Follow
Eyüp Sevimli
Eyüp Sevimli
Verified email at medeniyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Matematik öğretmen adaylarının belirli integral konusundaki temsil tercihlerinin uzamsal yetenek ve akademik başarı bağlamında incelenmesi
E Sevimli
PQDT-Global, 2009
642009
Belirli İntegral Konusunda Kullanılan Temsiller ve Kavram-İşlem Bilgisi
A Delice
Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (3), 581-605, 2010
522010
An Investigation of the Pre-Services Teachers' Ability of Using Multiple Representations in Problem-Solving Success: The Case of Definite Integral.
A Delice, E Sevimli
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (1), 137-149, 2010
462010
Öğretmen adaylarının çoklu temsil kullanma becerilerinin problem çözme başarıları yönüyle incelenmesi: Belirli integral örneği
A Delice, E Sevimli
Educational Sciences: Theory & Practice 10 (1), 111-149, 2010
442010
Geometri problemlerinin çözüm süreçlerinde görselleme becerilerinin incelenmesi: Ek çizimler
A Delice, E Sevimli
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 31 …, 2010
402010
Matematik eğitiminde teoriler
E Bingölbali, S Arslan, İÖ Zembat
Ankara: Pegem Akademi, 2016
392016
Matematik ders kitabı içeriklerinin teknolojik uygunluk açısından değerlendirilmesi: Ortaokul örneği
E Sevimli, E SEVİMLİ, Ü Kul
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (1 …, 2015
372015
Bilgisayar cebiri sistemi destekli öğretimin farklı düşünme yapısındaki öğrencilerin integral konusundaki temsil dönüşüm süreçlerine etkisi
E Sevimli
PQDT-Global, 2013
372013
İntegral kavramının öğretiminde konu sıralamasının kavram imgeleri bağlamında incelenmesi; belirli ve belirsiz integraller
A Delice, E Sevimli
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 51-62, 2011
312011
A comparison of mathematics questions in Turkish and Canadian school textbooks in terms of synthesized taxonomy
Ü Kul, E Sevimli, Z Aksu
Turkish Journal of Education 7 (3), 136-155, 2018
292018
Do calculus students demand technology integration into learning environment? case of instructional differences
E Sevimli
International Journal of Educational Technology in Higher Education 13, 1-18, 2016
242016
The influence of teacher candidates' spatial visualization ability on the use of multiple representations in problem solving of definite integrals: A qualitative analysis
E Sevimli, A Delice
Research in Mathematics Education 13 (1), 93-94, 2011
212011
Matematik eğitiminde çoklu temsiller
A Delice, E Sevimli
Matematik eğitiminde teoriler (ss. 519, 535), Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2016
192016
The relationship between students' mathematical thinking types and representation preferences in definite integral problems
E Sevimli, A Delice
Research in Mathematics Education 14 (3), 295-296, 2012
192012
Is the STEM Approach Useful in Teaching Mathematics? Evaluating the Views of Mathematics Teachers.
E Sevimli, E Ünal
European Journal of STEM Education 7 (1), 1, 2022
142022
Üstbiliş kalibrasyonunun matematik başarısı bağlamında incelenmesi: Mühendislik öğrencileri örneği
G Aşık, E Sevimli
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 32 (2), 19-36, 2015
132015
Evaluation of the Contents of Mathematics Textbooks in Terms of Compliance to Technology: Case of Secondary School.
E SEVİMLİ, Ü KUL
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2015
122015
Undergraduates’ propositional knowledge and proof schemes regarding differentiability and integrability concepts
E Sevimli
International journal of mathematical education in science and technology 49 …, 2018
102018
Geometri sorularında görselleme sürecine bir bakış: Nereden çizeyim? 8
E Sevimli, Ç Yıldız, A Delice
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan bildiri, 2008
102008
Evaluating views of lecturers on the consistency of teaching content with teaching approach: traditional versus reform calculus
E Sevimli
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016
82016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20