Follow
Doç. Dr. R. Şamil TATIK
Doç. Dr. R. Şamil TATIK
Other namesRamazan Şamil TATIK, R. Şamil Tatık, Ramazan Şamil Tatık
Verified email at alparslan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Professional learning communities assessment: Adaptation, internal validity, and multidimensional model testing in Turkish context.
S Dogan, RS Tatik, N Yurtseven
Educational Sciences: Theory and Practice 17 (4), 1203-1229, 2017
452017
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
B DOĞAN, RŞ TATIK
The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 521-539, 2014
442014
Evaluation of distance education program in Marmara University according to the views of students
S Doğan, RŞ Tatık
Route Educational and Social Science Journal 2 (1), 247-261, 2015
302015
Meeting agenda matters: promoting reflective dialogue in teacher communities
S Dogan, N Yurtseven, RŞ Tatık
Professional development in education 45 (2), 231-249, 2019
242019
Marmara üniversitesi eğitim yönetimi ve denetimi alanındaki yüksek lisans tezlerinin incelenmesi
RŞ Tatık, S Doğan
The Journal of Academic Social Science Studies 24, 399-410, 2014
232014
Marmara Üniversitesi'ndeki uzaktan eğitim uygulamasının öğrenci görüşleriyle değerlendirilmesi
S Doğan, RŞ Tatık
Route Educational and Social Science Journal 2 (1), 247-261, 2015
212015
Impact of Flexible and Non-Flexible Classroom Environments on Learning of Undergraduate Students.
C Demir-Yildiz, RS Tatik
European Journal of Educational Research 8 (4), 1159-1173, 2019
192019
Öğretim Üyesi Yetiştirme Programındaki (ÖYP) Araştırma Görevlilerinin ÖYP yi Değerlendirmeleri
N Çelebi, RŞ Tatık
Yükseköğretim Dergisi 2 (3), 127-136, 2012
182012
Pre-service teachers’ metaphorical perceptions towards the concept of scientist
O Akinoglu, RS Tatik, Y Baykin
The Anthropologist 19 (3), 577-584, 2015
112015
Öğretmen adaylarinin kariyer kavramina ilişkin metaforik algilari
M Çetin, RŞ Tatık, S Çayak, B Doğan
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 119-130, 2015
112015
Prediction of level of job satisfaction of teachers on perception of organizational trust of teachers: study of regression analysis
N ÇELEBİ, RŞ TATIK
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 2019
92019
ÖĞRETİM VE ARAŞTIRMA SORUMLULUKLARININ DAĞILIMININ ARAŞTIRMA ÜNİVERSİTELERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
A Bakioğlu, RŞ Tatık
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 548-569, 2020
72020
Yükseköğretimde Gelecek Senaryolarına İlişkin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
F Levent, RŞ Tatık, S Çayak, B Doğan
Yükseköğretim Dergisi 7 (2), 105-115, 2017
72017
Okul yöneticilerinin öğrenen okula ilişkin görüşlerinin incelenmesi [Examination of school principals’ views related to school that learns]
M Çetin, B Doğan, RŞ Tatık
The Journal of Academic Social Science 25, 388-400, 2016
72016
Araştırma üniversitelerinin yapılandırılmasına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri: Eğitim fakülteleri örneği
RŞ Tatik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
52017
Eğitim Müfettişlerine Göre Meslektaş İzlenimi
M Övür, R Tatık
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 87-104, 2013
52013
Program proposals of pre-service teachers for the lifelong learning needs of the society
RŞ Tatık, B Ayçiçek
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 65-86, 2022
42022
ve Tatık, RŞ (2015)
S Doğan
Evaluation of distance education program in Marmara University according, 0
4
Relationship Between Students' Moral Maturity, Democratic Attitude and Target Behaviour Development Levels: A Correlational Study.
Y AKAN, RS TATIK
International Online Journal of Educational Sciences 12 (4), 2020
32020
Okul merkezli yönetime ilişkin öğretmen görüşleri üzerine nitel bir araştırma
RŞ Tatık
PQDT-Global, 2013
32013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20