evde eğitime geçiş
ED Sönmez, N Cemaloğlu
İnsan ve İnsan 8 (27), 63-82, 2021
202021
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının eleştirel düşünmelerine ve genel kimya başarılarına etkisi
E Sönmez
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2017
112017
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their …
E Yilmaz-Na, E Sönmez
Computers & Education 193, 104683, 2023
102023
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
E Sönmez
Thinking Skills and Creativity 41, 2021
102021
Ortaokul öğrencilerinin çevre bilgi ve tutumlarının farklı okul türleri açısından incelenmesi
E SÖNMEZ, Z YERLİKAYA
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 53-59, 2017
102017
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
E Sönmez, E , Çakan Akkaş, B , Kabataş Memi̇ş
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (2), 291-306, 2020
92020
Müfredat dışı biyoteknoloji etkinliklerinin öğrencilerin biyoteknoloji bilgilerine ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
E Sönmez
Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu, 2014
92014
Artan dozlarda Zn ve Cd uygulamalarının, mikorizalı ve mikorizasız koşullarda, domates bitkisinin fide gelişimi ve N, P, K içeriğine etkisi
E Sönmez
62006
Having qualified arguments: Promoting Pre-service teachers’ critical thinking through deliberate computer-assisted argument mapping practices
E Yilmaz-Na, E Sönmez
Thinking Skills and Creativity 47, 101216, 2023
42023
Step-by-step argument map in learning environment: Example of optic
BN ÇAKAN AKKAŞ, E SÖNMEZ, E KABATAŞ MEMİŞ
Online Science Education Journal 3 (2), 15-25, 2018
42018
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
BNÇ AKKAŞ, E SÖNMEZ, EK MEMİŞ
Online Science Education Journal 3 (2), 15-25, 2018
32018
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
EK Memiş, SZ Et, E Sönmez
Science Education International 34 (3), 166-176, 2023
22023
Bilimsel Akıl Yürütme
E Sönmez
21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, 2021
22021
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
EK Memiş, E Sönmez, BNÇ Akkaş
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 11 (1), 25-33, 2023
12023
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training.
EK Memis, BNÇ Akkas, E Sönmez, M Öz
International Journal of Progressive Education 18 (2), 325-340, 2022
12022
Impact of different types of argument maps on critical thinking: A quantitative study with the pre-service science teachers in Turkey
E Kabataş Memiş, BN Çakan Akkaş, E Sönmez
Biruni Üniversitesi, 2022
12022
Eleştirel ve Analitik Düşünme
F GÜNEŞ, E EZBERCİ ÇEVİK, B ÇAKAN AKKAŞ, E KABATAŞ MEMİŞ, ...
Pegem Akademi, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20