Takip et
Doç. Dr. Adem YILMAZ
Doç. Dr. Adem YILMAZ
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effect of Technology Integration in Education on Prospective Teachers' Critical and Creative Thinking, Multidimensional 21st Century Skills and Academic Achievements
A YILMAZ
Participatory Educational Research 8 (2), 163-199, 2021
1152021
Fen bilimleri dersinde uygulanan STEM etkinliklerinde bulunması gereken nitelikler hakkında öğretmen görüşleri
C Gülgün, A YILMAZ, A ÇAĞLAR
Journal of Current Researches on Social Sciences 7 (1), 459-478, 2017
71*2017
‘Moving the Kaleidoscope’to see the effect of creative personality traits on creative thinking dispositions of preservice teachers: The mediating effect of creative learning …
P Ayyildiz, A Yilmaz
Thinking Skills and Creativity 41, 100879, 2021
652021
Teaching with STEM applications for 7th class students unit of" Force and Energy": Let's make a parachute, water jet, catapult, intelligent curtain and hydraulic work machine …
A Yılmaz, C Gülgün, A Çağlar
Journal of Current Researches on Educational Studies 7 (1), 97-116, 2017
47*2017
Determination of metaphorical perceptions of prospective teachers on the concept of “water pollution” through triangulation
A Yılmaz, E Yanarateş
Kastamonu Education Journal 28 (3), 1500-1528, 2020
46*2020
STEM eğitiminde okul dişi öğrenme ortamlari: Kastamonu Bilim Kampı
A Çağrı, C GÜLGÜN, A YILMAZ, K DOĞANAY
Journal of STEAM Education 2 (1), 39-51, 2019
39*2019
TÜBİTAK TARAFINDAN DESTEKLENEN BİLİM ŞENLİKLERİNE (4007) YÖNELİK İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE ATÖLYE LİDERLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
C GÜLGÜN, A YILMAZ, A Çağrı, BE AKYOL, K DOĞANAY
Journal of STEAM Education 2 (1), 52-67, 2019
37*2019
Fen bilgisi öğretmen yetiştirme programlarında kalite standartlarının belirlenmesi: Ölçek geliştirme ve uygulama çalışması
A Yılmaz
Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu, 2018
342018
Exploring Digital Literacy Levels and Technology Integration Competence of Turkish Academics
P AYYILDIZ, A YILMAZ, HŞ BALTACI
International Journal of Educational Methodology 7 (1), 15-31, 2021
322021
Öğretmen adaylarının “çevre duyarlılığı” kavramına yönelik metaforik algıları
E Yanarateş, A Yılmaz
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1019-1050, 2020
312020
Interaction in distance education environments.
S Karataş, AB Yılmaz, CH Dikmen, UF Ermiş, O Gürbüz
Quarterly Review of Distance Education 18 (1), 63-82, 2017
232017
Determining of the prospective teachers’ understadings of electrochemistry
A Yilmaz, S Bayrakçeken
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 2831-2838, 2015
232015
Initiatives and new trends towards stem education in Turkey.
A Yilmaz, C Gülgün, M Çetinkaya, K Doganay
Journal of Education and Training Studies 6, 1-10, 2018
222018
Çevre Okuryazarlığı
K Karatekin, A Yılmaz
Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, 25-52, 2019
21*2019
Öğretmen adaylarının elektrokimya konusundaki kavram yanılgılarının belirlenmesi
A Yılmaz, S Bayrakçeken
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 881-906, 2017
19*2017
Determination Of quality standards for the content of science education teacher training programs and the admission of students: The study of scale development and application
A Yılmaz, S Aydin
Online Science Education Journal 4 (1), 44-65, 2019
16*2019
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ KAPSAMINDA UZAKTAN EĞİTİMDE KALİTE STANDARTLARI VE PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ
A YILMAZ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 26-50, 2021
152021
Speak Now or Forever Hold Your Peace: Turkish Academics' Self-Efficacy Beliefs in Their Spoken English.
A Yilmaz, P Ayyildiz, HS Baltaci
International Journal of Progressive Education 16 (6), 325-343, 2020
122020
Yükseköğretimde kalite ve akreditasyona yönelik eğilimler: 2016 yılına kadar yapılan çalışmalar üzerine bir meta analiz uygulaması
A YILMAZ
Journal of Current Researches on Social Sciences 6 (1), 33-54, 2016
92016
Opinions Related to Play Concept of Children in Early Childhood= Erken çocukluk dönemindeki çocuklarin oyun kavramina yönelik görüsleri.
A Yilmaz, S Pala
Pegem Journal of Education and Instruction 9 (3), 945-978, 2019
82019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20