Psikolojik danışma ve psikoterapi kuram ve uygulamaları G Corey, T Ergene Mentis yayıncılık, 2008 | 993 | 2008 |
Effective interventions on test anxiety reduction: A meta-analysis T Ergene School psychology international 24 (3), 313-328, 2003 | 667 | 2003 |
Lise son sınıf öğrencilerinin akademik başarılarının yordayıcısı olarak sınav kaygısı, boyun eğici davranışlar ve sosyal destek İ Yıldırım, T Ergene Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 2003 | 278 | 2003 |
Psikolojik danışma ilke ve teknikleri: Psikolojik yardım süreci el kitabı T ERGENE, S SEVİM Mentis Yayıncılık, 2008 | 223 | 2008 |
The relationships among test anxiety study habits achievement motivation and academic performance among Turkish secondary school students T Ergene Egitim ve Bilim 36 (160), 320, 2011 | 195 | 2011 |
A controlled-study of preventive effects of peer education and single-session lectures on HIV/AIDS knowledge and attitudes among university students in Turkey T Ergene, F Çok, A Tümer, S Ünal AIDS Education & Prevention 17 (3), 268-278, 2005 | 135 | 2005 |
Bireylerin dindarlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi NV Acar, İ Yıldırım, T Ergene Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (12), 1996 | 119 | 1996 |
Türk lise öğrencilerinde okul terkinin yordanması: Aracı ve etkileşim değişkenleri ile bir model testi A Özer, D Gençtanirim, T Ergene Education in science: the bulletin of the Association for Science Education …, 2011 | 103 | 2011 |
Yurt dışına giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus öğrencilerinin memnuniyet düzeyleri E Yağcı, CE Ekinci, B Burgaz, H Kelecioğlu, T Ergene Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 229-239, 2007 | 79 | 2007 |
Effectiveness of test anxiety reduction programs: A meta-analysis review T Ergene Ohio University, 1999 | 69 | 1999 |
School adjustment of first-grade primary school students: Effects of family involvement, externalizing behavior, teacher and peer relations S Demirtaş-Zorbaz, T Ergene Children and youth services review 101, 307-316, 2019 | 64 | 2019 |
RİSKLİ DAVRANIŞLAR ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI D GENÇTANIRIM, T ERGENE The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 125-138, 2014 | 63 | 2014 |
Lise öğrencilerinin sınav kaygısı, çalışma alışkanlıkları, başarı güdüsü ve akademik performans düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi T Ergene Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011 | 49 | 2011 |
Sınav kaygısı ile başaçıkma programının etkililiği T Ergene Psikiyatri Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi 2, 1994 | 45 | 1994 |
High rates of depressive symptoms among senior high school students preparing for national university entrance examination in Turkey I Yildirim, T Ergene, K Munir The international journal on school disaffection 4 (2), 35, 2007 | 44 | 2007 |
A window of opportunity for the transformation of national mental health policy in Turkey following two major earthquakes K Munir, T Ergene, V Tunaligil, N Erol Harvard Review of Psychiatry 12 (4), 238-251, 2004 | 44 | 2004 |
Süpervizyon modelleri ve modellere ilişkin değerlendirmeler ZE Atik, F Arıcı, T Ergene Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 5 (42), 2014 | 40 | 2014 |
Social support, submissive acts, and test anxiety as predictors of academic achievement among high school students İ Yıldırım, T Ergene Hacettepe University Journal of Education 25, 224-234, 2003 | 39 | 2003 |
Üniversite adaylarında depresyon düzeyleri T ERGENE, İ YILDIRIM Psikiyatri Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi 12, 2004 | 31 | 2004 |
Sınav kaygısı ile başa çıkma programının lise II. sınıf öğrencilerinin sınav kaygısı düzeyine etkisi A Özdemir, T Ergene Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları …, 2005 | 23 | 2005 |