Follow
Tansel Yazıcıoğlu
Tansel Yazıcıoğlu
Verified email at kku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kaynaştırma uygulamalarının tarihsel süreci ve Türkiye'de uygulanan kaynaştırma modelleri
T YAZICIOĞLU
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 8 (1), 92-110, 2018
94*2018
Destek Eğitim Odalarında Görev Yapan Öğretmenlerin Gözüyle Destek Eğitim Odaları
T Yazıcıoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (2 …, 2020
35*2020
Rehberlik Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Biriminin İşleyişine İlişkin Görüşleri
T Yazıcıoğlu
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (5), 225-234, 2019
172019
Determining the Views of School Principals and Guidance Teachers on Inclusive Practices at Anatolian High-Schools
T Yazıcıoğlu
Journal of Education and Learning 9 (1), 87-98, 2020
112020
Teachers' knowledge about dyslexia and reading models
ÖA Kumaş, HMS Dodur, T Yazıcıoğlu
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 3096-3121, 2021
102021
Tersine kaynaştırma modeli ve uygulama örnekleri
T Yazıcıoğlu
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi 4 (1), 39-48, 2018
102018
The opinions of the teachers who work in resource rooms about resource rooms practices
T Yazıcıoğlu
Ozel Egitim Dergisi 21 (2), 323-327, 2020
82020
Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
T Yazıcıoğlu
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 14 (20), 394-420, 2019
82019
Fen bilimleri öğretmenlerinin özel eğitime gereksinimi olan öğrencilere ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
O Durmaz, A Kızılaslan, T Yazıcıoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 128-146, 2022
72022
Serebral palsili öğrenciler için düzenlenmiş bir okulda gerçekleştirilen kaynaştırma modeline ilişkin paydaş görüşleri
T Yazıcıoğlu, T Kargın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 2018
72018
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Eğitimi: Yöntem ve Stratejiler
T Yazıcıoğlu, A Kızılaslan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 …, 2021
62021
Serebral Palsili öğrenciler için düzenlenmiş bir ilkokulda gerçekleştirilen kaynaştırma uygulamasının öğrenci, veli ve öğretmen görüşlerine dayalı olarak incelenmesi
T Yazicioğlu
62017
Okul Müdürlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Yapılan Yasal Düzenlemelere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
T Yazıcıoğlu
Bolu Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 168-181, 2020
52020
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
T YAZICIOĞLU, HMS DODUR
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 22 (4 …, 2021
42021
The Opinions of the Classroom Teachers about the Enrichment Educational Programs for Gifted Students Who Continue to the Inclusive Classes
T Yazıcıoğlu, D Akdal
International Journal of Progressive Education 16 (6), 202-214, 2020
42020
Identifying the Values to be acquired by the Students in Inclusive Classrooms based on the Views of the Classroom Teachers
T Yazıcıoğlu, V Aktepe
International Journal of Progressive Education 18 (1), 52-64, 2022
32022
Views of the School Principals about the Inclusive Education and Practices
T Yazıcıoğlu
International Journal of Progressive Education 17 (5), 241-261, 2021
32021
An Action Research In Inclusive Preschool Classrooms: An Example Of Individualized Education Programs (IEPS)
T Yazıcıoğlu, DSH Miray
International Journal of Eurasian Education and Culture 6 (13), 1549, 2021
3*2021
An Analysis of the National Legislation in Terms of Inclusive Education in Turkey
Y Tansel
European Journal of Educational Sciences 7 (2), 49-69, 2020
32020
Risk Grubundaki Öğrenciler İçin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptığı Uyarlamalar ve Okul Rehberlik Servisi ile İşbirliğine İlişkin Rehberlik Öğretmenlerinin Görüşleri
T Yazıcıoğlu
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 …, 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20