Takip et
Nesrin Özdener
Nesrin Özdener
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Prof.Dr., Marmara Üniversitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of synchronous CMC on speaking proficiency and anxiety: Text versus voice chat
HM Satar, N Özdener
The Modern Language Journal 92 (4), 595-613, 2008
3722008
Teachers’ information and communication technologies (ICT) using achievements and attitudes towards ICT
F Cüre, N Özdener
Hacettepe University Journal of Education 34, 41-53, 2008
329*2008
Bilgisayar eğitiminde çoklu zeka kuramına göre proje tabanlı öğrenme modelinin öğrenci başarısı üzerine etkisi
N Özdener, T Özçoban
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 4 (1), 147-170, 2004
149*2004
Deneysel ögretim yöntemlerinde benzetisim (simulation) kullanimi
N Özdener
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (4), 2005
802005
Gamification for enhancing Web 2.0 based educational activities: The case of pre-service grade school teachers using educational Wiki pages
N Özdener
Telematics and Informatics 35 (3), 564-578, 2018
732018
Computer-mediated communication in foreign language education: Use of target language and learner perceptions
N Ozdener, HM Satar
Turkish Online Journal of Distance Education 9 (2), 2008
492008
A comparison of the misconceptions about the time-efficiency of algorithms by various profiles of computer-programming students
N Özdener
Computers & Education 51 (3), 1094-1102, 2008
362008
Virtual and augmented reality in Education, Art, and Museums
G Guazzaroni, AS Pillai
IGI Global, 2019
332019
EVALUATION OF THE USABILITY OF DIFFERENT VIRTUAL LAB SOFTWARE USED IN PHYSICS COURSES.
Ö Karagöz, N Özdener
Bulgarian Journal of Science & Education Policy 4 (2), 2010
282010
A comparison of plugged and unplugged tools in teaching algorithms at the K-12 level for computational thinking skills
AÇ Kirçali, N Özdener
Technology, Knowledge and Learning 28 (4), 1485-1513, 2023
252023
The effects of using geometry software supported by digital daily life photographs on geometry learning
Z Gecü, N Özdener
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2824-2828, 2010
252010
Bilgisayar destekli eğitimde kullanım amaçlı bir simülasyonun tasarlanması ve geliştirilmesi
N Özdener, B Erdoğan
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı …, 2001
252001
Determining students’ views about an educational game-based mobile application supported with sensors
N Özdener, F Demirci
Technology, Knowledge and Learning 24, 143-159, 2019
242019
Türk ve İngiliz öğretim programlarının bilgisayar ve internet okuryazarlığı açısından karşılaştırılması
N Özdener, M Öztok
Milli Eğitim Dergisi 167 (2), 236-247, 2005
232005
Effects of video podcast technology on peer learning and project quality
N Özdener, Y Güngör
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2217-2221, 2010
212010
Teaching GUI-Programming Concepts to Prospective K12 ICT Teachers: MIT App Inventor as an Alternative to Text-Based Languages.
C Mihci, N Ozdener Donmez
International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 543-559, 2017
192017
Macromedia flash eğitimi amacı ile geliştirilen bir eğitsel yazılımın bütünsel ve kullanılan yöntemler açısından değerlendirilmesi
N Özdener, H Sayın
The Turkish Online Journal of Educational Technology 3 (2), 170-183, 2004
182004
Effects of video-supported web-based peer assessment on microteaching applications: Computer teacher candidates sample
G Kavas
Creative Education 3 (07), 1221, 2012
162012
Ortaöğretim fizik ve kimya derslerinde yaygın olarak kullanılan bilgisayar yazılımlarının dizayn açısından incelenmesi. IV
F Kabapınar, N Özdener, Ü Salan
Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı, 721-727, 2000
162000
Deneysel Verileri Değerlendirme imkanı tanıyan ve dönüt verebilen sanal laboratuarların geliştirilmesi
N Özdener, B Erdoğan
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 14 …, 2001
142001
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20