Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Efficacies. IY Kazu, P Erten Journal of education and training studies 2 (2), 126-144, 2014 | 121 | 2014 |
Z kuşağının dijital teknolojiye yönelik tutumları P Erten Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 190-202, 2019 | 79 | 2019 |
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri İY Kazu, P Erten İlköğretim Online 15 (3), 838-854, 2016 | 66 | 2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ YETERLİLİK ALGILARI VE BU BECERİLERİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ P Erten Milli Eğitim Dergisi 49 (227), 33-64, 2020 | 56 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi İY Kazu, P Erten Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 57-75, 2015 | 34 | 2015 |
Mesleki Ve Teknik Ortaöğretimde Modüler Öğretim Programının Uygulanmasında Karşılaşılan Güçlükler: Nitel Bir Çalışma MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN | 32* | 2010 |
Öğretmen adaylarının sayısal yetkinlik düzeyleri K İbrahim, P ERTEN Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 132-152, 2014 | 29 | 2014 |
Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında e-portfolyo uygulamasının akademik başarıya, tutumlara, motivasyona ve kalıcılığa etkisi P Erten Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 25 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının web pedagojik içerik bilgisine ilişkin görüşleri. İY Kazu, P Erten 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 2011 | 25 | 2011 |
The digital burnout scale P ERTEN, O ÖZDEMİR İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 668-683, 2020 | 23 | 2020 |
Teachers’ lifelong learning competencies İY Kazu, P Erten Elementary Education Online 15 (3), 838-854, 2016 | 16 | 2016 |
Dijital bölünme P ERTEN Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 5 (1), 15-23, 2019 | 14 | 2019 |
Öğretmen adaylarının webe özgü özyeterlik algıları MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN İlköğretim Online 12 (2), 1-19, 2013 | 14 | 2013 |
). Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Modüler Öğretim Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri MN Gömleksiz, P Erten e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences 5 (4), 2104-2122, 2010 | 14* | 2010 |
Okul yöneticilerinin bilgi yönetimini etkili kullanabilme becerileri (Elazığ İli örneği) P Erten Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 14 | 2006 |
Prospective teachers’ perception levels of their digital literacy İY Kazu, P Erten International Journal of Multidisciplinary Thought 3 (1), 51-68, 2013 | 13 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENEL İNTERNET ÖZYETERLİK ALGILARI FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 119-140, 2013 | 12 | 2013 |
Preservice teachers’ perceptions of 21st century skills competence and their views on gaining these skills P Erten Journal of National Education 49 (227), 33-64, 2020 | 11 | 2020 |
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE UYGULANAN MODÜLER ÖĞRETİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ) MN Gömleksiz, P ERTEN Education Sciences 5 (3), 1037-1055, 2010 | 11 | 2010 |
Otantik öğrenme P ERTEN Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 2 (1), 17-30, 2020 | 9 | 2020 |