Follow
SEVİNÇ KOÇAK
Title
Cited by
Cited by
Year
Kurumsal iletişim çalışmalarının itibar yönetimine katkısı
S Koçak
PQDT-Global, 2010
102010
Yönetmen Ferzan Özpetek’in İstanbul kirmizisi filminin Türkiye tanitimi çerçevesinde incelenmesi: Göstergebilimsel bir inceleme
S Koçak, S Tüplek
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 54-86, 2018
62018
Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği
S Koçak, MÇ Varol, E Varol
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (2), 597-625, 2020
52020
Kurumsal İletişim Unsurlarıyla İtibar Yönetimi
S Koçak
Der Yayınları: İstanbul, 2018
52018
Sosyal medyada kullanılan mesajların halkla ilişkiler çalışmalarındaki önemi
S Koçak
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016
52016
Kentlerin/ülkelerin pazarlamasında halkla ilişkilerin rolü ve önemi
S Koçak
International Multilingual Academic Journal 2 (1), 2015
32015
Yeni Medya Uygulamalarının Halkla İlişkiler Çalışmalarına Etkisi: Tetrad Kuramı Çerçevesinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Örneklerinin İncelenmesi
S Koçak
İletişim Araştırmaları Dergisi 14 (2), 141-168, 2017
22017
The importance of social media messages in public relations techniques
S Kocak
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION 6 (2), 220-229, 2016
12016
İtibarın Online Boyutları: İletişim Profesyonellerinin Online İtibar Yaklaşımlarının Değerlendirilmesi
Z Genel, S Koçak
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (59), 1-22, 2022
2022
Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Kapsamında Müşteri Tercihleriyle İtibar Unsurlarının Etkileşimi
S Koçak, MT ÖZOCAK
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (2), 59-81, 2021
2021
DİZİ KARAKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ
S Koçak, S Tüplek
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 29 (3), 176-212, 2020
2020
DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ.
S Koçak, S Tüplek
Journal of the Cukurova University Institute of Social Sciences 29 (3), 2020
2020
Dizi Karekterlerinin Reklamlarda Kullanılmasının Semiyolojik Çözümlemesi: Mimesis ve Freudyen Yaklaşım Etkileşimi
S KOÇAK, S Tüplek
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2020
2020
İLETİŞİM ÇALIŞMALARININ GİRİŞİMCİLİKTEKİ ROLÜ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK KAVRAMINA BAKIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S KOÇAK
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 9 (2), 263-291, 2019
2019
Google's localization strategy in marketing communication techniques by using Doodle: Doodle examples in Turkey
S Koçak
2019
İletişim Çalışmalarının Girişimicilikteki Rolü ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Kavramına Bakışı Üzerine Bir Araştırma
S Koçak
2019
KÜRESEL DÜŞÜN YEREL DAVRAN” STRATEJİSİ İLE İTİBAR YÖNETİMİ BİLEŞENLERİNİN TÜRKİYE ÖRNEKLERİ ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ VE TÜKETİCİLERE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI
S KOÇAK
Asia Minor Studies 6 (AGP Sempozyum Özel Sayısı1), 312-347, 2018
2018
Yönetmen Ferzan Özpetek’in İstanbul Kırmızısı Filminin Türkiye Tanıtımı Çerçevesinde İncelenmesi: Göstergebilimsel Bir İnceleme
S Tuplek, S Kocak
Beykent Üniversitesi, 2018
2018
The Effect of Product Advertisements on Brand Reputation: Analysis of “Hasbro New Year’s Advertisement” as an Example
S Koçak
7th International Humanities & Social Sciences, Prague, Chareles University …, 2017
2017
Sanat, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler İlişkisi
S Koçak
Sanatı Yönetmek Sempozyumu, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat ve Tasarım …, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20