Takip et
PINAR ASLAN
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Halkla ilişkilerde yeni eğilimler: Sosyal medya
P Aslan
PQDT-Global, 2011
792011
Halkla ilişkiler uygulamaları açısından sosyal medya
E Akyazı, P Aslan
Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler Sosyal Medya ve Ağ Toplumu-1, Reklam …, 2013
27*2013
TÜRK TELEVİZYON DİZİLERİNDEKİ KADIN ROLLERİNE KADINLARIN GÖZÜNDEN BAKMAK
D GÜL ÜNLÜ, P ASLAN
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İnif E-Dergi) 1 (2 …, 2016
172016
KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, SOSYAL MEDYA VE LİDERLİK:‘BALTIMORE OLAYLARI’NDA BARACK OBAMA VE HILLARY CLINTON’IN TWITTER MESAJLARINA DAİR BİR İNCELEME
P Aslan
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2015
162015
Uluslararası iletişim ve popüler kültür üzerine: Latin Amerika’daki Türk televizyon dizileri üzerinden bir araştırma
P Aslan
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 25-50, 2019
152019
Business Management and Communication Perspectives in Industry 4.0
A Özbebek Tunç, P Aslan
IGI Global, 2019
112019
FACEBOOK KULLANICISI KIZ ÇOCUKLARINA YÖNELEN ZORBALIK ODAKLI SİBER TACİZİN CİNSEL TACİZE DÖNÜŞÜMÜ: GAZETE HABERLERİ ÜZERİNDEN BETİMSEL BİR DEĞERLENDİRME
BÖ DOĞAN, YD ERTÜRK, P ASLAN
11*2018
Türk televizyon Dizilerindeki Kadın Rollerine Kadınların Gözünden Bakmak, İnönü İletişim Fak
DG Ünlü, P Aslan
Elektronik Dergisi 1 (2), 1, 2016
112016
Bir uluslararası halkla ilişkiler stratejisi olarak kültür ve yaratıcı endüstri ürünleri: Latin Amerika pazarında Türk dizileri üzerine bir araştırma
P Aslan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
92018
Yumuşak Güç, Kamu Diplomasisi ve Popüler Kültür: Türk Televizyon Dizileri Üzerinden Bir İnceleme
P Aslan
8*2020
Transnationalization of Turkish television series
O Arda, P Aslan, MC Mujica Holley
62021
Digital Fandom Overseas: How do Turkish Television Fans in Latin America do it All?
P Aslan
Multidisciplinary Perspectives on Media Fandom, 118-131, 2020
42020
The Consumption of Turkish Tv Series in Cuba: A Study on the Distribution, Access, and Effects of Popular Culture
NH Hidalgo, P Aslan, LE Almora
3*2021
Dijitalleşme ve İletişim
P Aslan
Konya: Eğitim, 2020
22020
DIGITAL TRANSFORMATION IN TELEVISION SERIES AS A POPULAR CULTURE PRODUCT: A STUDY ON TRANSNATIONAL FANDOM OF TURKISH TELEVISION SERIES
P ASLAN
IN MEDIA & SOCIETY, 3, 2020
22020
International Communication within the Context of Popular Culture: A Study on the Success Turkish Television Series Have Had in Latin America
P ASLAN
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences 2019 (57), 25, 2019
22019
HOW TO ANALYZE BIG DATA: A STUDY ON UNDERSTANDING WHAT THE TURKISH THINK ABOUT SYRIAN REFUGEE CRISIS
P Aslan, TE Eray
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi 12 (2), 763-780, 2019
22019
Creativity in public relations: what do award-winning campaigns tell us?
P Aslan, T Ertem-Eray
Public Relations and the Power of Creativity: Strategic Opportunities …, 2018
22018
Utilization of Social Networking Sites as Relationship Cultivation Tools by Metropolitan Municipalities in Turkey
PA Tugce Ertem-Eray
The Journal of Communication and Media Studies 3 (1), 1-12, 2018
22018
Sosyal Medya
P ASLAN, HİY Eğilimler
Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek …, 2011
22011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20