Follow
Gizem TABARU ÖRNEK
Title
Cited by
Cited by
Year
İlkokul 4. sınıf öğrencilerine fen bilimleri dersinde uygulanan STEM temelli etkinliklerin çeşitli değişkenlere etkisi
G Tabaru
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
292017
STEM uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimin doğası inançları, bilimsel araştırma ve yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumları üzerindeki etkisi
B Yıldırım, E Şahin, G Tabaru
International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı 8 (8 …, 2017
152017
Fen Bilimleri 3 ve 4. Sınıf Öğretim Programı ile Ders Kitaplarının Yer Temelli Eğitim Açısından İncelenmesi
NY Yılmaz, G Tabaru
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
92017
Effect of STEM-Based Activities Conducted in Science Classes on Various Variables.
B Çayci, GT Örnek
Asian Journal of Education and Training 5 (1), 260-268, 2019
72019
Comparison of MATLAB and SPSS software in the prediction of academic achievement with artificial neural networks: modeling for elementary school students
M Çevik, G Örnek Tabaru
52020
4. sınıf öğrencilerinin benlik algıları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
G TABARU ÖRNEK, Ü ÇOBAN SURAL
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojileri Dergisi 1 (2), 2018
12018
Development of an Attitude Scale for the Use of Current Events in Social Studies.
GT Örnek, Y Sönmez, A Kan
Shanlax International Journal of Education 11, 167-179, 2023
2023
Development of an Attitude Scale for the use of Curent Events in Social Studies
G TABARU ÖRNEK, Y SÖNMEZ GÜMÜŞHAN, A KAN
SLAVERY: THEORY AND PRACTICE 11 (1), 2023
2023
Okuma ve Yazma Sürecinde Görme-İşitme Duyularının Önemi ve Süreçteki Öğretmen Rolleri
Ü ÇOBAN SURAL, G TABARU ÖRNEK, H AKYOL
Serüven Yayın evi, 2023
2023
ÇOCUKLAR İÇİN KENDİNİ TANIMLAMA ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE GEÇERLİK-GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
E YILMAZ, NY YILMAZ, GT ÖRNEK
Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 73-92, 2021
2021
The Turkish adaptation, validity-reliability study of self description questionnaire-infants testing
E Yılmaz, N Yıldız Yılmaz, G Örnek Tabaru
TC Milli Eğitim Bakanlığı, 2021
2021
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Alana Özgü Beceriler
G Tabaru, Ü Çoban Sural
Nobel Yayınevi, 2019
2019
STEM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI İNANÇLARI, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
B YILDIRIM, E ŞAHİN, G TABARU
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2017
2017
Fen bı̇lı̇mlerı̇ 3 ve 4. sınıf öğretı̇m programı ı̇le ders kı̇taplarının yer temellı̇ eğı̇tı̇m açısından ı̇ncelenmesı̇
N Yıldız Yılmaz, G Örnek Tabaru
2017
Çocuklar (8-10 yaş) için Girişimcilik Niyetleri Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
GT Örnek, S Yel
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 89-109, 0
4. Sınıf Öğrencilerinin Benlik Algıları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GT Örnek, ÜÇ Sural
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojileri Dergisi 1 (2), 17-23, 0
4. sınıf öğrencilerinin saat okuma-yazmada başarı düzeyleri ve yapılan hata türlerinin belirlenmesi/The Success levels of students ın reading and writing time and the …
G TABARU ÖRNEK, N IŞIK TERTEMİZ
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay Kullanımına Yönelik Tutum ve Görüşleri
S YEL, Y SÖNMEZ, G TABARU ÖRNEK
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
G TABARU ÖRNEK, Y SÖNMEZ, A KAN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19