Takip et
Derya Can
Derya Can
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
mehmetakif.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sayı Duyularının Bağlam Temelli ve Bağlam Temelli Olmayan Problem Durumlarında İncelenmesi
D Can
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
342017
The mediator effect of reading comprehension in the relationship between logical reasoning and word problem solving
D Can
Participatory Educational Research 7 (3), 230-246, 2020
302020
İlköğretim birinci sınıf Türk öğrencilerinde sayma ilkelerinin gelişimi
S Olkun, E Çelik, MT Sönmez
Başkent University Journal Of Education 1 (2), 115-125, 2014
282014
Hesaplama Performansı Testi: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
S Olkun, D Can, M Yeşilpınar
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 89-92, 2013
182013
Views of Pre-service Primary School Teachers About the Integration of Children’s Literature in Mathematics Teaching
D Can, A Özer, B Durmaz
International Journal of Progressive Education 16 (4), 99-114, 2020
172020
Supporting learning trajectories for the development of number concept: Digital games
CAN Derya
Journal of theoretical educational science 13 (4), 663-684, 2020
152020
An Examination of Fourth-Grade Elementary School Students’ Number Sense in Context-Based and Non-Context-Based Problems
D Can, İE Yetkin Özdemir
International Journal of Science and Mathematics Education 18, 1333-1354, 2020
152020
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sayı Duyusu Performansının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
D Can
Ilkogretim Online 18 (4), 2019
132019
An analysis of teachers’ beliefs about the integration of children’s literature into the mathematics education
D Can, B Durmaz
International Journal of Science and Mathematics Education 21 (2), 489-512, 2023
122023
The mediator effect of reading comprehension in the relationship between logical reasoning and word problem solving. Participatory Educational Research, 7 (3), 230–246
D Can
102020
Aging education ın elementary textbooks
G Kaya, S Candan, A Avşar-Tuncay, M Hakverdi-Can, D Can, C Pekbay
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3030-3037, 2014
102014
Hakverdi Can
D Can, C Pekbay
M., Kaya, G., Avşar Tuncay, A., & Candan, S, 75-89, 2017
82017
Fairness in resource distribution: relationship between children’s moral reasoning and logical reasoning
D Can, V Can
Acta Educationis Generalis 10 (3), 66-86, 2020
62020
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Zeka Oyunlarını Öğretim Süreciyle Bütünleştirmeye Yönelik Görüşleri
CAN Derya
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 172-190, 2020
62020
Examination of the number sense performance of the fourth grade elementary school students based on some variables
D Can
Elementary Education Online 18 (4), 1751-1751, 2020
52020
Temel Eğitim Alanında Yapılan Matematik Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri
CAN Derya
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 410-427, 2020
52020
8-12 Yaş Aralığındaki Öğrencilerin Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Bir Araştırma
D Can, H Altunya, V Can
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1136-1166, 2019
52019
Matematik öğretiminde çocuk edebiyatının kullanımı sürecine ilişkin uygulayıcıların görüş ve deneyimleri
B Durmaz, D Can, A Özer
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (34), 377-394, 2022
42022
The Effect of Number Talks on Number Senses’ of Dyscalculic Middle School Students’
M Öztürk, B Durmaz, D Can
Kastamonu Education Journal 27 (6), 2467-2480, 2019
42019
İlköğretim ders kitaplarında engellilik
D Can, C Pekbay, MH Can, G Kaya, AA Tuncay, S Candan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (41), 75-89, 2017
42017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20