Takip et
Prof. Dr. M. Şahin BÜLBÜL
Prof. Dr. M. Şahin BÜLBÜL
kafkas.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Akademik Araştırmalarda Araştırma Yöntemleri ile Örneklem İlişkisi: Doğrulayıcı Doküman Analizi Örneği.
ÜR Aydoğdu, O Karamustafaoğlu, MŞ BÜLBÜL
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
1092017
A multi-dimensional approach to leadership in chaotic environments
MSB Sefika Sule Erçetin, Suay Nilhan Açikalin
Chaos and Complexity Theory for Management: Nonlinear Dynamics: Nonlinear …, 2012
54*2012
Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır?
MŞ Bülbül
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 1 (1), 1-11, 2013
342013
Doğuştan görme engellinin Türkiye’de fizikçi olabilme ihtimali
MŞ Bülbül
Eleştirel Pedagoji 2 (7), 52-59, 2009
302009
Görme Engelli Öğrenciler için Fizik Ders Araçları
AGMŞ BÜLBÜL, A ERYILMAZ
M. Sahin BÜLBÜL, 2012
252012
Bağlam temelli eğitimin olası geleceği
MŞ Bülbül, K Matthews
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012
242012
Kaos ve eğitim
MŞ Bülbül
M. Sahin BÜLBÜL, 2007
242007
Using a force concept inventory test with visually impaired and blind students
MŞ Bulbul, B Garip, ÖF Ozdemir
European Journal of Physics Education 6 (3), 20-31, 2017
232017
“Pozitif Öğretmen Ölçeği” Öğretmen Formunun Geliştirilmesi
A Eryılmaz, H Bek
Kastamonu Education Journal 26 (4), 1297-1306, 2018
22*2018
FİZİK DERSLERİ İÇİN BAĞLAM TEMELLİ DRAMA UYGULAMALARI
MŞ Bülbül, G Aktaş
222013
Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı: İğneli sayfa
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
İlköğretim Online 11 (4), 1-9, 2012
192012
Chaos and the anology of education
M Bülbül, Ş ERÇETİN
Middle East Journal of Scientific Research 5, 2010
192010
Ortaöğretimde Fizik Öğretimi Proğramının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
AO ENGİN, MŞ BÜLBÜL
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 2 (1), 47-65, 2009
192009
School refusal and anxiety among children and adolescents: A systematic scoping review
I Tekin, S Aydın
New Directions for Child and Adolescent Development 2022 (185-186), 43-65, 2022
172022
The effect of enriched course materials about motion on nineth grade sighted and totally blind students’ achievement, motivation, attitude, perception of learning environment …
MŞ Bülbül
Middle East Technical University, 2014
172014
Developing students’ creative problem solving skills with inquiry-based STEM activity in an out-of-school learning environment
O Karamustafaoğlu, HM Pektaş
Education and Information Technologies 28 (6), 7651-7669, 2023
162023
Analysis of the journal impact factor and related bibliometric indicators in education and educational research category
M Orbay, O Karamustafaoğlu, R Miranda
Education for Information 37 (3), 315-336, 2021
162021
Looking at the mirror: A self-study of science teacher educators’ PCK for teaching teachers
B Demirdöğen, S Aydın, A Tarkın
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (2), 189-205, 2015
162015
Strategies adopted by Turkish adults for increasing happiness in daily life
A Eryilmaz
Mental Health, Religion & Culture 17 (7), 680-689, 2014
162014
Öz-düzenlemeli öğrenme
S Aydın, T Demir
Ankara: Pegem Akademi, 1-35, 2014
162014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20