İlkokul 4. sınıf öğrencilerine fen bilimleri dersinde uygulanan STEM temelli etkinliklerin çeşitli değişkenlere etkisi G Tabaru Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 29 | 2017 |
STEM uygulamalarının öğretmen adaylarının bilimin doğası inançları, bilimsel araştırma ve yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumları üzerindeki etkisi B Yıldırım, E Şahin, G Tabaru International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı 8 (8 …, 2017 | 15 | 2017 |
Fen Bilimleri 3 ve 4. Sınıf Öğretim Programı ile Ders Kitaplarının Yer Temelli Eğitim Açısından İncelenmesi NY Yılmaz, G Tabaru Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 | 9 | 2017 |
Effect of STEM-Based Activities Conducted in Science Classes on Various Variables. B Çayci, GT Örnek Asian Journal of Education and Training 5 (1), 260-268, 2019 | 7 | 2019 |
Comparison of MATLAB and SPSS software in the prediction of academic achievement with artificial neural networks: modeling for elementary school students M Çevik, G Örnek Tabaru | 5 | 2020 |
4. sınıf öğrencilerinin benlik algıları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi G TABARU ÖRNEK, Ü ÇOBAN SURAL Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojileri Dergisi 1 (2), 2018 | 1 | 2018 |
Development of an Attitude Scale for the Use of Current Events in Social Studies. GT Örnek, Y Sönmez, A Kan Shanlax International Journal of Education 11, 167-179, 2023 | | 2023 |
Development of an Attitude Scale for the use of Curent Events in Social Studies G TABARU ÖRNEK, Y SÖNMEZ GÜMÜŞHAN, A KAN SLAVERY: THEORY AND PRACTICE 11 (1), 2023 | | 2023 |
Okuma ve Yazma Sürecinde Görme-İşitme Duyularının Önemi ve Süreçteki Öğretmen Rolleri Ü ÇOBAN SURAL, G TABARU ÖRNEK, H AKYOL Serüven Yayın evi, 2023 | | 2023 |
ÇOCUKLAR İÇİN KENDİNİ TANIMLAMA ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE GEÇERLİK-GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI E YILMAZ, NY YILMAZ, GT ÖRNEK Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 73-92, 2021 | | 2021 |
The Turkish adaptation, validity-reliability study of self description questionnaire-infants testing E Yılmaz, N Yıldız Yılmaz, G Örnek Tabaru TC Milli Eğitim Bakanlığı, 2021 | | 2021 |
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Alana Özgü Beceriler G Tabaru, Ü Çoban Sural Nobel Yayınevi, 2019 | | 2019 |
STEM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI İNANÇLARI, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. B YILDIRIM, E ŞAHİN, G TABARU International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2017 | | 2017 |
Fen bı̇lı̇mlerı̇ 3 ve 4. sınıf öğretı̇m programı ı̇le ders kı̇taplarının yer temellı̇ eğı̇tı̇m açısından ı̇ncelenmesı̇ N Yıldız Yılmaz, G Örnek Tabaru | | 2017 |
Çocuklar (8-10 yaş) için Girişimcilik Niyetleri Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması GT Örnek, S Yel Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 89-109, 0 | | |
4. Sınıf Öğrencilerinin Benlik Algıları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi GT Örnek, ÜÇ Sural Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğrenme Teknolojileri Dergisi 1 (2), 17-23, 0 | | |
4. sınıf öğrencilerinin saat okuma-yazmada başarı düzeyleri ve yapılan hata türlerinin belirlenmesi/The Success levels of students ın reading and writing time and the … G TABARU ÖRNEK, N IŞIK TERTEMİZ | | |
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay Kullanımına Yönelik Tutum ve Görüşleri S YEL, Y SÖNMEZ, G TABARU ÖRNEK | | |
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi G TABARU ÖRNEK, Y SÖNMEZ, A KAN | | |