The relationship among teachers’ classroom practices for teaching thinking skills, teachers’ self-efficacy towards teaching thinking skills and teachers’ teaching styles Y Dilekli, E Tezci Thinking Skills and Creativity 21, 144-151, 2016 | 149 | 2016 |
The relationships between critical thinking skills and learning styles of gifted students Y Dilekli European Journal of Education Studies, 2017 | 76 | 2017 |
A cross-cultural study: Teachers’ self-efficacy beliefs for teaching thinking skills Y Dilekli, E Tezci Thinking Skills and Creativity 35, 100624, 2020 | 47 | 2020 |
Öğretmenlerin düşünmeyi öğretmeye yönelik yaptıkları sınıf içi uygulamaları, özyeterlik düzeyleri ve öğretim stilleri arasındaki ilişki Y Dilekli Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 38 | 2015 |
Adaptation of Teachers' Teaching Thinking Practices Scale into English. Y Dilekli, E Tezci European Journal of Educational Research 8 (4), 943-953, 2019 | 32 | 2019 |
Ortaokul İngilizce Hazırlık Sınıfı Programı Pilot Uygulamasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Y Dilekli OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (15), 34-56, 2018 | 30 | 2018 |
Project-based learning Y Dilekli Paradigm shifts in 21st century teaching and learning, 53-68, 2020 | 25 | 2020 |
The structural relationship between accountability felt and responsible teaching in Turkish teachers: The mediating effect of innovative thinking Ş Orakcı, Y Dilekli, C Erdağ Thinking Skills and Creativity 36, 100662, 2020 | 23 | 2020 |
Etkinliklerle düşünme öğretimi Y Dilekli Ankara: Anı Yayıncılık, 2019 | 19 | 2019 |
ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK SINIF İÇİ UYGULAMALAR ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Y DİLEKLİ, E Tezci Education Sciences 10 (4), 276-290, 2015 | 15 | 2015 |
What Are the Dimensions of Thinking Skills in Turkish Literature?: A Content Analysis Study. Y Dilekli International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 110-118, 2019 | 14 | 2019 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUĞU ÖĞRETİM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ E Tezci, Y Dilekli, S Yıldırım, S Kervan, F Mehmeti Education Sciences 12 (4), 163-176, 2017 | 14 | 2017 |
Aksaray ilinde 2006 ve 2007 yıllarında uygulanan Comenius projelerinin öğrenci, öğretmen, okullar ve dersler üzerindeki etkilerinin incelenmesi Y Dilekli Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 12 | 2008 |
Adaptation of Teachers' Self-Efficacy towards Teaching Thinking Skills Scale into English. Y Dilekli, E Tezci Journal of Education and Training Studies 6 (11), 260-270, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi ŞO Yalçın DİLEKLİ Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society …, 2019 | 7* | 2019 |
Öğretmenlerin düşünme becerisi öğretimine yönelik özyeterlik algısı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Dilekli, E Tezci The Journal of Academic Social Science Studies 38, 135-153, 2015 | 7 | 2015 |
Analyzing teachers’ reflective thinking in terms of some variables Y Dilekli, Ş Orakcı OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 1517-1539, 2019 | 6 | 2019 |
Genç öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine sahip olma düzeylerinin incelenmesi (Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği). III Y Dilekli, S Karagöz International Congress of Youth Researches Congress Book, Nahcivan. June, 1-17, 2018 | 6 | 2018 |
İhsan Sungu’nun program değerlendirme modelinin avrupa ve amerika’da yaygın kullanılan program değerlendirme modelleri ile karşılaştırılması Y Dilekli, S Karagöz OPUS International Journal of Society Researches 8 (14), 465-496, 2018 | 5 | 2018 |
Üstün yetenekli öğrencilerin öğrenme strateji tercihleri Y Dilekli, E Tezci Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 184-193, 2019 | 4 | 2019 |