Expert-Based Attribute Identification and Validation on Fraction Subtraction: A Cognitively Diagnostic Assessment Application. L Akbay, R Terzi, M Kaplan, KG Karaaslan Journal on Mathematics Education 8 (1), 103-120, 2017 | 15 | 2017 |
Research trends in mathematics education: A quantitative content analysis of major journals 2017-2021. KG Yig Journal of Pedagogical Research 6 (3), 137-153, 2022 | 13 | 2022 |
Öğretmen adaylarının olasılık konusuna ilişkin alan bilgilerinin kavramsal-işlemsel bilgi kapsamında incelenmesi KG Karaaslan, ZS AY Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 715-736, 2017 | 11 | 2017 |
An exploratory holistic analysis of digital gamification in mathematics education KG YIĞ, S SEZGİN Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (2), 115-136, 2021 | 10 | 2021 |
Topolojinin ilkokul, ortaokul ve lise matematik dersi öğretim programlarında ele alınmasının tartışılması A DELİCE, KG KARAASLAN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 43 …, 2016 | 9 | 2016 |
Öğrencilerin uzamsal yeteneklerine göre üç boyutlu geometri problemlerinin çözümlerinin incelenmesi G Karaaslan, KG Karaaslan, A Delice Tenth National Social and Mathematics Education Conference, Niğde, Turkey, 2012 | 7 | 2012 |
Analitik Düzlemde Vektörler ve Doğru Denklemleri Konularının GeoGebra Yazılımı Yardımıyla Öğretimi. 2 G Karaaslan, KG Karaaslan, A Delice Matematik Öğretimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 5-7, 2012 | 4 | 2012 |
Ortaöğretim geometri ders programına yeni konu önerisi: Topoloji KG Karaaslan PQDT-Global, 2013 | 3 | 2013 |
An Analysis of the Qualities of the Problems Posed by the Students in a Seventh Grade Mathematics Course Assisted by the Problem Posing Approach. KG Yig, ZS Ay International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 13-30, 2021 | 2 | 2021 |
ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜREÇ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: YENİ NORMALE İLİŞKİN YANSIMALAR KG YIĞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 549-577, 2023 | | 2023 |
Design considerations for MOOCs with mathematics education context: Let's listen to the voice of learners KG Yığ Asian Journal of Distance Education 17 (2), 2022 | | 2022 |
INVESTIGATION OF PROBLEMS POSED BY PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS KG Karaaslan, B Durmaz The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 5, 298-301, 2016 | | 2016 |
ÖĞRENCĠLERĠN UZAMSAL YETENEKLERĠNE GÖRE ÜÇ BOYUTLU GEOMETRĠ PROBLEMLERĠNĠN ÇÖZÜMLERĠNĠN ĠNCELENMESĠ G KARAASLAN, KG KARAASLAN, A DELĠCE | | |
ANALİTİK GEOMETRİ KONUSUNDA MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ K KARAASLAN, N TURANLI | | |
ANALİTİK DÜZLEMDE VEKTÖRLER ve DOĞRU DENKLEMLERİ KONULARININ GEOGEBRA YAZILIMI YARDIMIYLA ÖĞRETİMİ G KARAASLAN, KG KARAASLAN, A DELİCE BİLDİRİ ÖZETLERİ, 0 | | |
BĠLDĠRĠ ÖZETLERĠ KĠTAPÇIĞI XI UFBMEK | | |