Follow
Katibe Gizem Yığ
Katibe Gizem Yığ
Other namesKatibe Gizem Karaaslan
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Verified email at mehmetakif.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Expert-Based Attribute Identification and Validation on Fraction Subtraction: A Cognitively Diagnostic Assessment Application.
L Akbay, R Terzi, M Kaplan, KG Karaaslan
Journal on Mathematics Education 8 (1), 103-120, 2017
152017
Research trends in mathematics education: A quantitative content analysis of major journals 2017-2021.
KG Yig
Journal of Pedagogical Research 6 (3), 137-153, 2022
132022
Öğretmen adaylarının olasılık konusuna ilişkin alan bilgilerinin kavramsal-işlemsel bilgi kapsamında incelenmesi
KG Karaaslan, ZS AY
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 715-736, 2017
112017
An exploratory holistic analysis of digital gamification in mathematics education
KG YIĞ, S SEZGİN
Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (2), 115-136, 2021
102021
Topolojinin ilkokul, ortaokul ve lise matematik dersi öğretim programlarında ele alınmasının tartışılması
A DELİCE, KG KARAASLAN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 43 …, 2016
92016
Öğrencilerin uzamsal yeteneklerine göre üç boyutlu geometri problemlerinin çözümlerinin incelenmesi
G Karaaslan, KG Karaaslan, A Delice
Tenth National Social and Mathematics Education Conference, Niğde, Turkey, 2012
72012
Analitik Düzlemde Vektörler ve Doğru Denklemleri Konularının GeoGebra Yazılımı Yardımıyla Öğretimi. 2
G Karaaslan, KG Karaaslan, A Delice
Matematik Öğretimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, 5-7, 2012
42012
Ortaöğretim geometri ders programına yeni konu önerisi: Topoloji
KG Karaaslan
PQDT-Global, 2013
32013
An Analysis of the Qualities of the Problems Posed by the Students in a Seventh Grade Mathematics Course Assisted by the Problem Posing Approach.
KG Yig, ZS Ay
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 13-30, 2021
22021
ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜREÇ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: YENİ NORMALE İLİŞKİN YANSIMALAR
KG YIĞ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 549-577, 2023
2023
Design considerations for MOOCs with mathematics education context: Let's listen to the voice of learners
KG Yığ
Asian Journal of Distance Education 17 (2), 2022
2022
INVESTIGATION OF PROBLEMS POSED BY PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS
KG Karaaslan, B Durmaz
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 5, 298-301, 2016
2016
ÖĞRENCĠLERĠN UZAMSAL YETENEKLERĠNE GÖRE ÜÇ BOYUTLU GEOMETRĠ PROBLEMLERĠNĠN ÇÖZÜMLERĠNĠN ĠNCELENMESĠ
G KARAASLAN, KG KARAASLAN, A DELĠCE
ANALİTİK GEOMETRİ KONUSUNDA MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
K KARAASLAN, N TURANLI
ANALİTİK DÜZLEMDE VEKTÖRLER ve DOĞRU DENKLEMLERİ KONULARININ GEOGEBRA YAZILIMI YARDIMIYLA ÖĞRETİMİ
G KARAASLAN, KG KARAASLAN, A DELİCE
BİLDİRİ ÖZETLERİ, 0
BĠLDĠRĠ ÖZETLERĠ KĠTAPÇIĞI
XI UFBMEK
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16