Takip et
Özge Gökbulut Özdemir
Özge Gökbulut Özdemir
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
ybu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Entrepreneurial marketing and social value creation in Turkish art industry: An ambidextrous perspective
Ö Gökbulut Özdemir
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship 15 (1), 39-60, 2013
452013
Yenilikçilik mi? Tüketim mi?: Yenilikçi Tüketime Eleştirel Bir Yaklaşım ve Nitel Bir Analiz
ÖG Özdemir, D Özer
Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 3 (1), 25-48, 2014
162014
EKONOMİK GELİŞME VE GİRİŞİMCİLİK: İNOVATİF GİRİŞİMCİLİĞİN YENİ DEĞER YARATIMINDA ROLÜ
ÖG Özdemir
Social Sciences 7 (1), 1-18, 2012
102012
Creative entrepreneurship, urban transformation and the (Baltic) triangle model
N Wise, ÖG Özdemir, I Fillis
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship 24 (2), 385-404, 2022
92022
Developing insights into the link between art and tourism through the value co-creation lens
Ö Gökbulut Özdemir, I Fillis, A Baş Collins
Arts and the Market 10 (3), 145-163, 2020
82020
SİYASAL PAZARLAMADA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE SİYASİ PARTİLERCE ALGILANAN TOPLUM: GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
ÖG Özdemir, Ö Deniz
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 9 (18), 31-66, 2016
62016
Art Based Strategy in Business through an Extraordinary Artist Case: ‘Castle Window Metaphor’ in the Context of Innovation and Legitimacy
ÖG Özdemir
Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 5 (2), 53-74, 2016
2*2016
Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Career Perceptions: Evidence From an Emerging Economy
H MUZAFFAR, ÖG ÖZDEMİR, S CEYHAN
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 96-116, 2015
22015
The Role of COVID-19 on Sustainability in Tourism Industry Through Green Marketing Perspective and A Conceptual Model Proposal on Virtual Reality Tourism
MTÖ Özge Gökbulut Özdemir
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 16 (1), 221-244, 2023
12023
Art in society: co-creation of cultural value in alternative cultural frames
ÖG Özdemir
Exploring Cultural Value, 87-100, 2021
12021
The Nexus between entrepreneurship process and value of innovation: a conceptual model including cognitive and institutional factors
ÖG Özdemir
PROCEEDINGS of INTERNATIONAL WORKSHOP ON INNOVATION & ENTREPRENEURSHIP …, 2010
12010
YENİLİKÇİ TÜKETİME ETKİ EDEN FAKTÖRLER: GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÖG ÖZDEMİR, OE AÇIKGÖZ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 22 (87), 1027-1048, 2023
2023
THE IMPACT OF HOFSTEDE’S NATIONAL CULTURAL DIMENSIONS ON TRUST: A RESEARCH IN GAZZA STRIP SECONDARY SCHOOLS IN PALASTINE
A Abuıyada, ÖG Özdemir, AE Şengün
AYBU Business Journal 3 (1), 55-85, 2023
2023
Women as the Subject of Art and The Object of Popular Culture: A Critical Perpective on Arts Marketing Through Milliyet Art Magazine
Ö GÖKBULUT ÖZDEMİR
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 58 (2), 1612 - 1634, 2023
2023
Girişimci Pazarlama ve Değişen Pazarda Yeni Değer Yaratma
Ö Gökbulut Özdemir
İŞLETMELERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR: Pandemi Sonrası Örgütlerin Geleceği, 2020
2020
Developing insights into the link between art and tourism through the value co-creation lens
OG Ozdemir, I Fillis, AB Collins
2020
Nitel Arastırma Tasarımı
Ö Gökbulut Özdemir
SOSYAL BİLİMLERDE ARASTIRMA YÖNTEMLERİ NICEL, NITEL VE KARMA TASARIMLAR ICIN …, 2018
2018
Global Journal on Humanites & Social Sciences
OG Ozdemir, D Ozer
2015
Snappıng skapula sendromuna yol açan skapular anomalilerin Türk toplumundaki insidansı üzerine bir çalışma
Ö Özdemir
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 0
Linking Three Dots to Make A Triangle Co Creation of Art Entrepreneurship Marketing by Interaction with Art Project
Ö GÖKBULUT ÖZDEMİR, H GÖKBULUT
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20