Follow
Pınar Erten
Pınar Erten
Verified email at bingol.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Efficacies.
IY Kazu, P Erten
Journal of education and training studies 2 (2), 126-144, 2014
1212014
Z kuşağının dijital teknolojiye yönelik tutumları
P Erten
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 190-202, 2019
792019
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri
İY Kazu, P Erten
İlköğretim Online 15 (3), 838-854, 2016
662016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ YETERLİLİK ALGILARI VE BU BECERİLERİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
P Erten
Milli Eğitim Dergisi 49 (227), 33-64, 2020
562020
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
İY Kazu, P Erten
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 57-75, 2015
342015
Mesleki Ve Teknik Ortaöğretimde Modüler Öğretim Programının Uygulanmasında Karşılaşılan Güçlükler: Nitel Bir Çalışma
MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN
32*2010
Öğretmen adaylarının sayısal yetkinlik düzeyleri
K İbrahim, P ERTEN
Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 132-152, 2014
292014
Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında e-portfolyo uygulamasının akademik başarıya, tutumlara, motivasyona ve kalıcılığa etkisi
P Erten
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
252015
Sınıf öğretmeni adaylarının web pedagojik içerik bilgisine ilişkin görüşleri.
İY Kazu, P Erten
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 2011
252011
The digital burnout scale
P ERTEN, O ÖZDEMİR
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 668-683, 2020
232020
Teachers’ lifelong learning competencies
İY Kazu, P Erten
Elementary Education Online 15 (3), 838-854, 2016
162016
Dijital bölünme
P ERTEN
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 5 (1), 15-23, 2019
142019
Öğretmen adaylarının webe özgü özyeterlik algıları
MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN
İlköğretim Online 12 (2), 1-19, 2013
142013
). Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Modüler Öğretim Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
MN Gömleksiz, P Erten
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences 5 (4), 2104-2122, 2010
14*2010
Okul yöneticilerinin bilgi yönetimini etkili kullanabilme becerileri (Elazığ İli örneği)
P Erten
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
142006
Prospective teachers’ perception levels of their digital literacy
İY Kazu, P Erten
International Journal of Multidisciplinary Thought 3 (1), 51-68, 2013
132013
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENEL İNTERNET ÖZYETERLİK ALGILARI FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
MN GÖMLEKSİZ, P ERTEN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 119-140, 2013
122013
Preservice teachers’ perceptions of 21st century skills competence and their views on gaining these skills
P Erten
Journal of National Education 49 (227), 33-64, 2020
112020
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE UYGULANAN MODÜLER ÖĞRETİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)
MN Gömleksiz, P ERTEN
Education Sciences 5 (3), 1037-1055, 2010
112010
Otantik öğrenme
P ERTEN
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 2 (1), 17-30, 2020
92020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20