Takip et
Semra AKINCI SAÇARALP
Semra AKINCI SAÇARALP
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal medya etkileyicileri olarak vloggerlar: Z kuşağı üzerinde para-sosyal ilişki, satın alma niyeti oluşturma ve Youtube davranışları açısından vloggerların incelenmesi
M Oyman, S Akıncı
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 441-464, 2019
342019
Kullanıcı deneyimi ve kişiselleştirme bağlamında bir dijital platform incelemesi
E Başer, S Akıncı
Selçuk İletişim 13 (2), 866-897, 2020
232020
Çevrimiçi davranışsal reklamcılığa yönelik tüketici tutumları ve mahremiyet endişeleri
ŞŞ Gökdemir, S AKINCI
Erciyes İletişim Dergisi, 21-38, 2019
152019
Para-sosyal ilişki teorisi perspektifinden ürün yerleştirme etkililiği
V ÇAKIR, S AKINCI
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 2 (2 …, 2017
152017
Reklamdan kaçınma bağlamında geleneksel ve modern film izleme ortamlarının genç izleyiciler üzerinden karşılaştırılması: Netflix ve sinema salonları örneği
S AKINCI, E Başer
Erciyes İletişim Dergisi 7 (1), 473-486, 2020
122020
Marka imajı açısından Uşak şehir algısı: Üniversite öğrencileri üzerine bir saha araştırması
Ö Duğan, S AKINCI
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 385-408, 2017
112017
SOSYAL MEDYANIN KRİZ İLETİŞİMİNDE KULLANIMI: FAHRETTİN KOCA’NIN KORONAVİRÜS’ÜN İLK ALTI AYINDA TWİTTER KULLANIMI ÜZERİNE BİR ANALİZ
M Şentöregil, S AKINCI
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (1), 223-238, 2021
62021
Gazetecilerin kriz dönemlerinde halkla ilişkiler çalışanlarına bakış açılarının belirlenmesine yönelik bir araştırma
Ö Duğan, S AKINCI
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 167-192, 2019
62019
KÂRIN ÖTESİNDE: SOSYAL DEĞİŞİMİN DESTEKLENMESİNDE REKLAMIN ROLÜ, GÜCÜ VE SORUMLULUĞU
SA SAÇARALP
REKLAM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI, 101-160, 2023
2023
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER VE KURUMSAL REKLAMCILIK
S Akıncı
2021
Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Sosyal Ağlar
E Gülmez, S Akıncı
2021
İZLEYİCİ JOKER’DEN NE ALABİLİR? SAĞLANAN YARAR VE DOYUMLARA İLİŞKİN OLARAK VARSAYIMSAL SAPTAMALAR
Ö Özer, S Akıncı
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 31-53, 2021
2021
Reklamdan kaçınma bağlamında geleneksel ve modern film izleme ortamlarının genç izleyiciler üzerinden karşılaştırılması: Netflix ve sinema salonları örneği
S Akıncı, E Başer
Erciyes Üniversitesi, 2020
2020
on from the City Brand Image: A Field Research on University Students
Ö DUĞAN, S AKINCI
INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES EXTENDED ABSTRACTS BOOK, 145, 2017
2017
Uşak City Perception from the City Brand Image: A Field Research on University Students
Ö DUĞAN, S AKINCI
NNOVATION AND GLOBAL ISSUES iN SOCIAL SCIENCES EXTENDED ABSTRACTS B001 {, 145, 2017
2017
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi/UUSBD 2017 10/3
Ö DUĞAN, S AKINCI
Parasosyal ilişki teorisi perspektifinden ürün yerleştirme etkililiği
S Akinci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
Game Theory in Advertising
S Akıncı
Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices, 191, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18