Follow
Sevtap SARIOĞLU UĞUR
Sevtap SARIOĞLU UĞUR
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
ÇALIŞANLARIN “ÖRGÜTSEL SES VE SESSİZLİK” ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK NİTELİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: KAMU VE ÖZEL SEKTÖRDE BİR ARAŞTIRMA
L Özdemir, SS Uğur
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 (1), 257-281, 2013
2162013
Yöneticilik ve Liderlik Ayriminda Kişisel Farkliliklarin Rolü
SS Uğur, U Uğur
Organizasyon ve yönetim bilimleri dergisi 6 (1), 122-136, 2014
932014
Kişilik tipolojilerine göre çalışanların örgütsel sessizlik algılamaları: Kamu ve özel kesimde bir araştırma
S Sarıoğlu Uğur
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
322016
Yöneticilerin kişisel imaj ve kurumsal imaj algılamaları: Bir araştırma
SS Uğur, U Uğur
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 1286-1295, 2015
142015
Tatilde nereye gitsek? Turizmde analitik hiyerarşi süreci yöntemi ile destinasyon seçimi
U Uğur, SS Uğur
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (3), 261-270, 2019
92019
ONLARDA “WHISTLEBLOWING” PEKİ YA BİZDE? KAVRAMSAL BİR ARAŞTIRMA VE BİR ÖNERİ
SS UĞUR, L ÖZDEMİR
The Journal of Academic Social Science 89 (89), 71-79, 2019
82019
Örgütsel Ses ve Sessizlik” Algılamalarının Demografik Nitelikler Açısından Değerlendirilmesi: Kamu ve Özel Sektörde bir Araştırma
L Özdemir, S Sarıoğlu Uğur
Örgütsel Ses ve Sessizlik” Algılamalarının Demografik Nitelikler Açısından …, 2013
82013
AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİN TÜKETİCİ İLGİLENİMİ: TÜKETİCİ-MARKA-AMAÇ UYUMU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
U Uğur, SS UĞUR
Business & Management Studies: An International Journal 6 (3), 216-227, 2018
72018
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MARKA DEĞİŞTİRME DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA
U Uğur, SS UĞUR
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (1), 160-170, 2020
52020
YÖNETİMDE YENİ BİR ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ MODELİ: HOLAKRASİ
SS UĞUR
The Journal of Academic Social Science 59 (59), 211-218, 2020
42020
Örgütsel Bağlılık ile Örgütsel Sapma Davranışı Arasındaki İlişki: Banka Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
S SARIOĞLU UĞUR
Economics Business and Organization Research 1 (1), 85-96, 2019
42019
Tüketicilerin özsaygı algılamaları ve otomobil tercihleri arasındaki ilişki: Bir araştırma
U Uğur, SS Uğur, M Soba
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2762-2771, 2019
42019
Girişimcilik Özellikleri İle Holland’ın Kişilik Tipleri Arasındaki İlişki Üzerine Nitel Bir Çalışma
SS UĞUR, MA DEVCAR
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (4), 98-110, 2018
32018
ZAMAN VE PERFORMANS YÖNETİMİ İLE İLGİLİ TÜRKİYE’DE YAPILAN TEZLER (2010-2017) ÜZERİNE NİTEL BİR BAKIŞ
SS UĞUR, S Mustafa, E TEMEL, S Şevket
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 4 …, 2017
32017
Kurumsal Vatandaşlık ve Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma
U Uğur, SS UĞUR
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (Armağan Sayısı …, 2021
22021
Örgütsel davranış
İ Bakan
İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2020
22020
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASININ (ERP) İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNE ETKİSİ: TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
L Özdemir, B Dulkadir, SS Uğur
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 9 (22), 1-12, 2018
22018
COVID-19 AND THE" NEW NORMAL" CONSUMER The Moderator Effect of Fatalism on the Relationship between Consumer Skepticism and Purchase Intention
U Uğur, SS UĞUR
Educational Research (IJMCER) 3 (3), 253-261, 2021
12021
SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR ARAŞTIRMA
SS UĞUR, RE ÇELEBI, U Uğur, O ÇELEBI
Atlas Journal 6 (32), 687-695, 2020
12020
Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi
U Uğur, SS UĞUR
Business & Management Studies: An International Journal 7 (3), 1-13, 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20