Takip et
Sevda Küçük
Sevda Küçük
Department of Instructional Technology, Atatürk University
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Educational technology research trends in Turkey: A content analysis of the 2000-2009 decade.
Y Goktas, S Kucuk, M Aydemir, E Telli, O Arpacik, G Yildirim, I Reisoglu
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 191-199, 2012
500*2012
Learning anatomy via mobile augmented reality: Effects on achievement and cognitive load
S Küçük, S Kapakin, Y Göktaş
Anatomical sciences education 9 (5), 411-421, 2016
4942016
Are augmented reality picture books magic or real for preschool children aged five to six?
RM Yilmaz, S Kucuk, Y Goktas
British Journal of Educational Technology 48 (3), 824-841, 2017
2112017
A Structural Equation Model of Predictors of Online Learners' Engagement and Satisfaction.
S Kucuk, JC Richardson
Online Learning 23 (2), 196-216, 2019
2002019
Augmented reality for learning English: Achievement, attitude and cognitive load levels of students.
S Küçük, RM Yýlmaz, Y Göktaþ
Education & Science/Egitim ve Bilim 39 (176), 2014
1862014
Behavioral patterns of elementary students and teachers in one-to-one robotics instruction
S Kucuk, B Sisman
Computers & Education 111, 31-43, 2017
1652017
Educational technology research trends in Turkey from 1990 to 2011
S Kucuk, M Aydemir, G Yildirim, O Arpacik, Y Goktas
Computers & Education 68, 42-50, 2013
1382013
Educational technology research trends from 2002 to 2014
O Baydas, S Kucuk, RM Yilmaz, M Aydemir, Y Goktas
Scientometrics 105, 709-725, 2015
1142015
The university students’ self-regulated effort, flexibility and satisfaction in distance education
Z Turan, S Kucuk, S Cilligol Karabey
International Journal of Educational Technology in Higher Education 19 (1), 35, 2022
1022022
Students’ attitudes towards robotics and STEM: Differences based on gender and robotics experience
S Kucuk, B Sisman
International Journal of Child-Computer Interaction 23, 100167, 2020
992020
The effects of robotics training on children’s spatial ability and attitude toward STEM
B Sisman, S Kucuk, Y Yaman
International Journal of Social Robotics 13 (2), 379-389, 2021
882021
İngilizce Öğreniminde Artırılmış Gerçeklik: Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Bilişsel Yük Düzeyleri
G Küçük, Yılmaz
Eğitim ve Bilim 39 (176), 393-404, 2014
802014
Mobil Artırılmış Gerçeklikle Anatomi Öğreniminin Tıp Öğrencilerinin Akademik Başarıları ile Bilişsel Yüklerine Etkisi ve Öğrencilerin Uygulamaya Yönelik Görüşleri
S Küçük
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
792015
Augmented reality applications attitude scale in secondary schools: Validity and reliability study
S Küçük, R Yilmaz, Ö Baydas, Y Göktas
Egitim ve Bilim 39 (176), 2014
782014
Ortaokullarda Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
G Küçük, Yılmaz, Baydaş
Eğitim ve Bilim 39 (176), 383-392, 2014
652014
A comprehensive assessment of secondary school students’ computational thinking skills
E Polat, S Hopcan, S Kucuk, B Sisman
British Journal of Educational Technology 52 (5), 1965-1980, 2021
592021
Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim matematik öğretiminde eğitsel bilgisayar oyunlarının kullanımına yönelik görüşleri
H Topçu, S Küçük, Y Göktaş
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 (2), 119-136, 2014
592014
Birebir robotik öğretiminde öğreticilerin deneyimleri
S Küçük, B Şişman
İlköğretim Online 16 (1), 2017
582017
Tıp fakültesi öğrencilerinin mobil artırılmış gerçeklikle anatomi öğrenimine yönelik görüşleri
S Küçük, S Kapakin, Y Göktaş
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 316-323, 2015
582015
Online learning satisfaction in higher education amidst the Covid-19 pandemic
I Simsek, S Kucuk, SK Biber, T Can
Asian Journal of Distance Education 16 (1), 247-261, 2021
562021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20