Follow
MUSTAFA DALOGLU
MUSTAFA DALOGLU
Akdeniz University Faculty of Medicine, Department of Medical Education
Verified email at akdeniz.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Does clinical training period support patient-centeredness perceptions of medical students?
MK Alimoglu, D Alparslan, M Daloglu, S Mamakli, L Ozgonul
Medical Education Online 24 (1), 1603525, 2019
132019
Multiprofesyonel Eğitim: Avantajlar, Zorluklar ve Program Geliştirme Önerileri.
M DALOĞLU, Y ŞENOL
Tıp Eğitimi Dünyası 17 (51), 5-12, 2018
72018
KBB Asistan Eğitiminde Standardizasyon Paneli: Uzmanlık Öğrencileri ve Eğiticilerin Görüşleri
CO Kara, M Daloğlu
Tıp Eğitimi Dünyası 17 (51), 72-75, 2018
52018
Scenario-based learning: preliminary evaluation of the method in terms of students’ academic achievement, in-class engagement, and learner/teacher satisfaction
S Mamakli, MK Alimoğlu, M Daloğlu
Advances in Physiology Education 47 (1), 144-157, 2023
42023
What do otolaryngologists want to learn? An educational targeted needs assessment study
M Daloğlu, MK Alimoğlu
Brazilian Journal of Otorhinolaryngology 86, 287-293, 2020
42020
Evaluation of the quality of life and general health of medical residents
Y Senol, M Daloglu, OD Baysal, E Gurpinar
Indian Journal of Medical Specialities 9 (1), 7-11, 2018
42018
Evaluation of communication skills of dentistry and medical faculty students
NA KAYAR, M DALOĞLU, Y ŞENOL
Tıp Eğitimi Dünyası 20 (62), 33-43, 2021
22021
From diagnosis to treatment: eagle syndrome
N Yıldırımyan, M Daloğlu, A Sindel, MA Altay
J Otolaryngol ENT Res 8 (3), 00248, 2017
22017
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin COVID-19 Pandemisi Dönemindeki Tıp Eğitimi Deneyimi
C OKTAY, O Arif, B KARSLI, E GÜRPINAR, Y ŞENOL, MK ALİMOĞLU, ...
Tıp Eğitimi Dünyası 20 (60-1), 120-124, 2021
12021
Diş hekimliği fakültesi öğrencilerinin el hijyeni inanç durumları ve etkileyen faktörler
NA Kayar, M Daloğlu, Y Şenol
Selcuk Dental Journal 7 (3), 488-493, 2020
12020
Moral Sensitivity of Interns and Affecting Factors
ML Özgönül, M Daloğlu, M Akdemir, KH Erengin, Y Şenol
Tıp Eğitimi Dünyası 19 (57), 55-63, 2020
12020
Groningen Refleksiyon Beceri Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması
Y ŞENOL, M DALOĞLU, G TAŞDELEN, M DEMİRÖREN
12019
Evaluation and treatment of Frey syndrome
M Daloglu, N Yildirimyan, MA Altay
J Otolaryngol ENT 8 (6), 00269, 2017
12017
Training interprofessional teams in geriatric emergency medicine: A modified team-based learning approach
A Karaca, M Daloğlu, D Kılıç, R Sivil, M Keşaplı, MK Alimoğlu
Heliyon, 2024
2024
Experiences of Educators in Undergraduate and Postgraduate Medical Education in COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study
M DALOĞLU, M DEMİRÖREN
Tıp Eğitimi Dünyası 22 (66), 30-46, 2023
2023
Assessment of the Learning Styles of Undergraduate Dental Students in Preclinical Years
ER Kürşat, E GÜRPINAR, A KUSTARCI, H AYDIN, M DALOĞLU
Akdeniz Diş Hekimliği Dergisi 1 (1), 1-5, 2022
2022
İletişim Becerilerinin Öğretilmesinde Kullanılan Yöntemler
M DALOĞLU
Turkiye Klinikleri Medical Education-Special Topics 6 (1), 23-27, 2021
2021
Tıp Eğitimi Açısından Tıbbi Hata ve Hasta Güvenliği
M DALOĞLU, S MAMAKLI, MK ALİMOĞLU
Turkiye Klinikleri Medical Ethics, Law and History-Special Topics 7 (3), 36-38, 2021
2021
O que os otorrinolaringologistas querem aprender? Um estudo de avaliação das necessidades educacionais específicas
M Daloğlu, MK Alimoğlu
Brazilian Journal of Otorhinolaryngology 86, 287-293, 2020
2020
İntörn Doktorların Etik Duyarlılık Düzeyleri ve Etkileyen Faktörler
ML ÖZGÖNÜL, M DALOĞLU, M AKDEMİR, KH ERENGİN, Y ŞENOL
Tıp Eğitimi Dünyası 19 (57), 55-63, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20