Takip et
Tuncay Ergene
Tuncay Ergene
Professor of Counseling and Guidance, Hacettepe University
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Psikolojik danışma ve psikoterapi kuram ve uygulamaları
G Corey, T Ergene
Mentis yayıncılık, 2008
9932008
Effective interventions on test anxiety reduction: A meta-analysis
T Ergene
School psychology international 24 (3), 313-328, 2003
6672003
Lise son sınıf öğrencilerinin akademik başarılarının yordayıcısı olarak sınav kaygısı, boyun eğici davranışlar ve sosyal destek
İ Yıldırım, T Ergene
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 2003
2782003
Psikolojik danışma ilke ve teknikleri: Psikolojik yardım süreci el kitabı
T ERGENE, S SEVİM
Mentis Yayıncılık, 2008
2232008
The relationships among test anxiety study habits achievement motivation and academic performance among Turkish secondary school students
T Ergene
Egitim ve Bilim 36 (160), 320, 2011
1952011
A controlled-study of preventive effects of peer education and single-session lectures on HIV/AIDS knowledge and attitudes among university students in Turkey
T Ergene, F Çok, A Tümer, S Ünal
AIDS Education & Prevention 17 (3), 268-278, 2005
1352005
Bireylerin dindarlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
NV Acar, İ Yıldırım, T Ergene
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (12), 1996
1191996
Türk lise öğrencilerinde okul terkinin yordanması: Aracı ve etkileşim değişkenleri ile bir model testi
A Özer, D Gençtanirim, T Ergene
Education in science: the bulletin of the Association for Science Education …, 2011
1032011
Yurt dışına giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus öğrencilerinin memnuniyet düzeyleri
E Yağcı, CE Ekinci, B Burgaz, H Kelecioğlu, T Ergene
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 229-239, 2007
792007
Effectiveness of test anxiety reduction programs: A meta-analysis review
T Ergene
Ohio University, 1999
691999
School adjustment of first-grade primary school students: Effects of family involvement, externalizing behavior, teacher and peer relations
S Demirtaş-Zorbaz, T Ergene
Children and youth services review 101, 307-316, 2019
642019
RİSKLİ DAVRANIŞLAR ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI
D GENÇTANIRIM, T ERGENE
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 125-138, 2014
632014
Lise öğrencilerinin sınav kaygısı, çalışma alışkanlıkları, başarı güdüsü ve akademik performans düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
T Ergene
Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011
492011
Sınav kaygısı ile başaçıkma programının etkililiği
T Ergene
Psikiyatri Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi 2, 1994
451994
High rates of depressive symptoms among senior high school students preparing for national university entrance examination in Turkey
I Yildirim, T Ergene, K Munir
The international journal on school disaffection 4 (2), 35, 2007
442007
A window of opportunity for the transformation of national mental health policy in Turkey following two major earthquakes
K Munir, T Ergene, V Tunaligil, N Erol
Harvard Review of Psychiatry 12 (4), 238-251, 2004
442004
Süpervizyon modelleri ve modellere ilişkin değerlendirmeler
ZE Atik, F Arıcı, T Ergene
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 5 (42), 2014
402014
Social support, submissive acts, and test anxiety as predictors of academic achievement among high school students
İ Yıldırım, T Ergene
Hacettepe University Journal of Education 25, 224-234, 2003
392003
Üniversite adaylarında depresyon düzeyleri
T ERGENE, İ YILDIRIM
Psikiyatri Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi 12, 2004
312004
Sınav kaygısı ile başa çıkma programının lise II. sınıf öğrencilerinin sınav kaygısı düzeyine etkisi
A Özdemir, T Ergene
Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları …, 2005
232005
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20