Follow
Levent Yakar
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversite öğrencilerinin yaşam doyumu ve bilişsel esnekliklerinin incelenmesi
İ Yelpaze, L Yakar
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 9 (54), 913-935, 2019
562019
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının ve E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
LY YAKAR, ZY YAKAR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1-21, 2021
422021
Üniversite Öğrencilerinin Üniversiteyi Seçme Nedenlerinin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi (Hacettepe, Siirt ve Aksaray Üniversiteleri Örneği)
L Yakar, M Odabaş, C Gündeğer
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 189-200, 2016
172016
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin SBS puanları ve akademik başarı puanları değişimlerinin izlenmesi ve SBS puanlarının kestirilmesi
L Yakar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
172011
Öğretmen yetiştiren programlara kayıtlı öğrencilerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve öğretmen öz-yeterlik algıları
L Yakar, İ Yelpaze
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 47, 107-129, 2019
162019
The relationship between altruism and life satisfaction: Mediator role of cognitive flexibility
I Yelpaze, L Yakar
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 142-162, 2020
142020
İlkokullarda Yetiştirme Programında (İYEP) Karşılaşılan Sorunlar, Paydaşlarına Olan Katkıları ve Çözüm Önerileri
S AYDIN, L YAKAR
Trakya Eğitim Dergisi 10 (3), 795-814, 2020
122020
The effect of emergency remote teaching on the university students’ end-of-term achievement
L Yakar
Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (3), 373-390, 2021
112021
Development and validation of a reading self-efficacy scale
G KOŞAR, YE Akbana, L Yakar
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (1), 203-219, 2022
102022
Comparison of teacher training programs in terms of attitudes towards teaching profession and teacher self-efficacy perceptions: a meta-analysis
I Yelpaze, L Yakar
International Journal of Assessment Tools in Education 7 (4), 549-569, 2020
72020
Differential item and differential distractor functioning analyses on Turkish high school entrance exam
R TERZİ, L Yakar
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 9 (2), 136-149, 2018
62018
SBS 2011 TÜRKÇE ALT TESTİNDEKİ MADDELERİN DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONU AÇISINDAN FARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ
E Toprak, L Yakar
International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (26), 220-231, 2017
62017
The investigation of life satisfaction and cognitive flexibility of university students
İ Yelpaze, L Yakar
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 9 (54), 913-935, 2019
52019
Bilişsel tanı ve çok boyutlu madde tepki kuramı modellerinin karşılıklı uyumlarının incelenmesi
L Yakar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
32017
Eğitim Bilimleri Alanında 2005-2020 Yılları Arasında Yürütülen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
L YAKAR, H DEMİR, H İĞDE
Anadolu Journal of Educational Sciences International 12 (1), 294-321, 2022
22022
Öğretmenlerin idealistlik düzeylerinin ve idealist öğretmen algılarının incelenmesi
İ Hasan, L Yakar
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (3), 1283-1309, 2021
22021
An empirical comparison of two cognitive diagnosis models for polytomous attributes
L Yakar, J de la Torre, W Ma
The Annual Meeting of National Council on Measurement in Education, 2017
12017
Madde Yanlılığının Bir Göstergesi Olarak Değişen Çeldirici Fonksiyonu
N DOĞAN, L YAKAR
12017
A study of reliability, validity and development of the teacher expectation scale
İ Hasan, L Yakar
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (3), 787-807, 2022
2022
Monitoring Student Achievement with Cognitive Diagnosis Model
L YAKAR, N DOĞAN, D Şenol, NS YÜKSEL
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 12 (3 …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20