Takip et
Prof. Dr. M. Şahin BÜLBÜL
Prof. Dr. M. Şahin BÜLBÜL
kafkas.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Akademik Araştırmalarda Araştırma Yöntemleri ile Örneklem İlişkisi: Doğrulayıcı Doküman Analizi Örneği.
ÜR Aydoğdu, O Karamustafaoğlu, MŞ BÜLBÜL
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2017
1162017
A multi-dimensional approach to leadership in chaotic environments
MSB Sefika Sule Erçetin, Suay Nilhan Açikalin
Chaos and Complexity Theory for Management: Nonlinear Dynamics: Nonlinear …, 2012
53*2012
Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır?
MŞ Bülbül
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 1 (1), 1-11, 2013
342013
Doğuştan görme engellinin Türkiye’de fizikçi olabilme ihtimali
MŞ Bülbül
Eleştirel Pedagoji 2 (7), 52-59, 2009
302009
Görme Engelli Öğrenciler için Fizik Ders Araçları
AGMŞ BÜLBÜL, A ERYILMAZ
M. Sahin BÜLBÜL, 2012
252012
Bağlam temelli eğitimin olası geleceği
MŞ Bülbül, K Matthews
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012
242012
Kaos ve eğitim
MŞ Bülbül
M. Sahin BÜLBÜL, 2007
232007
FİZİK DERSLERİ İÇİN BAĞLAM TEMELLİ DRAMA UYGULAMALARI
MŞ Bülbül, G Aktaş
222013
Using a force concept inventory test with visually impaired and blind students
MŞ Bulbul, B Garip, ÖF Ozdemir
European Journal of Physics Education 6 (3), 20-31, 2017
212017
Görme engelliler için matematik öğretim materyali tasarımı: İğneli sayfa
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
İlköğretim Online 11 (4), 1-9, 2012
192012
Chaos and the anology of education
M Bülbül, Ş ERÇETİN
Middle East Journal of Scientific Research 5, 2010
192010
Ortaöğretimde Fizik Öğretimi Proğramının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
AO Engin, MŞ Bülbül
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 2 (1), 47-65, 2009
192009
The effect of enriched course materials about motion on nineth grade sighted and totally blind students’ achievement, motivation, attitude, perception of learning environment …
MŞ Bülbül
Middle East Technical University, 2014
182014
An Investigation on Science Students’ Understanding and Solving Of Electric Problems
N Yiğit, N Alev, G Tural, MŞ Bülbül
Cumhuriyet International Journal of Education 1 (2), 18-36, 2012
17*2012
Mathematics instructional materials designed forvisually impaired students: Needle page
MŞ Bülbül, B Garip, Ü Cansu, D Demirtaş
Elementary Education Online 11 (4), 2012
15*2012
THEMATIC CLASSIFICATION OF ELIGIBLE CONTEXTS FOR A HOLISTIC PERSPECTIVE IN CURRICULUM DEVELOPMENT
R Elmas, MS Bulbul, A Eryilmaz
15*
The possiblity of learning Curved Mirrors’ Structure By Blind Inborn Students
MS Bulbul
26th International Physics Conference, 225, 2009
14*2009
Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri kafesi
T Horzum, MŞ Bülbül
Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi 3 (1), 1-15, 2017
132017
How does a blind student measure three basic units in mechanics
MS Bülbül, A Eryilmaz
27th International Physics Congress Book of Abstracts, 352, 2010
132010
Adapting smart phone applications about physics education to blind students
MŞ Bülbül, N Yiğit, B Garip
Journal of Physics: Conference Series 707 (1), 012039, 2016
122016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20