Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağimliliği Ş Gökçearslan, MS Günbatar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 2 (2), 10-24, 2012 | 190 | 2012 |
Computer programming self-efficacy scale (CPSES) for secondary school students: Development, validation and reliability V Kukul, Ş Gökçearslan, MS Günbatar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 158-179, 2017 | 83 | 2017 |
A content analysis of educational technology research in 2011 E Kiliç-Çakmak, A Çebi, P Mihçi, MS Günbatar, M Akçayir Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 74-83, 2013 | 65 | 2013 |
STEM teaching intention and computational thinking skills of pre-service teachers MS Günbatar, H Bakırcı Education and information technologies 24, 1615-1629, 2019 | 53 | 2019 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik bir tutum ölçeği geliştirme çalişmasi MS GÜNBATAR Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 121-135, 2014 | 44 | 2014 |
Computational thinking within the context of professional life: Change in CT skill from the viewpoint of teachers MS Günbatar Education and Information Technologies 24 (5), 2629-2652, 2019 | 29 | 2019 |
Web tabanlı probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerine ve tutumlarına etkisi MS Günbatar Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van, 2009 | 25 | 2009 |
Bilgisayar kaygı ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması H ÇAVUŞ, MS GÜNBATAR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (3), 147-163, 2008 | 22 | 2008 |
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık düzeyleri ile bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumları H Bakırcı, MS Günbatar Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 543-563, 2017 | 20 | 2017 |
Internet addiction in high school students S Gokcearslan, MS Gunbatar Educational Technology Theory and Practice 2 (2), 10-24, 2012 | 19 | 2012 |
Flipped classroom in higher education: Evaluation of the process in the framework of community of inquiry MS Günbatar Journal of Educational Technology Systems 50 (2), 215-254, 2021 | 14 | 2021 |
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ SİSTEMİK VE SİSTEMATİK DEĞERLENDİRİLMESİ B ÖZAYDIN, MS Günbatar, Ö Nezih, H ÇAKIR Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 2 (1), 54-71, 2012 | 14 | 2012 |
Ortaöğretim öğrencilerinin bilgi güvenliği farkındalıklarının incelenmesi Ş Gökçearslan, MS GÜNBATAR, M SARITEPECİ Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 354-373, 2021 | 13 | 2021 |
Bilgi-işlemsel düşünme becerilerinin incelenmesi: Meslek liseleri örneklemi E Ibılı, MS Günbatar, M Sırakaya Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 1067-1078, 2020 | 11 | 2020 |
Computational Thinking Skills, Programming Self-Efficacies and Programming Attitudes of the Students. MS Günbatar International Journal of Computer Science Education in Schools 4 (2), n2, 2020 | 10 | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinde bilişim etiği: gerçek yaşam durumu senaryolarıyla bir değerlendirme Ş Gökçearslan, MS Günbatar, B Berikan Ege Eğitim Dergisi 16 (2), 254-273, 2015 | 9 | 2015 |
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI. C Çok, MS Günbatar Education Technology Theory & Practice 12 (1), 2022 | 8 | 2022 |
Student’s attitudes relating to web mediated problem based learning MS Günbatar, H ÇAVUŞ Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 44 (2 …, 2011 | 7 | 2011 |
Evaluation of the Problem Based Flipped Classroom Instruction Process in the Framework of Community of Inquiry. MS Günbatar Journal of Problem Based Learning in Higher Education 9 (2), 46-68, 2021 | 6 | 2021 |
Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme MS GÜNBATAR, Ş Gökçearslan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 497-511, 2017 | 6 | 2017 |