Takip et
Yalçın DİLEKLİ
Yalçın DİLEKLİ
Ph.D. Assoc. Prof. Dr.
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The relationship among teachers’ classroom practices for teaching thinking skills, teachers’ self-efficacy towards teaching thinking skills and teachers’ teaching styles
Y Dilekli, E Tezci
Thinking Skills and Creativity 21, 144-151, 2016
1492016
The relationships between critical thinking skills and learning styles of gifted students
Y Dilekli
European Journal of Education Studies, 2017
762017
A cross-cultural study: Teachers’ self-efficacy beliefs for teaching thinking skills
Y Dilekli, E Tezci
Thinking Skills and Creativity 35, 100624, 2020
472020
Öğretmenlerin düşünmeyi öğretmeye yönelik yaptıkları sınıf içi uygulamaları, özyeterlik düzeyleri ve öğretim stilleri arasındaki ilişki
Y Dilekli
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
382015
Adaptation of Teachers' Teaching Thinking Practices Scale into English.
Y Dilekli, E Tezci
European Journal of Educational Research 8 (4), 943-953, 2019
322019
Ortaokul İngilizce Hazırlık Sınıfı Programı Pilot Uygulamasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Y Dilekli
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (15), 34-56, 2018
302018
Project-based learning
Y Dilekli
Paradigm shifts in 21st century teaching and learning, 53-68, 2020
252020
The structural relationship between accountability felt and responsible teaching in Turkish teachers: The mediating effect of innovative thinking
Ş Orakcı, Y Dilekli, C Erdağ
Thinking Skills and Creativity 36, 100662, 2020
232020
Etkinliklerle düşünme öğretimi
Y Dilekli
Ankara: Anı Yayıncılık, 2019
192019
ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK SINIF İÇİ UYGULAMALAR ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Y DİLEKLİ, E Tezci
Education Sciences 10 (4), 276-290, 2015
152015
What Are the Dimensions of Thinking Skills in Turkish Literature?: A Content Analysis Study.
Y Dilekli
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 110-118, 2019
142019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUĞU ÖĞRETİM ANLAYIŞLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
E Tezci, Y Dilekli, S Yıldırım, S Kervan, F Mehmeti
Education Sciences 12 (4), 163-176, 2017
142017
Aksaray ilinde 2006 ve 2007 yıllarında uygulanan Comenius projelerinin öğrenci, öğretmen, okullar ve dersler üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Y Dilekli
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
122008
Adaptation of Teachers' Self-Efficacy towards Teaching Thinking Skills Scale into English.
Y Dilekli, E Tezci
Journal of Education and Training Studies 6 (11), 260-270, 2018
92018
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
ŞO Yalçın DİLEKLİ
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society …, 2019
7*2019
Öğretmenlerin düşünme becerisi öğretimine yönelik özyeterlik algısı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Dilekli, E Tezci
The Journal of Academic Social Science Studies 38, 135-153, 2015
72015
Analyzing teachers’ reflective thinking in terms of some variables
Y Dilekli, Ş Orakcı
OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 1517-1539, 2019
62019
Genç öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine sahip olma düzeylerinin incelenmesi (Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği). III
Y Dilekli, S Karagöz
International Congress of Youth Researches Congress Book, Nahcivan. June, 1-17, 2018
62018
İhsan Sungu’nun program değerlendirme modelinin avrupa ve amerika’da yaygın kullanılan program değerlendirme modelleri ile karşılaştırılması
Y Dilekli, S Karagöz
OPUS International Journal of Society Researches 8 (14), 465-496, 2018
52018
Üstün yetenekli öğrencilerin öğrenme strateji tercihleri
Y Dilekli, E Tezci
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 184-193, 2019
42019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20