Uzaktan eğitim ve yabancı dil öğrenme özerkliği G KARASU, YE SARI Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik 7 (2), 321-334, 2019 | 12 | 2019 |
Yabancı Dil öğrenimi için teknolojiler: e-tandem ile yabancı dil öğrenimi YE SARI Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik 6 (2), 137-148, 2018 | 3 | 2018 |
Der Begriff „Autonomie “in den pädagogischen Strömungen und sein geschichtlicher Hintergrund im Fremdsprachenunterricht YE SARI, G Karasu Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik 8 (2), 412-430, 2020 | 1 | 2020 |
Lernerautonomie von DAF-Lehramtstudierenden YE Sari Logos Verlag Berlin GmbH, 2021 | | 2021 |
DEĞİŞEN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ ROLLERİ: DİL ÖĞRENME ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEYEN YAKLAŞIMLAR Y Emre SARI SCHRIFTEN ZUR SPRACHE UND LITERATUR V 5, 330-343, 2021 | | 2021 |
Uzaktan Eğitimde Etkili İletişim ve İletişimsel Engeller: Sözlü ve Sözsüz İletişim YE SARI Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik 9 (2), 659-671, 2021 | | 2021 |
Almanca Öğretmen Adaylarının Almanca Öğrenme Özerkliğine Hazır Olma Durumlarının Tespitine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması YE SARI Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik 9 (1), 145-166, 2021 | | 2021 |
FESTSTELLUNG DER BEREITSCHAFT DER DAF-LEHRAMTSSTUDIERENDEN ZUR LERNERAUTONOMIE: EINE STUDIE ZUR ENTWICKLUNG UND ANWENDUNG EINER SKALA YE SARI | | |