KÖYDE ÖĞRETMEN OLMAK: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF S Sidekli, İ Coşkun, Y AYDIN Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 311-331, 2015 | 33 | 2015 |
Cumhuriyet’ten günümüze (1923-2017) ilkokul Türkçe öğretim programlarında dil bilgisi ve imla Y Aydın, Ö Sadioğlu Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (4), 1091-1111, 2018 | 7 | 2018 |
Sosyal ve matematiksel sıradışı problem çözme becerileri arasındaki ilişki Y Aydın, Y Yazgan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (4), 537-554, 2018 | 7 | 2018 |
İlkokul eğitiminde etik iklim: Olumlu/olumsuz örnekler S SİDEKLİ, Y AYDIN Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 16-26, 2016 | 6 | 2016 |
Etik davranma becerisinin ilkokul-ortaokul öğrencilerinde gelişme düzeyi üzerine öğretmen görüşlerinin incelenmesi: Muğla ili örneği Y Aydin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 5 | 2014 |
Hayat Bilgisi öğretiminde hayal gücü geliştirici etkinliklerin yaratıcı hayal gücü gelişimine etkisi [Yayımlanmamış doktora tezi] Y Aydın | 3 | 2022 |
8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersi: Öğretmen görüşlerine değer kazanma ölçütleri Z Tangülü, Y Aydın | 2 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretiminde orman okulunun rolü üzerine öğretmen deneyimleri K AYKIRI, Y AYDIN Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2176-2202, 2023 | 1 | 2023 |
Hayat Bilgisi Öğretiminde Orman Okulunun Rolü Üzerine Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Y Aydın, K Aykırı E-International Journal of Educational Research 14 (4), 2023 | 1 | 2023 |
Hayat bilgisi öğretiminde hayal gücü geliştirici etkinliklerin öğrencilerin yaratıcı hayal gücü gelişimine etkisi Y AYDIN, A Oksal Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1030-1065, 2022 | 1 | 2022 |
İlkokul ikinci sınıf matematik dersi paralarımız konusuna ilişkin Assure modelli öğretim tasarımının değerlendirilmesi Y Aydın International Primary Education Research Journal 5 (3), 272-287, 2021 | 1 | 2021 |
İlkokul Öğretim Program’larının Hayal Gücü Eğitimi Bağlamında İncelenmesi Y AYDIN Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi 4 (3), 162-169, 2023 | | 2023 |
Primary School Teachers' Views on the Role of Forest School in Life Science Teaching Y Aydın, K Aykırı International Journal of Educational Research 14 (4), 304-324, 2023 | | 2023 |
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Hayat Bilgisi Dersi Konularının Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar Y AYDIN Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi (SÖAD) 2 (2), 80-91, 2022 | | 2022 |
Hayat Bilgisi Dersi “Okulumuzda Hayat” ve “Evimizde Hayat” Ünitelerinin Çocukların Hayal Gücünü Destekleme Durumlarının Değerlendirilmesi Y AYDIN, A OKSAL Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi 5 (2), 168-185, 2022 | | 2022 |
İlkokul ve Ortaokullarda Hayal Gücü: Öğretmenler Ne Düşünüyor? Y AYDIN Temel Eğitim, 42-51, 2022 | | 2022 |
İlkokulda Hayal Gücü Eğitimi Y Aydın | | 2022 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI İÇİN DEĞERLER DEĞERLİ Mİ? AGDÖ Çelik, BUY Aydın, MAİH Lisesi, BOO Köse, OZÖ Köse The Journal of Academic Social Science Studies 1 (54), 363-371, 2019 | | 2019 |
Hayat bilgisi ve çocuk edebiyatı bağlamında yapılan araştırmalara yönelik bir meta-sentez çalışması Y AYDIN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 686-701, 0 | | |
Examining the Ability to Use Information and Communication Technologies in Primary School Life Sciences Course in the Context of Computer Ethics Y AYDIN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 | | |