SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MÜZE GEZİLERİNİN TARİHİ VE KÜLTÜREL DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINDAKİ ÖNEMİ A Meydan, A Akkuş Marmara Coğrafya Dergisi, 2014 | 136 | 2014 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin çevre sorunları hakkındaki görüşlerinin bazı değişkenlere göre değerlendirilmesi A Meydan, S Doğu Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 267-277, 2008 | 107 | 2008 |
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE DEĞERLERİN KAZANDIRILMA DÜZEYLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ A MEYDAN, A BAHÇE International Journal of Eurasia Social Sciences 2010 (1), 20-37, 2010 | 78 | 2010 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMEYİKULLANMANIN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ S ÇİFTÇİ, A MEYDAN, IS EKTEM Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 179-190, 2007 | 65 | 2007 |
Sosyal bilgiler dersinde öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı A Meydan, H Akdağ Özel öğretim yöntemleriyle sosyal bilgiler öğretimi, 153-192, 2011 | 60 | 2011 |
SOSYAL BILGILER ÖĞRETIMINDE TARIHI VE COĞRAFI MEKÂN UYGULAMALARININ DEĞERLENDIRILMESI A MEYDAN, A AKKUŞ International Journal Of Eurasia Social Sciences 2013 (13), 14-30, 2016 | 53 | 2016 |
Öğretmen adaylarının çevre sorunları konusundaki farkındalık ve duyarlılıkları A Meydan, S Doğu, M Dinç Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 28, 153-168, 2009 | 48 | 2009 |
İlköğretim birinci kademe sosyal bilgiler öğretimi coğrafya ünitelerinin işlenişinde laboratuvar ve görsel-işitsel materyal kullanımının öğrencilerin niteliksel gelişimine … A Meydan Selçuk University, Insitute of Education Sciences, Konya, 2001 | 46 | 2001 |
Sosyal bilgiler dersi coğrafya ünitelerinin işlenişinde öğrenmeyi öğrenme stratejilerinin öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi A Meydan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004 | 40 | 2004 |
Öğrenmeyi öğrenme stratejilerinin öğrencilerin dördüncü sınıf “yaşadığımız yer” ünitesini öğrenmelerine ve kalıcılığa etkisi A Meydan Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 149-157, 2010 | 33 | 2010 |
EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ PROJELERİNİN KATILIMCI BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMA DÜZEYLERİ A Meydan, R Bozyiğit, M Karakurt Marmara Coğrafya Dergisi, 238-255, 2013 | 32 | 2013 |
Sosyal bilgilerde coğrafyanın yeri ve önemi A Meydan Sosyal bilgilerin temelleri 3, 158-170, 2013 | 31 | 2013 |
Teachers and computer technology: Supervisors’ views S Akbaşli, SM Taşkaya, A Meydan, M Şahin International Journal of Research in Social Sciences 2 (2), 113-124, 2012 | 25 | 2012 |
Eğitim bilimine giriş E Tüzel, A Meydan, A Uzunöz, M Güngör, EZ Turan, Ş Güngör, K Aribaş, ... Pegem Akademi, Ankara, 2007 | 25 | 2007 |
Sosyal bilgiler öğretiminde gezigözlem ve doğa eğitimi. R. Turan, AM Sünbül ve H. Akdağ A Meydan Sosyal bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar 1, 241-261, 2009 | 24* | 2009 |
Coğrafya bölümü öğrencilerinin çevrimiçi öğrenmeye karşı tutumları M SARIBAŞ, A Meydan Türk Coğrafya Dergisi, 95-106, 2020 | 23 | 2020 |
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminde doğa eğitimi, A A Meydan Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi.(ss. 259-282). Ankara: Pegem A, 2015 | 21 | 2015 |
SANAL PAZARLAMA KARMASI BİLEŞENLERİNİN 4S MODELİ KAPSAMINDA TURİZM AÇISINDAN İRDELENMESİ SM Uygur, ÖGA BAYRAM Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, 19-37, 2013 | 20 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler öğretiminde uygulanan ölçme-değerlendirme yaklaşımına ilişkin görüşleri A Meydan, Ç Öztürk VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirileri, 2-4, 2008 | 18 | 2008 |
Sosyal bilgiler disiplininde coğrafyanın yeri ve önemi A Meydan Sosyal Bilgilerin Temelleri içinde, Ed. Turan, R. ve Ulusoy, K. Ankara: Maya …, 2010 | 17 | 2010 |