Takip et
Mustafa Serkan Günbatar
Mustafa Serkan Günbatar
Bilinmeyen bağlantı
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağimliliği
Ş Gökçearslan, MS Günbatar
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 2 (2), 10-24, 2012
1902012
Computer programming self-efficacy scale (CPSES) for secondary school students: Development, validation and reliability
V Kukul, Ş Gökçearslan, MS Günbatar
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 158-179, 2017
832017
A content analysis of educational technology research in 2011
E Kiliç-Çakmak, A Çebi, P Mihçi, MS Günbatar, M Akçayir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 74-83, 2013
652013
STEM teaching intention and computational thinking skills of pre-service teachers
MS Günbatar, H Bakırcı
Education and information technologies 24, 1615-1629, 2019
532019
Bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik bir tutum ölçeği geliştirme çalişmasi
MS GÜNBATAR
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 121-135, 2014
442014
Computational thinking within the context of professional life: Change in CT skill from the viewpoint of teachers
MS Günbatar
Education and Information Technologies 24 (5), 2629-2652, 2019
292019
Web tabanlı probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerine ve tutumlarına etkisi
MS Günbatar
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van, 2009
252009
Bilgisayar kaygı ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması
H ÇAVUŞ, MS GÜNBATAR
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 147-163, 2008
222008
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık düzeyleri ile bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumları
H Bakırcı, MS Günbatar
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 543-563, 2017
202017
Internet addiction in high school students
S Gokcearslan, MS Gunbatar
Educational Technology Theory and Practice 2 (2), 10-24, 2012
192012
Flipped classroom in higher education: Evaluation of the process in the framework of community of inquiry
MS Günbatar
Journal of Educational Technology Systems 50 (2), 215-254, 2021
142021
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ SİSTEMİK VE SİSTEMATİK DEĞERLENDİRİLMESİ
B ÖZAYDIN, MS Günbatar, Ö Nezih, H ÇAKIR
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 2 (1), 54-71, 2012
142012
Ortaöğretim öğrencilerinin bilgi güvenliği farkındalıklarının incelenmesi
Ş Gökçearslan, MS GÜNBATAR, M SARITEPECİ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 354-373, 2021
132021
Bilgi-işlemsel düşünme becerilerinin incelenmesi: Meslek liseleri örneklemi
E Ibılı, MS Günbatar, M Sırakaya
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 1067-1078, 2020
112020
Computational Thinking Skills, Programming Self-Efficacies and Programming Attitudes of the Students.
MS Günbatar
International Journal of Computer Science Education in Schools 4 (2), n2, 2020
102020
Ortaokul öğrencilerinde bilişim etiği: gerçek yaşam durumu senaryolarıyla bir değerlendirme
Ş Gökçearslan, MS Günbatar, B Berikan
Ege Eğitim Dergisi 16 (2), 254-273, 2015
92015
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI.
C Çok, MS Günbatar
Education Technology Theory & Practice 12 (1), 2022
82022
Student’s attitudes relating to web mediated problem based learning
MS Günbatar, H ÇAVUŞ
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 44 (2 …, 2011
72011
Evaluation of the Problem Based Flipped Classroom Instruction Process in the Framework of Community of Inquiry.
MS Günbatar
Journal of Problem Based Learning in Higher Education 9 (2), 46-68, 2021
62021
Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme
MS GÜNBATAR, Ş Gökçearslan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 497-511, 2017
62017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20